עכשיו זה רשמי, שני כוכבים לוהטים חזרו לשוק הרווקים בהוליווד: לופיטה ניונגו (41) וג'ושוע ג'קסון (46) נפרדו, כך חשפה השחקנית בריאיון שפורסם אתמול (ד') במגזין "הרפר'ס בזאר בריטניה".
ניונגו ("12 שנים של עבדות", "הפנתר השחור") סיפרה שליבה שייך בימים אלה אך ורק לחתול שלה יויו: "האהבה היחידה שיש לי כרגע היא לחתול שלי. אם יתמזל מזלי להיות שוב במערכת יחסים רומנטית, זה יהיה בגללו". היא הסבירה: "הייתי מוכנה לסגור את הדלת, לנעול אותה ולאטום אותה. אבל הוא ווידא שליבי יישאר פתוח". לא ברור מתי השניים נפרדו.
יויו וג'קסון נכנסו לחייה של ניונגו באותו זמן: היא אימצה את החתול באוקטובר 2023, באותו חודש שבה היא וכוכב "דוסון קריק" נצפו ביחד בהופעה בלוס אנג'לס. בחודש מרץ הם תועדו מבלים בחופשה רומנטית במיוחד במקסיקו, שם חגגה הכוכבת את יום הולדתה.
לפני ניונגו, ג'קסון היה נשוי במשך ארבע שנים לדוגמנית ג'ודי טרנר סמית', איתה יש לו ילדה בת 4. לפי מסמכי הגירושים הם נפרדו בספטמבר 2023 – חודש בלבד לפני הדייט הפומבי הראשון שלו עם ניונגו.
ניונגו הייתה גם היא במערכת יחסים שהסתיימה ממש באותו הזמן, עם שדרן הספורט סאל מסקלה (53), וכשהזוגיות תמה היא בישרה על כך באינסטגרם ולא חסכה במילים: "אני מרגישה שעליי לחלוק עניין אישי ולנתק את עצמי ממישהו שאיבד את אמוני. אני מוצאת את עצמי בתקופה של שברון לב בגלל אהבה שבאופן פתאומי ונוראי הסתיימה בעקבות הונאה". ניונגו לא פירטה מה בדיוק התרחש בין השניים אבל הוסיפה מילות עידוד והשראה: "אני מקווה שהחוויה שלי תועיל למישהו אחר שמתמודד עם שיברו לב ומנסה להיות חזק ולהימלט מכאב הלב, ויפספס את הלקח שעשוי לצאת מכך. בואו נתמודד עם הכאב כדי שלא נפיץ אותו".
ניונגו מספרת שבעתיד, היא תנסה לשמור על מערכות היחסים שלה יותר בדיסקרטיות: "קשה מספיק להתמודד עם שברון לב בפרטיות. וכשלעולם יש תדמית מסוימת שלך בהקשר של מישהו אחר, זה מקשה על התהליך כי הזיכרון חקוק אצל הקהל".
1 צפייה בגלריה
לופיטה ניונגו
לופיטה ניונגו
לופיטה ניונגו
(צילום: Emma McIntyre/Getty Images)