4 צפייה בגלריה
בראד פיט
בראד פיט
סליחה, אתה תפוס? בראד פיט
(צילום: Gettyimages)
בצל מאבק הגירושים הארוך והמייגע בתבל עם אשתו לשעבר, השחקנית אנג'לינה ג'ולי, בראד פיט מוצא נחמה בזרועותיה של אישה חדשה, במה שנראה כמו תחילתו של רומן. השחקן נתפס השבוע בעדשת הפפראצי כשהוא מבלה עם אינס דה רמון - אשתו לשעבר של השחקן פול ווסלי ("יומני הערפד").
התמונות צולמו ביום ראשון, כשפיט ודה רמון יצאו יחד לצפות בהופעה של בונו בלוס אנג'לס. הם הסתובבו ברחובות העיר כשהם מפזרים חיוכים מרוצים ופיט מצידו לא נרתע מצלמי הפפראצי שהיו באזור ואף תועד כשהוא עוטף את אינס בחיבוקים חמים.
עוברי אורח שהיו במקום סיפרו כי בראד ואינס הגיעו יחד לתיאטרון אורפיום בסביבות השעה 20:00. פיט הכיר לדה רמון את חבריו וכולם שוחחו יחד במשך מספר דקות. לאחר שההופעה הסתיימה פיט עצר לשוחח עם המעריצים ואינס צעדה לכיוון המכונית של שומר הראש של השחקן. לאחר שפיט ראה שהיא הגיעה לרכב בבטחה הוא נכנסה לטסלה שלו ונסע בעקבותיה.
מאז הפרידה מג'ולי נקשר שמו של פיט בשמותיהן של לא מעט נשים, בהן נרי אוקסמן - פרופסורית ישראלית, אך זו הפעם הראשונה שפיט תועד כשהוא מפגין חיבה בפומבי.
4 צפייה בגלריה
בראד פיט
בראד פיט
אז לא יהיה קאמבק עם ג'ניפר אניסטון?
(צילום: Gettyimages)
וכמה מילים על דה רמון, שעשויה להיות בת הזוג הבאה של פיט: אינס בת ה-29 היא סמנכ"לית מותג תכשיטים היוקרתי Anita Ko וחשוב מכך - אשתו לשעבר של ווסלי, כוכב סדרת הנוער המצליחה. השנים החלו לצאת בשנת 2018 ונישאו שנה לאחר מכן. הזוגיות עם ווסלי חשפה את דה רמון למעל חברים הוליוודי, בהם נינה דוברוב ושון ווייט. "אנחנו מבלים הרבה יחד, אנחנו ממש חברים טובים ואני אוהבת את אשתו של פול", אמרה דוברוב בפודקאסט Directionally Challenged ובכך למעשה חשפה את נישואיהם של השניים.
בחודש ספטמבר האחרון נציגיו של ווסלי אישרו כי הוא ואינס נפרדו חמישה חודשים לפני כן, באפריל. סיבת הפרידה לא פורסמה אך לפי נציגיו של השחקן הפרידה הייתה הדדית וברוח טובה.
בשנים האחרונות פילסה דה רמון את דרכה והפכה להיות הסמנכ"לית של מותג התכשיטים האהוב על הסלבס בהוליווד. המותג מציע תכשיטים במחירים של עשרות אלפי דולרים. את העיצובים של המותג ענדו לא מעט מפורסמות, בהן היילי בולדווין, קורטני קרדשיאן ואיך לא - אנג'לינה ג'ולי.
דה רמון מקפידה מאוד על הפרטיות שלה ומתחזקת חשבון אינסטגרם פרטי הכולל 64 פוסטים בסך הכל. היא חובבת סקי ושולטת בארבע שפות - צרפתית, גרמנית, איטלקית ואנגלית.
4 צפייה בגלריה
אינס דה רמון
אינס דה רמון
עם האקס פול ווסלי
(צילום: Gettyimages)
כאמור, השמועות על הרומן החדש מגיעות בצל המאבק המתמשך בין פיט לג'ולי, שרק בחודש שעבר טענה שהשחקן חנק את אחד מילדיהם וסטר לאחר אחר. "במהלך טיסת הלילה הארוכה פיט התעלל פיזית ורגשית בג'ולי ובילדיהם שהיו אז בטווח הגילאים 8 עד 15. לאחר הטיסה ההיא, ולמען רווחת משפחתה, החליטה ג'ולי להגיש תביעת גירושים", כך נכתב במסמכים שהוגשו לבית המשפט.
"הוא משך אותה לכיוון השירותים והחל לצעוק עליה. הוא תפס בראשה של ג'ולי וטלטל אותה. לאחר מכן אחז בכתפיה והמשיך לטלטל - עד שלבסוף דחף אותה לקיר השירותים. אז המשיך לחבוט בתקרת המטוס מספר פעמים, מה שגרם לג'ולי לצאת מהשירותים. לאחר שיצאה מתא השירותים אחד מילדיה שאלה אותה אם היא בסדר ואז פיט צעק לעברו 'לא, אמא לא בסדר' והחל להטיח עלבונות בג'ולי".
ג'ולי הוסיפה וטענה כי לאחר שאחד מילדיהם יצא להגנתה פיט "זינק לעברו" וג'ולי תפסה אותו כדי לעצור אותו. "כדי להוריד את ג'ולי מגבו הוא השליך את עצמו לאחור אל מושבי המטוס ופצע אותה בגב ובמרפק. הילדים מיהרו פנימה וכולם ניסו באומץ רב להגן זה על זו. לפני שזה נגמר - פיט חנק את אחד מהילדים וסטר לאחד אחר בפניו. שאר הילדים הפצירו בפיט להפסיק וכולם היו מפוחדים. חלקם אפילו בכו".
פיט מצידו ממשיך לפעול גם הוא נגד ג'ולי ובחודש יוני האחרון הגיש תביעה נגד אשתו לשעבר - והפעם כשהמכירה של היקב הצרפתי של השניים עומד על הפרק. "ג'ולי מכרה את חלקה בסוד, והסתירה זאת במכוון מפיט כשהיא מודעת לכך שמדובר בהפרת זכויותיו", טוענים עורכי דינו. הסיבה למכירה הסודית, כך טוען הכוכב, היא ניסיונותיה של ג'ולי לגרום לו נזק ולפגוע בו. מקורביו מסבירים שהיא עשתה זאת כנקמה על כך שהוא קיבל בשנה שעברה חזקה משותפת על ילדיהם: "היא זעמה על כך ורצתה לנקום".
4 צפייה בגלריה
תתגרשו כבר ודי! ג'ולי ופיט
תתגרשו כבר ודי! ג'ולי ופיט
תתגרשו כבר ודי! ג'ולי ופיט
(צילום: רויטרס)