11 צפייה בגלריה
סטנלי טוצ'י
סטנלי טוצ'י
סטנלי טוצ'י
(צילום: Gettyimages)
סטנלי טוצ'י (62) הפך בשנים האחרונות מעוד שחקן שמאייש את תפקידי המשנה בסרטים, לאחד הגברים הנחשקים - וזאת למרות נתוני פתיחה סטנדרטיים להחריד: בזמן שרובנו באופן אוטומטי נושאים עינינו בהערצה לדמויות הראשיות עם השיער השופע, הריבועים בבטן והזרועות החסונות, סטוצ'י - בשקט בשקט, ובלי הרבה דרמות ושערוריות בדרך, הפך לאחד השחקנים האהובים ביותר בהוליווד, עם תוכנית בישול מצליחה, ניצחון מוחץ על מחלת הסרטן וזוגיות מעוררת קנאה. לאחרונה, גם דור המילניאלז גילו אותו בטיקטוק, וכמו שחקן אחר בן גילו שהפך לדבר הכי חם ברשת (היי כריס מלוני), גם טוצ'י נחשב ל"אינטרנט בויפרנד" המושלם. תתכוננו, עד סוף הכתבה גם אתם תתאהבו עד מעל הראש.
11 צפייה בגלריה
סטנלי טוצ'י
סטנלי טוצ'י
מוכנים להתאהב?
(צילום: Gettyimages)
קצת פרטים יבשים:
טוצ'י נולד בפיקסיל שבניו יורק לג'ואן וסטנלי טוצ'י האב. אחותו היא השחקנית כריסטין טוצ'י. אביו היה מורה לאמנות ואימו הייתה מזכירה וסופרת. שני הוריו ממוצא איטלקי ובשנות ה-70 בילתה משפחתו במשך שנה אחת בפירנצה שבאיטליה. בלימודי התיכון היה חלק מנבחרת הכדורגל והפוטבול של בית הספר - וכמובן חבר במועדון ברמה. לאחר התיכון למד באוניברסיטת SUNY Purchase, שם הוציא תואר בתיאטרון וקולנוע.
בספטמבר 1982, כשהיה בן 22, ביצע את הופעת הבכורה שלו במחזה The Queen and the Rebels בברודווי ושלוש שנים לאחר מכן הופיע לראשונה בסרט הקולנוע "הכבוד של פריצי". נכון לכתיבת שורות אלו, טוצ'י הופיע בלמעלה מ-50 סרטים, אך הבולטים שבהם הם "תיק שקנאי", "ג'ולי וג'ולי" ואיך לא - "השטן לובשת פראדה", שם שיחק את דמותו של הסטייליסט הקשוח לצידן של מריל סטריפ, אן הת'אווי ואמילי בלאנט - אחותה של אשתו, נחזור לזה מיד.
טוצ'י זכה פעמיים בפרס גלובוס הזהב. בשנת 1988 זכה בפרס השחקן הטוב ביותר בזכות תפקידו בסרט Winchell ובשנת 2001 בפרס שחקן המשנה הטוב ביותר עבור תפקידו בסרט "הפתרון הסופי", שם גילם את דמותו של אדולף אייכמן. בנוסף זכה בשלושה פרסי אמי.
11 צפייה בגלריה
סטנלי טוצ'י
סטנלי טוצ'י
חייבים לצפות שוב ב"שטן לובשת פראדה"
(צילום: Gettyimages)

נישואים, רומן, פרידה, קאמבק וסוף טרגי:

בשנת 1995 נשא טוצ'י לאישה את קתרין (קייט) ספאת טוצ'י. השניים היו יחד במשך 14 שנה והביאו לעולם שלושה ילדים - התאומים ניקולו ואיזבל (22) וקמילה (20). קייט הייתה נשואה בעברה לשחקן ומנהל הבמה אלכסנדר ר. סקוט, איתו הביאה לעולם שני ילדים אשר גידלה אותם יחד עם טוצ'י. בשנת 2002 טוצ'י עזב את קייט לטובת רומן ממושך עם השחקנית אידי פאלקו. לאחר שהרומן בין השניים הסתיים חזר טוצ'י לזרועותיה של קייט והשניים היו יחד עד מותה. קייט הלכה לעולמה בשנת 2009 לאחר מאבק ממושך בסרטן השד.
11 צפייה בגלריה
סטנלי טוצ'י קייט
סטנלי טוצ'י קייט
בימים נטולי בגידות. סטנלי וקייט טוצ'י
(צילום: Gettyimages)
11 צפייה בגלריה
סטנלי טוצ'י אידי פאלקו
סטנלי טוצ'י אידי פאלקו
עם המאהבת. אידי פאלקו
(צילום: Gettyimages)
"יש את כל תחושות האשמה האפשריות אבל אני בעיקר עצוב", אמר טוצ'י בריאיון ל-NPR שנה לאחר מותה של אשתו. "אני עצוב בשביל קייט שהיא לא יכולה להיות כאן ואני עצוב בשביל הילדים שלי שלא הייתה להם הזדמנות לבלות איתה יותר כי היא הייתה אדם יוצא דופן".
בריאיון לגרדיאן מ-2016, אמר טוצ'י: "ניסינו לעשות כל מה שרק אפשר כדי להציל אותה", והוסיף כי היא האדם שהוא הכי רוצה להתנצל בפניו. "הלוואי שיכולתי לעשות יותר והלוואי שהייתי איתה ברגע שהיא מתה. לא יכולתי להיות באותו החדר כי ידעתי שזה יהיה כל כך הרסני עד שלא אוכל לטפל בילדים לאחר מכן".
בדצמבר 2021 התארח השחקן בפודקאסט של ג'סטין לונג, Life Is Short, שם דיבר על ספרו Taste: My Life Through Food ודיבר על האובדן של קייט וכיצד זה השפיע עליו לאורך השנים. "כשקייט מתה זה הפך את החיים שלי לגמרי. היא מתה בבית שלנו וזה היה עצוב מאוד לעזוב את הבית הזה". בשנת 2013 עזב את ביתם המשותף ועבר להתגורר בלונדון, שם הוא חי עד היום עם אשתו השנייה, פליסיטי.
"אתה לא מספיק להתאבל", אמר בריאיון ל-Taste: My Life Through Food בינואר 2022. "זה עדיין קשה, גם אחרי 11 שנים, וזה תמיד יהיה קשה. אבל אי אפשר לתת לזה להשתלט עלינו, וקייט לא הייתה רוצה שאף אחד מאיתנו יתפלש באבל הזה וייתן לזה להשתלט על חיינו. היא לא הייתה רוצה את זה - היא לא הייתה כזו".
11 צפייה בגלריה
סטנלי טוצ'י קייט
סטנלי טוצ'י קייט
מוצף רגשות אשמה. קייט וסטנלי
(צילום: Gettyimages)

לכל אחד מגיע פרק ב'

בשנת 2006, עוד כשהיה נשוי לאשתו הראשונה קייט, נתקל טוצ'י לראשונה בפליסיטי בלאנט (42), אחותה הגדולה של השחקנית אמילי בלאנט. השניים נפגשו בהקרנת הבכורה של הקומדיה "השטן לובשת פראדה". ארבע שנים לאחר מכן, בחתונה של אמילי, נפגשו סטנלי ופליסיטי שוב והקליק היה מיידי. מקורות יודע דבר מספרים כי השניים שוחחו על טעימות, אוכל ושינוי מתכונים - ושם התחיל הקסם. "באותו סוף שבוע התחלנו לדבר ובסופו של דבר השיחות התמקדו באוכל", נזכר השחקן. "אנחנו אוהבים אוכל ומסעדות".
בריאיון עבר סיפר טוצ'י על המפגש הראשון עם פליסיטי, ואמר: "נסעתי ללונדון לטובת צילומים ומיד לאחר מכן דיברתי עם פליסיטי והצעתי לה שניפגש. את הדייט הראשון בילינו במסעדת אוכל קטנה כזו. למרות שהאוכל לא היה טוב במיוחד - היה לנו כל כך נחמד ומשם המשכנו למסעדת L'Anima - שבסופו של דבר ערכה את קבלת הפנים בחתונה שלנו. אותו דייט מוצלח הוביל לדייטים נוספים, כולם סביב אוכל, ובסופו של דבר לאירוסים וחתונה.
טוצ'י כרע ברך בשנת 2011 והשניים נישאו שנה לאחר מכן. "נבהלתי מיד לאחר הצעת הנישואים", סיפר טוצ'י בריאיון ל"טיימס", והתייחס למותה של אשתו הראשונה. "הייתי מלא ברגשות אשמה, חששתי שזה מוקדם מדי. נבהלתי. בהתחלה היה לנו מוזר מאוד לצאת לחופשות, לצאת לבלות. רגשי האשמה אכלו אותי - זה היה נורא".
11 צפייה בגלריה
סטנלי טוצ'י פליסיטי בלאנט
סטנלי טוצ'י פליסיטי בלאנט
האהבה לאוכל חיברה ביניהם. סטנלי ופליסיטי
(צילום: Gettyimages)
11 צפייה בגלריה
סטנלי טוצ'י אמילי בלאנט
סטנלי טוצ'י אמילי בלאנט
האחראית לשידוך. סטנלי ואמילי בלאנט
(צילום: Gettyimages)
טוצ'י הודה שלמרות שהיה לו קשה להרפות מקייט, הוא ידע שהיא רוצה שהוא ימשיך הלאה ולאט לאט הקשר עם פליסטי המשיך להתחזק, כשהבסיס היה בעיקר אהבתם המשותפת לאוכל. אחד התחביבים האהובים על השניים זה לחלוק רגעים מהמטבח יחד עם העוקבים האדוקים שלהם, בחשבון האינסטגרם של טוצ'י - העמוס ברגעים מהמטבח, סרטונים עם אשתו והרבה מאוד אוכל משובח. טוצ'י ופליסיטי הביאו לעולם יחד שני ילדים משותפים - מתאו (7) ואמיליה (4).
וכמה מילים על פליסיטי, סוכנת כישרונות בתחום הספרות: לאחר לימודי התיכון הלכה פליסיטי בעקבותיו של אביה ולמדה משפטים - אך מהר מאוד הבינה שהתשוקה האמיתית שלה נמצאת בעולם הפרסום. היא חובבת ספרות ונהנית ממגוון העולמות המגיעים עם הז'אנר: "הטעם הבדיוני שלי רחב אבל מאוחד על ידי הרצון שלי לייצג סיפורים ייחודיים. אני אוהבת ספרי מתח, פשע, ספרות היסטורית ופתוחה בהחלט לסיפורים עתידניים". בלאנט שיתפה עד כה פעולה עם סופרים גדולים ומוכרים בהן דניאל סטיל, אנה ג'ונס ומעצבת העוגות קליר פטאק (שהייתה אחראית על עוגת החתונה של הנסיך הארי ומייגן מרקל).
11 צפייה בגלריה
סטנלי טוצ'י פליסיטי בלאנט
סטנלי טוצ'י פליסיטי בלאנט
תשתתפו העונה הבאה של "בואו לאכול איתי"?
(צילום: Gettyimages)

הסרטן מכה שנית

בשנת 2017 אובחן טוצ'י עם גידול בלשון אך עברו שנתיים שלמות, במהלכן סבל מכאבים עזים בלסת, עד שמצבו אובחן במדויק. "עשיתי צילום אבל הרטנגן פספס את זה. כשאתה חושש שמשהו לא בסדר אתה מפחד שזה באמת כך", אמר בריאיון למגזין outlet.
לאחר בדיקות חוזרות ונשנות ומספר רב של רופאים, התגלה כי לטוצ'י יש גידול בקוטר של שלושה סנטימטרים בבסיס הלשון. "הם לא יכלו לעשות ניתוח כי הגידול היה עצום. זה נס שהוא לא שלח גרורות - הוא היה בתוכי כל כך הרבה זמן".
במשך 35 ימים עבר השחקן סדרת הקרנות ובנוסף שבעה טיפולי כימותרפיה. הוא איבד את חוש הטעם והריח ולבסוף נעזר בצינור האכלה מכיוון שלא היה מסוגל לאכול - מה שהיה עבורו קשה במיוחד בעקבות חיבתו הגדולה לאוכל. "נשבעתי שלעולם לא אעשה דבר כזה כי אשתי הראשונה מתה מסרטן ולראות את הטיפולים האלה במשך שנים זה היה נורא".
רק בשנת 2018, עם סיום הטיפולים, חושיו החלו לחזור אליו והוא הצליח לאכול שוב - על כך אמר כי זה "היה הדבר המרגש ביותר בעולם". על התקופה הקשה שעבר אמר למגזין People כי לא היה מצליח לעבור את זה ללא עזרת ילדיו ואשתו. "תשומת הלב, החיבה והעידוד האינסופי של פליסיטי עזרו לי לעבור את זה. הילדים היו נהדרים, אבל היה להם קשה. אכלתי דרך צינור הזנה במשך שישה חודשים ובקושי הגעתי לסיום לימודי התיכון של התאומים".
כעת, טוצ'י נקי מסרטן לחלוטין, אבל על החוויה ששינתה את חייו הוא מקפיד לספר. "הסרטן גורם לך לפחד יותר ולפחד פחות בו זמנית. אני מרגיש הרבה יותר מבוגר ממה שהרגשתי לפני שחליתי, אבל אני עדיין רוצה להתקדם ולהספיק דברים".
11 צפייה בגלריה
סטנלי טוצ'י
סטנלי טוצ'י
ניצח את הסרטן
(צילום: Gettyimages)

"סטנלי טוצ'י הוא סקסי"

ועכשיו הגענו לסיבה שלשמה התכנסנו כאן - הסקס אפיל שנוטף מטוצ'י בכמויות. השאלה הנשאלת היא - מתי בעצם הבנו שהוא כה לוהט? האם זה היה כששיחק את אביה של אמה סטון בסרט "באה בקלות"? האם נפלנו בקסמו כשהוא הציל את אן הת'אווי מעוד אסון אופנתי ב"שטן לובשת פראדה?" או שאולי בכלל נפלנו ברשתו בזכות סרטוני האוכל והאהבה הגדולה לבישול? בכל זאת, עד היום אנחנו שומעים את הקול של סבתא שלנו, עליה השלום, מזכירה לנו שאהבה אמיתית עוברת דרך הקיבה.
טוצ'י הוא תופעה מסקרנת - אומנם מדובר בגבר נאה אבל את דרכו למעלה (ולליבנו) הוא לא עשה בזכות המראה שלו, אלא בגלל אופיו. על המסך ומחוצה לו. הוא ההוכחה המוחצת שגבר טוב לא צריך לעשות רעש וצלצולים כדי שישימו לב אליו ובואו נודה באמת, בסופו של דבר אין דבר יותר סקסי מלצפות בגבר משתלט על המטבח, בין אם זה כדי להכין מקושקשת או מנות גורמה.
בשנת 2021 עלה הפרק הראשון של תוכנית הבישול של טוצ'י - Stanley Tucci: Searching for Italy, שם מדבר השחקן על אהבתו לאוכל ועל הדרך שאוכל חיבר בינו לבין אשתו השנייה, פליסיטי. טוצ'י גם הפך לוויראלי בתקופת הקורונה, כשהעלה סדרת סרטונים לרשתות החברתיות כשהוא לובש חולצת טישרט צמודה ומנסה להכין נגרוני (קוקטייל) לאשתו.
חיפוש מהיר בטיקטוק תחת השם סטנלי טוצ'י ייקח אתכם למגוון סרטונים של גברים חסרי אונים המתעמתים עם נשותיהם על כך שהן טוענות שסטנלי טוצ'י סקסי. קחו למשל את אלכס פרלמן, שלאחר שהעז לטעון כי טוצ'י אינו סקסי נאלץ לשנות את גרסתו תחת איומים. אגב, למען הסר ספק - אנחנו לגמרי מסכימים, טוצ'י הוא סקסי עם או בלי סינר הבישולים.
11 צפייה בגלריה
סטנלי טוצ'י
סטנלי טוצ'י
זהירות, גבר סקסי לפניכם!
(צילום: Gettyimages)