שנה וחצי חלפה מאז שקניה ווסט נישא בסתר לביאנקה סנסורי, ונראה שהבאז סביבם רק הולך וגובר. והפעם: מומחית לשפת גוף החליטה לשפוך קצת אור על בחירות הלבוש של סנסורי וגם לנסות להסביר למה לאחרונה היא מסתובבת ברחובות העולם כשהיא מחבקת כרית.
מוקדם יותר השבוע ווסט וסנסורי נתפסו בעדשת הפפראצי כשהם מסתובבים ברחובות פירנצה שבאיטליה, כשסנסורי לובשת בגד גוף חוטיני לבן, נועלת מגפיים שחורים ולהשלמת הלוק חובקת כרית גדולה.
ווסט מצידו היה מכוסה מכף רגל עד ראש - הוא לבש קפוצ'ון ומכנסי טרנינג תואמים ודאג לגונן על ביאנקה כשהניח על מותניה יד עוטפת. ג'ודי ג'יימס, מומחית לשפת גוף, אמרה כי הבחירה של השניים ללבוש לבן מגיעה כקריצה לחתונה של ווסט ואשתו לשעבר קים קרדשיאן, שנערכה לפני עשור בפירנצה. "כמעט עשור עבר מאז החתונה הגדולה והמתוקשרת של קניה וקים וכעת הוא חזר עם אשתו הנוכחית ביאנקה ונראה שהם קצת עוקצים את קים בבחירה להתלבש בלבן".
ג'יימס המשיכה: "זה נראה כמו אמירה. השניים יצאו בלבוש תואם כשקניה ויתר על הלבוש השחור שלו עבור לבוש לבן. בנוסף שפת הגוף שלו הראתה שהוא לא מתעניין באף אחד אחר מלבד אשתו הנוכחית. קניה הניח את ידו על מותנה של אשתו ובכך הוא אישר משיכה מינית וחיבור רומנטי".
ועכשיו לסיבה שלשמה התכנסנו - הכרית. מאז שהשניים הפכו לידועים בציבור, סנסורי צולמה לא פעם כשהיא מטיילת ברחובות לצידו של ווסט ומחבקת כרית. כעת ג'יימס מסבירה שזה נובע ממקום של חוסר ביטחון. "מדובר באביזר שהוא יותר מסתם משהו כדי להסתיר את עצמה, הכרית נועדה לספק לה תחושת נוחות", הסבירה. "שפת הגוף של ביאנקה מרמזת על אווירה קצת יותר פגיעה ונראה שהיא שמחה להישאר קרובה לבעלה ומחבקת את הכרית שלה בצורה שמסמלת חציצה מפני שאר העולם".
מאז שהשניים נישאו, סנסורי לא דיברה ולו פעם אחת על חיי הנישואים לווסט ולכן מלבד תמונות שלה צועדת חצי עירומה (ברוב המקרים) אין לאיש מושג אמיתי מה עובר לה בראש.
מקורביה של סנסורי הביעו את דאגתם לא פעם ולמעשה רק בחודש פברואר האחרון דווח כי הוריה מעוניינים לשוחח עם ווסט. "ליאו, אבא של ביאנקה, רוצה לשאול את קניה מה לעזאזל הוא חושב כשהוא מצעיד את ביאנקה עירומה וטראשית כמו פרס". הם הוסיפו שליאו מעוניין לשאול את ווסט איך ירגיש אם מישהו יתייחס כך לאחת מבנותיו, נורת' או שיקגו: "הוא יודע שאין סיכוי שקניה יאפשר שמשהו כזה יקרה למישהי מהבנות שלו, אז הוא לא מבין למה הוא עושה את זה לאשתו".
מאז נישואיהם של השניים, בדצמבר 2022, סנסורי התנתקה כמעט לחלוטין ממשפחתה שמתגוררת באוסטרליה: "אם זה לא גרוע מספיק, האיש הזה, שאמור להגן על הבת שלהם, מנתק אותה לחלוטין ממשפחתה", אומרים מקורביה.
1 צפייה בגלריה
ביאנקה סנסורי קניה ווסט
ביאנקה סנסורי קניה ווסט
תמיד נראים כל כך מתוסכלים. ביאנקה וקניה
(צילום: Alessandro Levati/Getty Images for Marni Srl)