"למטרות רוחניות בלבד", הכריז משין גאן קלי לפנות בוקר (ד'), לצד תמונה המציגה את הקעקוע החדש שעל גופו.
המוזיקאי בן ה-33 פרסם פוסט חדש באינסטגרם, שבו הוא מציג לראווה את הקעקוע החדש והמאוד בולט שלו - צלב עצום באמצע החזה, שמוקף כולו בצבע שחור ומסתיר חלק קעקועיו הקודמים.
נכון לכתיבת שורות אלה - הפוסט החדש של קלי צבר 560 אלף לייקים ועומד כרגע על 15.6 אלף תגובות, רובן די עוקצניות. "כשאתה משאיר את הילד שלך ללא השגחה ליד טוש שחור", כתב עוקב מופתע אחד, ואחר הוסיף: "אחי, אתה נראה כמו הלוגו של אדידס".
"הוא בטח מתכונן לקראת דייט עם הקרדשיאנס", הגיבה עוקבת נוספת ומעריצה אחרת תהתה: "למה זה נראה כמו קרופ טופ?"
3 צפייה בגלריה
משין גאן קלי
משין גאן קלי
כן, פחות. משין גאן קלי
(צילום: אינסטגרם)
אמן הקעקועים ROXX, שאחראי לקעקוע, שיתף את התמונה של קלי וכתב: "מעולם לא פגשתי לקוח קשוח יותר". הוא הסביר כי הקעקוע החדש דרש לא פחות מ-44 מחטים. המוזיקאי השיב והודה לו על "ההנאה והכאב".
3 צפייה בגלריה
משין גאן קלי
משין גאן קלי
44 מחטים וסבל אין סופי
(צילום: אינסטגרם)
וכמה מילים על קלי, שמלבד סערה קטנה שהתרחשה לאחר הסופרבול, כשהוא ובת הזוג מייגן פוקס הצטלמו לצד טיילור סוויפט וטראוויס קלסי והואשמו בניסיון לגניבת הפוקוס - לא באמת שומעים ממנו לאחרונה.
בינואר 2022 ואחרי שנה וחצי של זוגיות קלי כרע ברך והציע לפוקס נישואים. השניים שתו את הדם אחד של השני ובישרו על כך לעולם כולו. מאז עברו שנתיים ותאריך לחתונה טרם נקבע, אך שמועות על משבר זוגי מציפות את אתרי הרכילות אחת לתקופה. אם תשאלו אותנו, הקעקוע הזה הוא בהחלט זעקה לעזרה - ותשומת לב, כמובן.
3 צפייה בגלריה
מייגן פוקס משין גאן קלי
מייגן פוקס משין גאן קלי
תתחתנו ודי. משין גאן קלי ומייגן פוקס
(צילום: AP)