שבוע בדיוק אחרי שהוא ובריטני ספירס חתמו על הסכם הגירושים, סם אסגרי (30) קוטף את פירות התהילה: הדוגמן הכושל לוהק לעונה השלישית של סדרת הריאליטי המצליחה "הבוגדים", שבשנה האחרונה הפכה לאחת התוכניות המצליחות והמדוברות ביותר בטלוויזיה, על גרסאותיה הבינלאומיות השונות.
במסגרת התוכנית, המתמודדים מתכנסים בטירה בסקוטלנד ושם עליהם לנחש מי מהם נבחרו על ידי המנחה, השחקן אלן קאמינג, להיות הבוגדים. בכל פרק יש בדרך כלל שתי הדחות: המתמודדים מדיחים מישהו שהם חושבים שעלול להיות בוגד, בעוד שהבוגדים מדיחים בסתר מישהו מהקבוצה השנייה, המכונה "הנאמנים", שעלול להוות עליהם איום.
אם הנאמנים מצליחים לחשוף את כל הבוגדים לפני ההדחה האחרונה – הם מקבלים פרס של 250 אלף דולר. אם אחד הבוגדים מצליח להסתיר את זהותו ולהגיע לשלב האחרון – הוא מקבל את כל הכסף לעצמו. קצת מבלבל, אבל בהחלט שווה צפייה – מדובר בריאליטי משובח, מלא בדרמה, אקשן וכיף.
2 צפייה בגלריה
מערכות יחסים בריטני ספירס
מערכות יחסים בריטני ספירס
סם יא בוגד. בריטני ספירס וסם אסגרי
(צילום: Gettyimage)
כמו בעונה הקודמת של הגרסה האמריקנית, גם הפעם הקאסט יכלול ידוענים וכוכבי ריאליטי בלבד (העונה הראשונה שילבה סלבס ואנשים מהשורה), ואל אסגרי יצטרפו בין היתר בוב הרפר, שהיה אחד המאמנים האהובים בריאליטי "לרדת בגדול" לפני שהפך למנחה, כוכבת "מסמנים את סאנסט" כרישל סטאוס, כוכבי "הישרדות" קרולין וויגר, רוב מריאנו, ג'רמי קולינס וטוני ולאצ'וס, המתאבקת ניקי גרסייה, כוכבות "עקרות בית אמיתיות": שאנל אייאן (דובאי), דולורס קטניה (ניו ג'רזי) ודורינדה מדליי (ניו יורק), בוב דה דראג קווין ודילן אפרון, אחיו של זאק.
העונה צפויה לעלות לשידור בתחילת 2025. כרגע העונה הראשונה משודרת ב-yes, כך שנקווה שיצטרפו אליה גם העונות הבאות.
עד כה הופקו עונות בארה"ב, בריטניה, אוסטרליה, ניו זילנד – וגם עונה ישראלית אחת שכבר צולמה, בהנחייתם של רותם סלע ואסי עזר, אך מועד עלייתה לשידור נדחה לתאריך בלתי ידוע בעקבות אירועי 7 באוקטובר.
עד כה לא אסגרי ולא ספירס הגיבו לחדשות על הליהוק המפתיע. באוגוסט שעבר נודע שבני הזוג נפרדו אחרי 14 חודשי נישואים ושבע שנות זוגיות. אסגרי היה זה שהגיש את בקשת הגירושים וציין את סיבת הפרידה הבנאלית מכולן: "מחלוקות שאינן ניתנות לגישור". כמובן שמדורי הרכילות לא הסתפקו בכך וידעו לספר שהמחלוקות האלו כללו ריבים קולניים שכמעט התדרדרו לאלימות (מצידה של ספירס) ושהוא גילה שהיא בגדה בו עם אחד מהעובדים בביתם (שמאוחר יותר הפך לבן זוגה).
כאמור – בשבוע שעבר השניים חתמו על הסכם הגירושים, שלפי הדיווחים ייכנס לתוקף באופן רשמי רק בתחילת דצמבר.
2 צפייה בגלריה
סם אסגרי
סם אסגרי
סם אסגרי
(צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images)