שלושה שבועות חלפו מאז שהשמיים בהוליווד קרסו לתוך עצמם בעקבות הפרידה של ג'ניפר לופז ובן אפלק. השניים, שחזרו אחד לשנייה אחרי שני עשורים והמשיכו את סיפור האהבה שלהם מתחילת שנות האלפיים, שברו לבבות רבים ברחבי העולם כשהודיעו על גירושים - וגם הלב שלנו היה בין הנשברים.
מאז הפרידה השניים מככבים בכותרות - בעיקר כשמשני הצדדים זורקים את האשמה על האחר. מצידו של אפלק מאשימים את לופז בכך שהעדיפה את הקריירה שלה על פני בעלה. מצידה של לופז טוענים שהעובדה שאפלק רטן וזעף ללא הפסקה הייתה בלתי נסבלת עבורה. כל זה מתגמד לצד זה שהשניים לא חתמו על הסכם ממון ויש כסף רב (מאוד) שמונח על הפרק.
עד שהרכוש יחולק, לופז, שככל הנראה שאבה השראה מהנסיכה דיאנה המנוחה, החליטה לשלוף את התותחים הכבדים כדי להזכיר לאפלק מה הוא איבד והגיעה בסוף השבוע האחרון לפסטיבל הסרטים בטורונטו עבור הקרנת הבכורה של הסרט Unstoppable, בכיכובה ובהפקתו של אפלק, כשהיא לובשת שמלה שמשאירה אמנם מקום לדמיון, אבל לא הרבה.
4 צפייה בגלריה
ג'ניפר לופז
ג'ניפר לופז
ג'ניפר לופז מציגה את מראה הנקמה
(צילום: Cindy Ord/Getty Images)
4 צפייה בגלריה
ג'ניפר לופז
ג'ניפר לופז
בן, בוא תראה מה פספסת!
(צילום: Cindy Ord/Getty Images)
לופז התייצבה להקרנה בשמלת דיסקו כסופה שפתוחה לחלוטין בצדדים, ללא חזייה ותחתונים. הזמרת פיזרה חיוכים מרוצים, הצטלמה עם המעריצים והשיא היה כשהצטלמה ביחד עם חברו הטוב ביותר של אפלק - השחקן מאט דיימון, שנמנה גם הוא בין מפיקי הסרט ביחד עם אפלק, שלא נכח בהקרנה.
אם חששנו שהמצב בין לופז ודיימון יהיה מתוח, שמחנו להתבדות - לפי הדיווחים השניים ישבו ל"שיחה ארוכה ועמוקה" שנמשכה עשרים דקות ו"החזיקו במהלכה ידיים". בהמשך הערב הם המשיכו לשוחח וגם נצפו צוחקים ביחד. אתם יודעים מה אומרים: הדרך להכאיב לאקס עוברת דרך חברו הטוב ביותר.
4 צפייה בגלריה
ג'ניפר לופז
ג'ניפר לופז
אין יור פייס, בן!
(צילום: Monica Schipper/Getty Images)
מקורביה של אפלק מספרים שהיא רצתה להגיע לפסטיבל כדי להביע תמיכה באפלק ולעזור בקידום הסרט: "הוא עדיין חשוב לה והיא רוצה לתמוך בו".
מקורב אחר הוסיף: "הסרט זכה לתשומת לב רבה וג'ניפר מאוד מקצועית ותמיד עובדת קשה כדי לתת לסרטים שלה את הקידום הטוב ביותר".
4 צפייה בגלריה
ג'ניפר לופז
ג'ניפר לופז
סלפי עם מעריצים זה תמיד חשוב
(צילום: Monica Schipper/Getty Images)