מערכת היחסים של אנג'לינה ג'ולי ואביה השחקן ג'ון וויט ידועה כמאתגרת והייתה מלאת מהמורות לאורך השנים. עם הזמן הם הצליחו ליישר את ההדורים, אבל זה לא מונע מהכוכב בן ה-85 להעביר ביקורת על בתו כשצריך. ובזמן האחרון – בהחלט צריך.
אחרי פרוץ המלחמה, ג'ולי הביעה את תמיכתה בפלסטינים והתבטאה בחריפות בפוסט נוקב שבו האשימה את ישראל בהפצצת מרכזים אזרחיים בעזה ובהפיכת העיר ל"קבר אחים". ג'ולי לא הכעיסה רק את הישראלים אלא גם את אביה, שמאז ומתמיד היה תומך ישראל נלהב. "אני מאוכזב ממנה", אמר אז בתגובה לעוקביו ב-X (טוויטר לשעבר).
וויט התראיין השבוע למגזין Variety, והסביר למה לדעתו ג'ולי בחרה בעמדה השגויה: "היא נחשפה לתעמולה והושפעה מאנשים אנטישמיים. היא אוהבת לתמוך בפליטים, אבל האנשים האלה הם לא פליטים". הוא ממשיך: "אני חושב שהיא לא נחשפה לכל המידע הזה, כי בהוליווד לא אוהבים לדבר על דברים כאלה. והם טועים בגדול. אין להם מושג מה קורה, זו בועה".
וויט מספר כמה חשוב לו הקשר עם בתו: "אני אוהב אותה, אני שמח כשאנג'י שמחה. כשקשה לה, קשה גם לי. כשהיא עצובה, אני עצוב". אבל הוא גם מבהיר: "אני לא רוצה לריב איתה, אבל אני חושב שהיא מושפעת מהאומות המאוחדות. מההתחלה הם היו נוראיים לגבי זכויות אדם. הם מכנים את זה זכויות אדם, אבל מדובר בהשמצות אנטי ישראליות. היא חסרת ידע לגבי המצב האמיתי והסיפור האמיתי, בגלל שהיא כל כך קשורה לאומות המאוחדות".
2 צפייה בגלריה
ג'ון וויט אנג'לינה ג'ולי
ג'ון וויט אנג'לינה ג'ולי
"בהוליווד לא אוהבים לדבר על דברים כאלה. והם טועים בגדול". ג'ון וויט ואנג'לינה ג'ולי
(צילום: Jeff Vespa/WireImage)
וויט גם מספר בריאיון שאביו עבד בקאנטרי קלאב בניו יורק שרוב חבריו היו יהודים, וסיפר לו בילדותו על היהודים שהקימו את המועדון מכיוון שלא הורשו להיכנס למקומות בארה"ב אחרי שהגיעו מאירופה. "אני זוכר שהייתי ילד וראיתי עיתון עם תמונה של ילד בפיג'מת פסים עומד מאחרי גדר תיל, וחשבתי 'זה הייתי יכול להיות אני'. הזדהיתי עם הסבל של הילדים האלה. וידעתי מאבי שהאנשים שהקימו את המועדון לא הורשו להיכנס למקומות אחרים. אז מה הם עשו? הם פשוט התאגדו, אספו כסף, קנו שטח והקימו לעצמם מועדון. הם לא עשו מהומה או הפגינו. מאז, אני מרגיש קשר לתרבות שלהם".
במהלך הריאיון ניגשת אל וויט אישה, שבידה חלה טרייה שרכשה לקראת ארוחת ערב שבת, ואומרת לו: "רק רציתי להודות לך על כול מה שעשית למען ישראל, זה חשוב לנו כול כך. אתה צריך לשחק את ביבי בסרט, אתה תהיה מושלם!". וויט מודה לה ואומר: "הוא איש נהדר, אבל אני לא אגלם אותו".
לגבי הפתק שהוא ישים בקלפי בבחירות הקרובות לנשיאות ארה"ב אין הרבה שאלה: וויט נמצא במחנה של דונלד טראמפ ולא מסתיר זאת. ומה דעתו על האקס של הבת שלו, בראד פיט? הוא כנראה פחות כועס עליו מאשר בתו – כי הכתבה מציינת שיש לו תמונות של פיט ואנג'לינה על המדף.
2 צפייה בגלריה
ג'ון וויט אנג'לינה ג'ולי
ג'ון וויט אנג'לינה ג'ולי
תומך בדונלד טראמפ, בנימין נתניהו ובראד פיט?
(צילום: Lester Cohen/WireImage)