ויויאן פיט, אחת מששת ילדיהם של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט, בחרה לנקוט עמדה וצד בסכסוך ארוך השנים של הוריה והסירה משמה את שם משפחתו של אביה. בת ה-15 הורידה את שם משפחתו של השחקן מהשם שלה בקרדיטים למחזמר The Outsiders - אותו עזרה להפיק ביחד עם אמה.
על פי מגזין People, ויויאן ביקשה שיציגו אותה בתור ויויאן ג'ולי ולא ויויאן ג'ולי-פיט, אך טרם ידוע אם שינתה את שמה באופן חוקי.
נציין כי גם אחותה הגדולה יותר של ויויאן, זהרה, עשתה מהלך דומה בחודש נובמבר האחרון, כשנבחרה להיות חלק מאחוות AKA במכללת ספלמן, ונטשה את שם משפחתו של אביה. בסרטון ששיתף מגזין Essence ניתן לראות את זהרה מציגה את עצמה כ"זהרה מארלי ג'ולי".
המהלך של ויויאן מגיע כשבוע לאחר שנאמר לאנג'לינה, במסגרת הקרב המשפטי בינה ובין פיט, כי עליה להעביר כל הסכם סודיות שנחתם על ידה בשמונה השנים האחרונות.
3 צפייה בגלריה
אנג'לינה ג'ולי ויויאן
אנג'לינה ג'ולי ויויאן
שום זכר לפיט. אנג'לינה ו-ויויאן ג'ולי
(צילום: Bruce Glikas/Getty Images)
לטובת מי שאיבד את עצמו איפשהו בתוך כל האייטמים סביב הפרידה של פיט וג'ולי, ובצדק, נזכיר כי השניים הפרידו כוחות בספטמבר 2016 אך קרב הגירושים והמשמורת על ששת ילדיהם עדיין נמשך. באפריל 2019 הם קיבלו היתר מיוחד מבית המשפט שפסק כי הם יכולים לחזור לסטטוס "פנויים", זאת לפני שהגיעו להסדר סופי לגבי הגירושים.
מאז המצב המשיך להתדרדר. ביוני 2022 הגיש פיט תביעה נגד ג'ולי, הפעם כשהיקב הצרפתי אשר רכשו בשנת 2008 כחלק מאחוזה בת 35 חדרים, עומד במוקד הסכסוך. פיט וג'ולי הפכו את היקב לעסק ומכרו את תוצרת היין שהפיקו ממנו. בעת הרכישה, הסכימו השניים שבמידה ואחד מהם ירצה למכור את חלקו ברכוש, יהיה עליו לקבל את הסכמת האחר וכי לצד השני תהיה זכות ראשונים על קנייתו - מה שלא קרה בפועל.
כמה חודשים לאחר מכן, באוקטובר 2022 ג'ולי האשימה את פיט באלימות פיזית כלפיה וכלפי ילדיהם. לדבריה, האירוע המטריד קרה במהלך טיסה פרטית של המשפחה בשנת 2016, אז התפתח ריב ופיט סטר לאחד מילדיהם - וכשג'ולי ניסתה להפריד דחף אותה והטיח אותה בדופן המטוס תוך כדי שהוא מושך בשערה.
השחקנית הוסיפה וטענה כי התנהגותו של פיט הותירה את הילדים בוכים ובטראומה וכמו כן הותירה אותה עם פציעות בגב ובמרפק. לדבריה, חמישה ימים לאחר אותה תקרית החליטה להתגרש.
3 צפייה בגלריה
אנג'לינה ג'ולי
אנג'לינה ג'ולי
עד מתי הסאגה הזו תמשיך? אנג'לינה ובראד
(קרדיט- GettyImages)
בנובמבר 2020, במסגרת יום האב, פאקס - בנם המשותף של אנג'לינה ובראד, פנה לרשתות החברתיות, וכתב: "יום האב שמח לחרא הכי גדול בעולם. פעם אחר פעם אתה מוכיח שאתה אדם נורא".
פאקס הוסיף: "הפכת את חייהם של הקרובים אליי לגיהינום תמידי. אתה יכול להגיד לעצמך ולעולם מה שאתה רוצה, אבל האמת תצא לאור מתישהו. עד אז - שיהיה לך יום אב שמח, אדם נוראי".
3 צפייה בגלריה
אנג'לינה ג'ולי פאקס
אנג'לינה ג'ולי פאקס
בחר צד. פאקס ואנג'לינה
(צילום: Gettyimages)