ג'ניפר לופז ממשיכה לעשות הכול כדי למשוך את תשומת ליבו של בעלה בנפרד בן אפלק. אם בסוף השבוע האחרון דובר רבות על השמלה החשופה שלבשה בפסטיבל הסרטים של טורונטו ושלא השאירה הרבה מקום לדימיון, תמונות חדשות מההקרנה מציגות את לופז לוקחת את שלב הנקמה צעד אחד קדימה.
כזכור, לופז התייצבה על השטיח האדום לטובת הקרנת הסרט החדש בכיכובה Unstoppable, שהפיקו אפלק - שלא הגיע לאירוע, וחברו הטוב מאט דיימון, שכן הגיע.
אפלק ודיימון, כאמור, הם חברים הכי טובים כבר שנים - ונראה שלופז לא פספסה את ההזדמנות כדי לנסות לצבוט לאפלק בלב. היא ודיימון ניצלו את המפגש כדי לשבת לשיחה מלב אל לב, ובמהלכה הבינה הכוכבת שאם כבר לשלוח עקיצה לעבר הפרוד שלה אז עד הסוף - ואחזה בידיו של דיימון.
לטובת מי שפספס את הפרק האחרון בעלילות בניפר - נזכיר כי בחודש אוגוסט האחרון ואחרי חודשים ארוכים של שמועות, לופז הגישה באופן רשמי את מסמכי הגירושים - בדיוק ביום השנה לחתונתם.
נכון לכתיבת שורות אלה, השניים עדיין מחפשים קונה פראייר שירכוש את האחוזה היוקרתית שהם רכשו בבוורלי הילס - תמורת 65 מיליון דולר.
"ג'ניפר נתנה לזה את כל מה שהיה לה - את כל הלב שלה. היא הייתה מוכנה לעשות הכול כדי שזה יעבוד", סיפר מקורב לזמרת. "היא באמת האמינה שהאהבה שלהם תנצח הכול". ובכן, מכיוון שהאהבה לא ניצחה, לופז עברה לטקטיקה הבאה - אצבע בעין. זה בטוח יעבוד!
1 צפייה בגלריה
מאט דיימון ג'ניפר לופז
מאט דיימון ג'ניפר לופז
"ג'יימון" זה כינוי שתופס? מאט דיימון ג'ניפר לופז
(צילום: Evan Agostini/Invision/AP)