"אני כל כך אוהבת את ג'סטין, איך אני יכולה להכניס מישהו אחר לקשר הזה?", שאלה הדוגמנית היילי בולדווין ביבר בריאיון לשער מגזין W.
בחודש מאי האחרון, בצל השמועות על משבר זוגי, בולדווין ובעלה הזמר ג'סטין ביבר חשפו כי הם מצפים לילד ראשון. בולדווין שמרה על ההיריון בסוד במשך כמעט חצי שנה ואם זה היה תלוי בה - היא כנראה הייתה מסתירה עד הרגע האחרון. "יכולתי להסתיר את זה ממש עד הסוף, אבל לא התאים לי שאני לא יכולה ליהנות מההיריון שלי כלפי חוץ. הרגשתי שאני מסתירה את הסוד הגדול הזה וזה לא עשה לי טוב. רציתי את החופש לצאת ולחיות את חיי".
בחודשים הראשונים של ההיריון היילי וג'סטין הורידו פרופיל. היום אנחנו כמובן מבינים מה הסיבה אך באותה תקופה התגברו השמועות על כך שמערכת היחסים שלהם נמצאת במשבר, שמועות שמלוות את השניים מהרגע שבו חזרו להיות ביחד ביולי 2018. "אנשים גרמו לי להרגיש כל כך רע לגבי מערכת היחסים שלנו, ממש מהיום הראשון", סיפרה הדוגמנית. "'הנה הם נפרדים, הם שונאים אחד את השני, הם מתגרשים', אלה דיבורים שחזרו על עצמם. כאילו אנשים לא רוצים להאמין שאנחנו באמת מאושרים".
3 צפייה בגלריה
היילי בולדווין ביבר
היילי בולדווין ביבר
"באמת מאושרים". היילי וג'סטין ביבר
(צילום: BlayzenPhotos / BACKGRID)
השמועות סביב המשבר התעצמו בחודש פברואר האחרון, אז אביה של בולדווין, השחקן סטיבן בולדווין, פנה לרשתות החברתיות וביקש מעוקביו להתפלל עבור היילי וג'סטין. "כשאתם חושבים על ג'סטין והיילי קחו רגע להתפלל עבורם, שיקבלו חוכמה, הגנה ושיתקרבו לאלוהים", ביקש השחקן - והעצים משמעותית את השיח על פרידה אפשרית באופק. "אני מתפלל להמרתה המלאה של היילי. אני מתפלל בשם ישו שהיא תפסיק לתמוך בהפלות באמצעות חברת הקוסמטיקה שלה", צייץ מעריץ. "אני מתפלל שאלוהים ירפא את ליבה של היילי ויעניק לה חוכמה להיות דוברת נועזת של אהבתו וחסדיו", הוסיף מעריץ אחר.
כאמור, אותה בקשה מוזרה של סטיבן הגיעה כשהיילי, על פי החישובים, הייתה כבר בחודש השלישי להריונה.
כעת הדוגמנית מספרת שהיא כבר לא קרובה לאביה כפי שהייתה בעבר, וגם לא לדודה אלק בולדווין. "בשלב זה של חיי אנחנו פחות קרובים. אני מרגישה שאני מאוד עצמאית, אני בכוחות עצמי עכשיו ובניתי בית משלי", אמרה, ובאותה נשימה שיבחה את ילדותה. "הייתה לי ילדות נורמלית למדי. ברור שבמשפחה שממנה אני מגיעה ידעתי תמיד שזה שונה, אבל כשאני מסתכלת על הילדות שלי, על איך שגדלתי, יש לי זיכרונות מאוד יפים".
3 צפייה בגלריה
פחות קרובה אליהם. סטיבן ואלק בולדווין
פחות קרובה אליהם. סטיבן ואלק בולדווין
פחות קרובה אליהם. סטיבן ואלק בולדווין
(AP)
קריירת הדוגמנות של בולדווין החלה לקראת סוף שנות העשרה שלה. בזמן שחברותיה יצאו ללמוד בקולג', היילי יצאה לכבוש את העולם. "התחלתי לטייל ולהרוויח כסף. קיבלתי דירה משלי והייתי צריכה ללמוד איך לחיות ולשלם את החשבונות. זה דחף אותי לבגרות די מהר", נזכרה.
כיום, כאמור, בולדווין ובעלה נמצאים רגע לפני הרחבת התא המשפחתי, ולכל המצקצקים שלא האמינו בזוגיות שלהם, היילי שמחה לספר שהיא אכן חוששת - אך לא ממה שאתם חושבים. "אני מנסה לספוג כל רגע עם ג'סטין כשזה רק שנינו, לפני שנרחיב את המשפחה", הבהירה - והוסיפה שהיא מבינה שיש "טרולים" שמתקשים לקבל את העובדה שהיא וג'סטין באמת מאושרים.
3 צפייה בגלריה
ג'סטין ביבר היילי בולדווין
ג'סטין ביבר היילי בולדווין
בן פורת יוסף!
(צילום: Mark R. Milan/GC Images)