את ליל הסדר הקרוב, ג'נה ג'יימסון (50) היהודייה וכוכבת הפורנו לשעבר, תחגוג לבד: 11 חודשים לאחר שהיא ובת זוגה ג'סי לולס (41) התחתנו – השתיים מתגרשות, כך בישרה אתמול (ג') לולס ברשתות החברתיות.
בניגוד לזוגות מפורסמים שנפרדים אבל נחושים לשמור על דיסקרטיות – לולס בחרה באג'נדה הפוכה וסיפקה לעוקביה פרטים מלאים, ולטענתה: הכול בגלל ג'יימסון. ויש גם המשך אז תחזיקו חזק, זה יהיה מעניין.
3 צפייה בגלריה
ג'נה ג'יימסון ג'סי לולס
ג'נה ג'יימסון ג'סי לולס
נפרדות, ולא בטוב. ג'נה ג'יימסון וג'סי לולס
(צילום: אינסטגרם)
כאמור, לולס הייתה זו שהודיעה על פרידה, בסרטון שבו סיפרה: "קשה לי מאוד לעשות את הווידאו הזה, אבל הנה זה קורה. יש הרבה שמועות על כך שאני וג'נה מתגרשות ואני עושה את הווידאו הזה כדי לאשר אותן".
היא מסבירה: "אמרתי לה בתחילת היחסים בינינו שאני שמה גבולות בגלל שהשתייה גרמה להרבה בעיות בחייה ושאני לא מוכנה לזה בשום אופן. זו הפעם הראשונה שהיא הלכה לאירוע בלעדיי מאז שהתחתנו, זו הפעם הראשונה שהיא הייתה רחוקה ממני. עד עכשיו שמרתי עליה בקפדנות ואז היא נוסעת לשיקגו ומתחילה לשתות".
לולס המשיכה וסיפרה שהיא גילתה על כך כשקיבלה תמונות מפלילות שבהן ג'יימסון צולמה כשהיא שותה שמפניה. כשלולס התעמתה איתה על כך, ג'יימסון הכחישה בתחילה: "היא בהחלט ניסתה לשקר", לולס אומרת, אבל כשסיפרה לה על התמונות, ג'יימסון נאלצה להודות. לולס מספרת: "היא אמרה לי חד וחלק, 'אני לא מצטערת, אני לא מתחרטת'. היא ניסתה להפנות את זה אליי ולהאשים אותי. אני לא יודעת איך זו אשמתי - אולי לא היו צריכות להיות לי ציפיות כל כך גבוהות. אבל זה המצב, הגשתי בקשת גירושים ולא אמור לקחת הרבה זמן עד שזה יקרה".
לולס סיימה במסר לפרודתה: "ג'נה, אני בטוחה שתראי את זה. אני אוהבת אותך בכל ליבי ומקווה שיהיה לך רק טוב".
בתגובה לדברים, ג'יימסון שחררה הצהרה עוקצנית לגבי חוסר האמפטיות של גרושתה לעתיד: "אני מקווה שלכל אחד שמתמודד עם התמכרות או מנסה להישאר פיכח, יש סביבה רגישה ותומכת", אמרה. "מחקרים הוכיחו שהבנה והכלה עדיפות על פני שיפוט, ביוש והטפת מוסר. תמיכה ואהבה ללא תנאים הם כנראה הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות. תיידעו אותם שאתם שם עבורם, בין אם הם חזרו לסורם או לא, פיכחים במשך עשרה ימים או מאתיים".
רגע, זה עדיין לא נגמר, והולך ומתדרדר: לולס החליטה שאם כבר להוציא את הכביסה המלוכלכת החוצה אז עד הסוף, ושיתפה הודעות טקסט חדשות ששלחה לה ג'יימסון שבהן היא מאיימת לתבוע אותה: "את עוזרת לי לבנות תיק ענק כדי לתבוע אותך מותק", כותבת לה ג'יימסון ולולס השיבה: "כאילו שיש לך כסף או כוח לעשות את זה. יש לך איזה עורך דין בכיס שייקח אותי לבית משפט בחינם, כי אין לך מקום לגור ו-12 אלף דולר לעורך דין מתוקה".
ג'יימסון לא נכנעה והשיבה: "את כנראה לא מכירה אותי", ולולס תקפה: "את לא מוציאה את הכסף כדי להיות בחיים של ילדייך, אבל תבזבזי אותו כדי להרוס את שלי? וואו, נחמד ג'נה". ג'יימסון ענתה: "נסי אותי", ולולס השיבה: "את לא יכולה לתבוע אותי על הוצאת דיבה כשזו האמת. אז את מודה שיותר חשוב לך לנסות להרוס את חיי מאשר להיות בחיים של ילדייך? בסדר". ג'יימסון התעלמה מהחלק על ילדיה וענתה: "את כנראה לא מכירה את החוק".
לצד ההתכתבות הארוכה, לולס כתבה לעוקביה: "היא לא אמרה שהיא מצטערת אפילו פעם אחת". לאחר מכן עוקבת של ג'יימסון שאלה אותה אם היא בסדר, וג'יימסון הגיבה בפשטות: "לא".
3 צפייה בגלריה
ג'נה ג'יימסון ג'סי לולס
ג'נה ג'יימסון ג'סי לולס
ההתכתבות בין השתיים
(צילום מסך)
ג'יימסון, בעברה כוכבת סרטים למבוגרים שהתגיירה, ולולס, יוצרת תוכן ברשתות החברתיות, התחתנו בחודש מאי 2023 אחרי ארבעה חודשי זוגיות. הן הכירו בטיק טוק, לאחר שג'יימסון נתקלה בדף של לולס והתחילה לעקוב אחריה: "הייתי דלוקה עליה במשך הרבה זמן, אז הגבתי לה על כל דבר כדי שתתייחס אליי", סיפרה ג'יימסון. לולס מצידה, אמרה: "חשבתי לעצמי, 'זו ג'נה ג'יימסון! אלוהים אדירים'".
אלו נישואיה (וגירושיה) השלישיים של ג'יימסון: היא הייתה נשואה לבראד ארמסטרונג בשנים 1996-2001, ולג'יי גרדינה בשנים 2003-2006. יש לה יש שלושה ילדים, אבל לא במסגרת נישואיה: תאומים בני 15 מבן זוגה לשעבר טיטו אורטיז - שמחזיק במשמורת מלאה על שניהם, ובת נוספת עם ארוסה לשעבר, היהלומן הישראלי ליאור ביטון. ג'יימסון וביטון התארסו בשנת 2015 ושנה לאחר מכן ג'יימסון התגיירה. ב-2017 נולדה בתם בת אל וככל הידוע גם היא מתגוררת עם אביה. לא ברור מתי בדיוק נפרדו ומה הסיבות שהובילו לפרידה.
3 צפייה בגלריה
ג'נה ג'יימסון
ג'נה ג'יימסון
ג'נה ג'יימסון
(צילום: אינסטגרם)