והיום בפינת ה'מה לעזאזל קראנו עכשיו?' – נמצאת הזמרת לילי אלן (39), שהודיעה שהיא מרחיבה אופקים וגם את הקריירה שלה לנישה מפתיעה במיוחד: אלן פתחה עמוד Only Fans שבו תמורת עשרה דולר לחודש, יוכלו המנויים לצפות בתמונות הרגליים שלה. יש לכם פטיש לרגליים, או שאתם סתם מעוניינים לראות קצת יותר מהזמרת? חפשו את Lily Allen FTSE500, שלמו עשרה דולר ותקבלו גישה לתוכן האקסקלוסיבי.
עד כה אלן העלתה לחשבון שישה סרטונים וארבעה תמונות, וכתבה לצידן בין היתר: "פדיקור קיץ", "כרגע קניתי את אלו בשדה התעופה, אוריד אותם אחר כך" ו"בוקר". לא ניתן לדעת כמה מנויים יש לה כרגע אך יותר משלוש מאות גולשים עשו לייק לעמוד שלה. מי שעושה מנוי – שיעדכן.
2 צפייה בגלריה
לילי אלן
לילי אלן
רוצים לראות את כל הרגל? שלמו עשרה דולר. לילי אלן
(צילום: אינסטגרם)
הזמרת העסוקה גם מנחה את הפודקאסט Miss Me?, שבו הסבירה איך קיבלה את הרעיון: "יש אישה שמגיעה לעשות לי את הציפורניים והיא סיפרה שיש לי חמישה כוכבים ב-wikifeet, שזה נדיר. הרגליים שלי מדורגות גבוה באינטרנט". אלן גם סיפרה שהתייעצה בנושא עם קלואי קרדשיאן: "היא אמרה שאני יכולה להרוויח הרבה כסף אם אמכור תכנים של הרגליים שלי".
למי שלא יודע, wikifeet הוא עמוד הוויקיפדיה של כפות הרגליים ומוקדש כפי שאפשר להבין לתמונות רגליים של נשים ושל כוכבות בפרט. יש גם עמוד מקביל לרגלי גברים, למרות שהוא קצת פחות פופולרי משום מה.
נראה שאלן לוקחת הכול בהומור, מכיוון שהיא פרסמה את העמוד החדש בסטוריז שלה וכתבה: "אם לא תקשיבו לפודקאסט שלי, כל זה ייראה לכם מאוד מוזר". היא גם תהתה: "מעניין מה זה יעשה לאלגוריתם שלי?" לצד אימוג'י צוחק.
לא ברור מה בעלה של אלן, השחקן דייויד הרבור ("דברים מוזרים"), חושב על הנושא אבל אולי הוא יוטרד יותר מהעובדה שאלן משתפת קצת יותר מדי מידע לא נחוץ בפודקאסט שלה. היא סיפרה בין היתר שלפני שפגשה אותו, תמיד עשתה סקס רק כשהייתה שיכורה, ואמרה: "יתכן שאני עושה לו 'קינק-שיימינג'. הוא תמיד מבקש ממני לעשות דברים ואני עונה 'לא מותק, זה לא הולך לקרות'. לא בגסות כמו 'חתיכת זבל, איך אתה מעז לבקש ממני לעשות כזה דבר', אלא יותר 'יש לי כאב ראש קטן, אז אולי לא הלילה'".
אלן ידועה בכך שאין לה בעיה לעסוק במיניות באופן חופשי - לפני ארבע שנים היא אפילו הוציאה צעצוע מין משלה ואמרה: "נשים לא צריכות להתבייש במיניות שלהן. לכולנו מגיע ליהנות. אני מקווה שהצעצוע הקטן הזה יעזור לכן בזה".
2 צפייה בגלריה
לילי אלן
לילי אלן
יש לה הרבה מקורות פרנסה
(צילום: Getty Images)