4 צפייה בגלריה
בימים שעוד היה אפשר למצוא תמונה נורמלית שלה. בריטני ספירס
בימים שעוד היה אפשר למצוא תמונה נורמלית שלה. בריטני ספירס
בימים שעוד היה אפשר למצוא תמונה נורמלית שלה. בריטני ספירס
(צילום: AP)
שלושה חודשים לאחר שבישרה על הפרידה מבעלה סם אסגרי, בריטני ספירס מפזרת רמזים לבחור חדש בחייה. מוקדם יותר השבוע פרסמה הזמרת תמונה של בחור עירום למחצה מצטלם מול המראה כשפניו חצי גלויות. "זה דוד שלי", כתבה והוסיפה סמיילי קורץ. נציין כי את האפשרות להגיב לפוסטים שלה חסמה ספירס כבר לפני מספר חודשים כך שמעריציה נאלצו להישאר בלי היכולת להגיב. בנוסף, התמונה הוסרה די מהר.
4 צפייה בגלריה
קייד הדסון
קייד הדסון
הוא דוד שלך כמו שהוא דוד שלנו. קייד הדסון
(צילום: אינסטגרם)
אלא שכמו כל דבר ויראלי, הוא לא היה יכול להישאר אנונימי יותר מדי זמן, והאינטרנט בדק ומצא שמדובר בחברה הטוב של ספירס ב-14 השנים האחרונות ומי שהפך ממש לאחרונה למנהל האישי החדש שלה, קייד הדסון. הדסון בן ה-36 החל לנהל את ספירס בשנה שעברה לאחר שמנהלה הקודם לארי רודולף התפטר ביולי 2021 אחרי 25 שנים.
באותה התקופה הדסון, שהיה פעיל מאוד בעמותת "לשחרר את בריטני", ניצל את הבמה של הרשתות החברתיות כדי לתקוף "אדם מאוים ומושתק" בכל הנודע לבריטניה, ולמעשה התכוון לרודולף. "גם אם אנשים לא רואים את זה עכשיו - בסוף זה ייצא החוצה. ומי שצריך להיות מודאג מזה - יודע מי הוא", כתב.
במהלך השנה האחרונה, כשלא ראינו את אסגרי לצידה של ספירס בחופשות מנקרות העיניים ועמוסות הסרטונים ותמונות העירום - היה זה הדסון לצידה.
4 צפייה בגלריה
קייד הדסון
קייד הדסון
לא נשקר, אנחנו מוטרדים מהקשר המתחזק הזה
(צילום: אינסטגרם)
אז מי זה הדסון? מדובר בסוכן שחקנים בסוכנות הכישרונות והספורט Creative Artists Agency המייצגת בין היתר שמות גדולים כמו שון פן, סיארה ואמה רוברטס - והוא מקושר לכל מי שצריך וחשוב מעבר לים. כך למשל הוא נכח בחתונת הפאר של פריס הילטון, אליה הגיע כפלוס אחד של רוברטס.
במשך 13 השנים בהן הייתה ספירס תחת משמורת של אביה, הדסון היה הקול שלה ברשתות החברתיות. "סתמתי את הפה שלי במשך 12 שנים, די. מספיק", אמר ביולי 2021. "אחרי שקיבלתי אלפי איומים על חיי, זרקו לי בקבוק מים על הראש והאשימו אותי בזה שאני שוטף לה את המוח - בריטני, עכשיו אני מוכן לדבר". הדסון אכן עמד בהבטחתו ועזר לבריטני במאבק נגד אביה ואף חיבר בינה לבין עורך הדין מתיו רוזנגרט, שעזר לה להשתחרר מהאפוטרופסות.
בשנת 2017 הואשם הדסון בכך שהציע לשחקן שון רוז (CSI:NY) לעזור לו ביצירת קשרים בתעשייה - תמורת מין אוראלי ועוד אקטים מיניים, אך הוא הכחיש את ההאשמות. "אחרי שהיה חבר שלי ברשתות החברתיות במשך שבע שנים ועשה לייקים לפוסטים שלי, שון מאשים אותי כרגע בשידול לאקט מיני. הזיכרון שלי הוא שהיינו שיכורים והוא צחק ונשאר חבר שלי ברשתות החברתיות. אני תומך מאוד בקורבנות של הטרדה והתעללות מינית - אבל זה לא מקרה כזה", מסר בהצהרה ל"לוס אנג'לס טיים". למען הסר ספק, הדסון הוסיף כי "באותה התקופה רוז היה הומו ורווק".
לסיום נשאלת השאלה האם הדסון, שמצד אחד מפלרטט עם בריטני ספירס ומצד שני מטריד גברים (לכאורה) הוא הומוסקסואל, סטרייט או אולי דו? שאלה שנשארה ללא מענה. "בחירותיו האופנתיות התוססות והנטייה שלו להתלבש צבעוני ולהתאבזר באקססוריז צבעוניים תרמו רבות לספקולציה לגבי המיניות שלו, אך מנגד הקרבה לספירס, הנשיקות וסרטוני הווידיאו בהם הם רוקדים יחד בביקיני מעלים שאלות", סיכם אתר Rallshe. וכאן אנחנו מנצלים את הבמה כדי לפנות לבריטני ולבקש ממנה, בכל לשון של בקשה, תפסיקי להסתובב ולהתקרב (מדי) לאנשים מפוקפקים.
4 צפייה בגלריה
קייד הדסון
קייד הדסון
הישמרי נא!
(צילום: אינסטגרם)