4 צפייה בגלריה
בלייק לייבלי
בלייק לייבלי
בלייק לייבלי
(צילום: אינסטגרם)
בלייק לייבלי (35) ובעלה ריאן ריינולדס (45) חוגגים בימים אלו היריון רביעי, עליו הודיעה הכוכבת בשבוע שעבר – אבל לצד השמחה והציפייה מגיע גם החלק הפחות נעים: צלמי הפפראצי שמנסים להשיג תמונות של הכוכבת ההריונית בפתח ביתה.
לייבלי בדרך כלל לא נוהגת לשתף ברשתות החברתיות תמונות אישיות מדי, אבל אתמול (שבת) היא פרסמה כמה כאלה מתקופת ההיריון הנוכחית ולצידן כתבה: "הנה תמונות שלי בהיריון מחיי האמיתיים, כדי ש-11 האנשים שמחכים מחוץ לבית שלי כדי לראות אותי יעזבו אותי במנוחה. אתם מלחיצים אותי ואת הילדים שלי".
היא הוסיפה: "תודה לכולם על האהבה והכבוד ועל כך שאתם מסרבים לעקוב אחרי חשבונות ופרסומים שמשתפים תמונות של ילדים. יש לכם את הכוח נגדם. ותודה לכלי התקשורת שאוחזים במדיניות 'בלי ילדים'. אתם אלו שעושים את ההבדל".
סך הכל שיתפה לייבלי 10 תמונות, שבחלקן היא מצולמת בבגד ים ועם בטן חשופה וכאלו שבהן הצטלמה עם בעלה, החברה הטובה טיילור סוויפט ועם אחותה, השחקנית רובין לייבלי. עד כה זכה הפוסט לקרוב ל-5 מיליון לייקים ותגובות חמות מהחברות הטובות והמפורסמות, ביניהן גווינת' פאלטרו שכתבה: "זה נהדר", ריס ווית'רספון שפירגנה: "התמונה האחרונה היא 100! כל כך שמחה עבורכם", ג'יג'י חדיד שהגיבה: "אין עלייך", ריטה וילסון ששלחה את אהבתה וגם רובין לייבלי שחשה צורך לגונן על אחותה הצעירה: "מכעיס אותי שאת נאלצת לשתף כאלו תמונות אישיות כדי לנסות ולקבל פרטיות. אני אוהבת אותך ומקווה שהמטומטמים האלו יעזבו אותך".
לייבלי חשפה את ההיריון בשבוע שעבר, כשהגיעה לכנס "כח נשי" של מגזין "פורבס" בניו יורק אליו הגיעה בבגד צמוד וקצר שהבליט את הבטן ההיריונית שלה. היא לא הגיבה באופן ישיר על הסטטוס החדש שלה ונתנה לתמונות לדבר בעד עצמן (וד"ש לביונסה שנתנה את ההשראה ועשתה מעשה דומה כשהייתה בהיריון עם בלו אייבי, על השטיח האדום של פרסי המוזיקה של MTV של 2011).
4 צפייה בגלריה
בלייק לייבלי
בלייק לייבלי
נתנה ללוק הבולט לדבר בעד עצמו
(צילום: Backgrid)
מגזין People סיפר שרבים ממכריהם של לייבלי וריינולדס גילו שהיא בהיריון ביחד עם שאר העולם: "אפילו החברים שלהם הופתעו שהם מצפים לילד נוסף. הם שמרו על כך בסוד". אתר US Weekly שוחח עם אחד ממקורביהם שאמר: "הוקל לה שהסוד התגלה, היא שמרה עליו עד שלא יכלה יותר. היא אוהבת להבליט את הבטן ההריונית ורצתה לצאת בהצהרה".
לייבלי וריינולדס הכירו בשנת 2010 במהלך צילומי סרטם המשותף "גרין לנטרן", שלא ממש זכה להצלחה אבל היי, למי אכפת מביקורות טובות והכנסות כלכליות כשמוצאים אהבה? אולי רק לאולפנים שהפיקו את הסרט. השניים החלו לצאת בשנת 2011 ונישאו כשנה לאחר מכן. יש להם שלוש בנות: ג'יימס (7), אינז (5) ובטי (2).
4 צפייה בגלריה
בלייק לייבלי ריאן ריינולדס
בלייק לייבלי ריאן ריינולדס
ישמחו אם הפעם זה יהיה בן. לייבלי וריאן ריינולדס
(צילום: אינסטגרם)
מקורב לבני הזוג סיפר לאתר US Weekly שאחרי שלוש בנות הם היו שמחים לגיוון: "הם מקווים שהפעם זה יהיה בן, אבל כמובן שהם רק רוצים שהתינוק יהיה בריא, לא משנה מה יהיה מינו". עוד סיפר המקורב שהשניים שמחים על כך שהם שומרים על המסורת המשפחתית – הבדלים של שנתיים בין כל ילד: "זה תזמון נהדר כי מרווח הגילים בין כל הילדים שלהם הוא שנתיים, אז הם ממשיכים עם הדפוס".
ריינולדס סיפר לאחרונה שהוא מתכנן לקחת פסק זמן ארוך מקריירת המשחק שלו כדי שיוכל להישאר בבית ולבלות יותר זמן עם משפחתו. מקורב לשניים סיפר שגם לייבלי אוחזת בגישה דומה: "היא רוצה להיות אמא מהסוג הישן, היא מסדרת את הלו"ז שלה כך שתוכל לעבוד בעיקר בזמן שהילדים ישנים או לא נמצאים. הילדים נמצאים בעדיפות ראשונה אצלה. קשה להאמין שבלייק לייבלי, שהיא כזו כוכבת ואישה יפה, היא גם אמא רגילה שמכינה כל יום ארוחת ערב ומטפלת במשפחתה, אבל היא באמת נהדרת עם ילדיה".
לייבלי סיפרה בכנס של "פורבס" שחשוב לה שבנותיה יידעו שהן יכולות לעשות כל מה שירצו: "אני לא רוצה שהן יבחרו בין להיות אמהות או נשות עסקים. הן יכולות לעשות את שני הדברים או שום דבר מזה, אבל אני רק רוצה שיידעו שהכל אפשרי".
4 צפייה בגלריה
בלייק לייבלי
בלייק לייבלי
בלייק לייבלי
(צילום: SplashNews)