4 צפייה בגלריה
ג'ון סטאמוס
ג'ון סטאמוס
ג'ון סטאמוס
(צילום: Jordan Strauss/AP)
השחקן ג'ון סטאמוס ("צער גידול בנות") חשף בספרו האוטוביוגרפי החדש If You Would Have Told Me, שצפוי לצאת לאור בעוד כשבוע, כי עבר התעללות מינית בילדותו. לדבריו, את ההתעללות חווה מצידה של הבייביסיטרית שלו. "הייתי צריך לכתוב ספר כדי להבין שמעשיה אינם הולמים", אמר למגזין People, ומיהר להסביר: "כלומר, ידעתי, זה תמיד היה שם, אבל הדחקתי את זה כמו שאנשים נוטים לעשות".
סטאמוס בן ה-60 הוסיף כי לא סיפר על כך לאיש, ואמר: "אני חושבת שאמרתי לעצמי, 'אה, ככה זה נשים'. זה היה כאילו אתה משחק את עצמך מת כדי שזה ייפסק - אבל זה לא היה לגמרי אגרסיבי. אני לא יודע, זה לא היה טוב".
לדבריו של השחקן הוא הרהר בזה לראשונה כשכתב נאום תודה לפרס שקיבל בעבר בעקבות עבודתו עם ילדים שעברו התעללות. "התחלתי לכתוב את זה וזה פשוט יצא. ואז חשבתי לעצמי שהלילה הזה לא מדבר עליי - הוא מדבר על הילדים, והחלטתי להדחיק את זה שוב עד לרגע הנכון. לא רציתי שהכותרות יהיו כאלה וגם לא רציתי עכשיו שהספר יהיה על זה. זה בסך הכל עמוד ומשהו אבל הרגשתי שאני חייב לדבר על זה. זה היה מוזר. הייתי כנראה בן 10 או 11 כשזה קרה, לא הייתי צריך להתמודד עם הרגשות האלה".
4 צפייה בגלריה
ג'ון סטאמוס
ג'ון סטאמוס
בקרוב על המדפים
(צילום מסך)
באפריל 2018 סטאמוס שינה את הסטטוס לאבא והביא לעולם ילד, בילי סטאמוס (5) עם אשתו קייטלין מקיו, מה שמבחינתו שינה את התמונה לגמרי. "אם אני אגלה שמישהו עושה דברים כאלה לבן שלי – זה יהיה סיפור אחר לגמרי", הבהיר.
בספרו האוטוביוגרפי סטאמוס גם סיפר על הגירושים מאשתו לשעבר רבקה רומיין, וגם קצת כדי לסגור חשבון: "היא הייתה השטן", אמר, והודה כי "שנא אותה".
השניים נישאו בספטמבר 1998, אחרי שלוש שנות זוגיות, נפרדו בשנת 2003 וחשפו זאת לציבור הרחב שנה לאחר מכן. "הייתי מרוסק יותר מדי זמן. כלומר, שנה זה בסדר, אבל זה נמשך אצלי שנים על גבי שנים. לא האמנתי כמה אני שונא אותה, זה פשוט הרס לי את החיים". עם הזמן, הוא מספר, הוא הבין ש"רבקה לא הייתה השטן", ואף הוסיף כי ייתכן שהוא "היה אשם באותה מידה".
4 צפייה בגלריה
ג'ון סטאמוס
ג'ון סטאמוס
סטאמוס ובנו בילי
(צילום: Emma McIntyre/Getty Images)
4 צפייה בגלריה
ג'ון סטאמוס קייטלין מקיו
ג'ון סטאמוס קייטלין מקיו
בילי, ג'ון וקייטלין
(צילום: Matt Winkelmeyer/Getty Images)