שבוע סוער עבר על ג'סטין טימברלייק, שנעצר לאחר שנהג תחת השפעת אלכוהול. ביום שישי האחרון הוא הופיע בשיקגו והתייחס לראשונה לתקרית: "זה היה שבוע קשה. אני יודע שקשה לאהוב אותי לפעמים - אבל אתם ממשיכים לאהוב אותי בכל זאת".
טימברלייק אולי נראה כאילו הוא מנסה לשדר עסקים כרגיל, אך מקורבים לזמר סיפרו למגזין People כי הוא "התחרפן בזמן המעצר", בזמן שלא מעט אתרים הכריזו שהאירועים האחרונים מסמלים את סיומה של הצלחת הקריירה שלו. "הוא מתעקש שהוא שתה רק משקה אחד ושזה לא היה לילה פרוע", אמרו מכריו.
הזמר עצמו אמר לשוטרים שעצרו אותו שהוא שתה רק כוס אחת של מרטיני לפני שהלך עם חבריו הביתה, אך השוטרים שהיו במקום סיפרו כי עיניו של הזמר היו מזוגגות והריחו אלכוהול בנשימתו.
מקור מהמשטרה המקומית סיפר לאתר The Post שטימברלייק נעצר פעמיים באותו ערב: "בפעם הראשונה השוטר ביקש ממנו לא להמשיך לנהוג ושיחרר אותו כי לא חשב שג'סטין מהווה סכנה. הוא הניח שהוא יקשיב וישיג טרמפ הביתה. כמה דקות לאחר מכן, אותו שוטר ראה שטימברלייק ממשיך בנסיעה ועצר אותו שוב".
המקור לא חסך במילים ואמר על הזמר: "איזה אידיוט, הייתם חושבים שהוא יכול להרשות לעצמו לשלם למישהו שיסיע אותו".
3 צפייה בגלריה
ג'סטין טימברלייק
ג'סטין טימברלייק
מסתיר את הבושה במשקפי שמש? ג'סטין טימברלייק
(צילום: Jerritt Clark/Getty Images)
הדרמה החדשה בחייו של טימברלייק מגיעה בזמן שהוא מרגיש שהקריירה שלו לא נמצאת במקום שבו היה רוצה שהיא תהיה בשלב זה, כך מספרים מקורבים ל-Page Six. "ג'סטין נתקל בלא מעט בעיות סביב מכירת האלבום האחרון שלו Everything I Thought It Was שיצא במרץ. הוא לא הצליח מדי ואני גם לא צופה לו תפקידי משחק גדולים".
עוד הוסיף המקורב: "אני חושב שלג'סטין יש מוניטין רע בהוליווד, רואים אותו בתור שמוק וקצת קוץ בתחת".
"תדמית ה'גולדן בוי' שלו בהחלט קצת מעורערת", הוסיף מקורב אחר לזמר. "היו שמועות על התנהגותו המתדרדרת של ג'סטין במשך תקופה ארוכה - ואולי עכשיו הבועה שלו הולכת להתפוצץ. אולי זו הייתה הסיכה שפוצצה הכול. בזמננו אתה צריך להיות ממש טיפש כדי לשתות ולנהוג".
3 צפייה בגלריה
ג'סטין טימברלייק
ג'סטין טימברלייק
גם לדעתנו אתה סוג של קוץ בישבן (בעיקר של בריטני)
(צילום: Amy Sussman/Getty Images)
מקורב אחר סיפר ל-Entertainment Tonight שג'סטין "מרגיש חרטה, בושה והוא אפילו מושפל וכמו כן מרגיש אחראי לתקרית. זה גבה ממנו מחיר, אבל הוא מנסה לראות את זה כהזדמנות להתאפס על עצמו. הוא עושה כמיטב יכולתו להוות דוגמה חיובית למשפחתו ולציבור וימשיך לנסות ללמוד ולהתפתח. הוא לוקח את כל מה שקרה ברצינות ומבין איך זה יכול להשפיע על הדינמיקה המשפחתית שלו כבעל ואבא וגם על המעריצים".
מקור סיכם ש"ג'סטין ואשתו ג'סיקה בייל אסירי תודה על כך שאיש לא נפגע", והוסיף כי "ג'סיקה מאוכזבת אבל היא תומכת בג'סטין. היא יודעת שג'סטין, כמו כולם, אנושי ועושה טעויות".
3 צפייה בגלריה
ג'סטין טימברלייק
ג'סטין טימברלייק
אין על מאג שוט!
(צילום: Sag Harbor Police Department / BACKGRID)