3 צפייה בגלריה
מערכות יחסים בריטני ספירס
מערכות יחסים בריטני ספירס
זה עומד להיות מלוכלך. בריטני ספירס וסם אסגרי
(צילום: Gettyimage)
בריטני ספירס שרה פעם "עוד יום, עוד דרמה", ואין כנראה מישהי שהמשפט הזה נכון לגביה יותר מספירס עצמה. אתמול (ד') דווח במדורי הרכילות בחו"ל שהכוכבת (41) ובעלה סם אסגרי (29) מתגרשים אחרי 14 חודשי נישואים, ובשעות האחרונות מגיעים עוד פרטים צהבהבים ובעיקר עצובים.
לפי הדיווחים אסגרי הוא זה שהגיש את בקשת הגירושים, בה רשם שתאריך פרידתם היה ה-28 ביולי 2023 וציין את הסיבה כ"מחלוקות שאינן ניתנות לגישור". זו כמובן הסיבה הרגילה והיבשה שלרוב מציינים במסמכים מהסוג הזה, שלא מציגה את הדרמה והסערה שמתרחשת לרוב מאחורי הקלעים. ותסמכו על ספירס שיש שם לא מעט כאלה.
לפי הדיווחים, נישואיהם של השניים עלו על שרטון כבר לפני כמה חודשים, ובתקופה האחרונה אסגרי כמעט ולא שהה בביתם המשותף. אתר TMZ מספר שבין השניים היו לא מעט ריבים קולניים שלעיתים אף התדרדרו למהלומות פיזיות מצדה של הכוכבת. מה שהוביל לפרידה באופן סופי היה ריב גדול שפרץ לאחר שאסגרי האשים את ספירס בכך שבגדה בו. לאחר מכן הוא עזב את הבית ושכר דירה משלו. מקורב סיפר לאתר ET: "היא הבהירה לו שלא בגדה בו. הם פשוט לא הסתדרו כבר הרבה זמן עד שהגיע הפיצוץ".
כעת נראה שאסגרי לא מתכוון לסיים את הנישואים בטון מפויס. הוא דורש מספירס לשלם לו דמי מזונות ואת עלות עורכי הדין שלו אך לא מסתפק בכך - לפי אתר TMZ הוא עומד לערער על הסכם טרום הנישואים עליו חתם לפני החתונה, אשר קובע שכל הנכסים והכספים אשר היו שייכים לכוכבת לפני החתונה יישארו ברשותה. לא ברור אם לפי החוזה אסגרי זכאי לקבל משהו מהכסף שספירס הרוויחה בזמן נישואיהם. במסמכי הגירושים שהגיש, נכתב שהוא "טרם החליט כמה ידרוש בנושא חלוקת הרכוש. ישנם נכסים משותפים, שערכם עדיין לא ידוע לו".
3 צפייה בגלריה
בריטני ספירס חתונה
בריטני ספירס חתונה
ספירס ואסגרי ביום החתונה
(צילום: אינסטגרם)
מקורבים לאסגרי טוענים שהוא לא באמת מצפה שתביעתו לבטל את הסכם הממון אכן תתקבל בבית המשפט, ושמטרתו האמיתית היא לאלץ את ספירס לשלם לו עוד לפני כן סכום נאה כדי שיניח לה ולא יביך אותה. לפי הדיווחים, הוא איים על ספירס ש"יפיץ עליה מידע וסיפורים מביכים, אלא אם תשלם לו".
ספירס, שהונה מוערך בשווי של 60 מיליון דולר, כמובן לא מתכוונת להיכנע בקלות: אתר Page Six מדווח שהיא שכרה את שירותיה של לורה וואסר, עורכת דין יוקרתית במיוחד לענייני גירושים שבין לקוחותיה נמנים קים קרדשיאן, קווין קוסטנר וג'וני דפ – שלושתם בהחלט יוכלו לתת לספירס כמה טיפים לגבי גירושים מלוכלכים. וואסר כבר ייצגה את ספירס בעבר כשהתגרשה מקווין פדרליין בשנת 2008, אז נדרשה לשלם לו מזונות בסך 20 אלף דולר מדי חודש. מקורבים יודעי דבר אמרו לאתר Daily Mail: "אין סיכוי שעורכת הדין שלה, תובעת מחוזית לשעבר, תאפשר למישהו לסחוט כך את הלקוחה שלה".
אתמול ספירס כבר נצפתה מסתובבת בלי טבעת הנישואים שלה, בעוד שגולשים חדי עין שמו לב שאסגרי הסיר את שלו כבר לפני כמה שבועות וצולם בלעדיה בתמונה שהעלה לאינסטגרם שלו בה הוא מצלם מחבק את אמו.
הבוקר (ה') העלתה ספירס פוסט אינסטגרם חדש, אך בניגוד למנהגה בשנה האחרונה להגיב על המתרחש סביבה – הפעם לא היה ניתן למצוא זכר לסערה הנוכחית. ספירס פרסמה תמונה שבה היא יושבת על סוס וכתבה: "קונה סוס בקרוב, כל כך הרבה אפשרויות וקשה לי להחליט, אחד בשם סופי ואחד בשם Roar. שאחבוש את כובע הקאובוי הוורוד שלי?"
מקורבה של ספירס סיפר לאתר ET שהיא מתקשה להתמודד עם המצב: "היא מכחישה שבגדה ועובר עליה הרבה כרגע. היא פגועה כי המצב הזה מעלה בה זיכרונות קשים. זה הדבר האחרון שהיא הייתה צריכה, במיוחד אחרי שבניה עברו להוואי ועם הדאגה לגבי השריפות שם".
בני הזוג לשעבר הכירו בשנת 2016 על סט צילומי אחד הקליפים של ספירס בו הופיע אסגרי. ספירס עוד הייתה נתונה אז תחת המשמורת של אביה, ובסמוך ליציאתה לחופשי הם התארסו והתחתנו בשנה שעברה בחתונה מצומצמת בה לא נכח אף אחד מבני משפחתה של ספירס, אך היו בו כמה חברות מפורסמות ביניהן מדונה, פריס הילטון, דרו ברימור וסלינה גומז. ספירס הייתה בהיריון בזמן החתונה, אך זמן קצר לאחר מכן בישרו השניים שספירס חוותה הפלה טבעית.
שמועות על בעיות בנישואים של השניים החלו זמן קצר לאחר החתונה, ובחודשים האחרונים הם אכן כמעט ולא העלו תמונות או פוסטים משותפים ברשתות החברתיות. עם זאת, רק לפני כחודשיים אסגרי הקדיש לספירס פוסט רומנטי לציון שנה לנישואיהם וכינה את אותה "החצי השני שלי".
בחודש אוקטובר הקרוב אמור לצאת הספר האוטוביוגרפי של הכוכבת, ונשאלת השאלה אם יש מספיק זמן על מנת לעדכן אותו עם ההתרחשויות האחרונות, ואם ספירס בכלל מעוניינת לעשות זאת.
ומי לא הסתירה את שביעות רצונה מהמתרחש? אחותה של הכוכבת, ג'יימי לין ספירס, שעשתה לייק לפוסט של אתר People שדיווח על הפרידה. כאמור, ג'יימי לין לא נכחה בחתונה וכמו בנוגע לשאר בני משפחת ספירס, בריטני לא הסתירה את העובדה שהיא כועסת גם עליה. לא ברור אם השתיים יישרו את ההדורים ומה טיב הקשר ביניהן כיום.
3 צפייה בגלריה
בריטני ספירס סם אסגרי
בריטני ספירס סם אסגרי
בריטני, תראי לו מה זה!
(צילום: אינסטגרם)