שעות ספורות לאחר שאתרי הרכילות בעולם דיווחו על משבר בחיי הנישואים של קניה ווסט ואשתו ביאנקה סנסורי, השניים נצפו כשהם מטיילים ביחד בטוקיו, עם חיוכים מאושרים על פניהם.
3 צפייה בגלריה
קניה ווסט ביאנקה סנסורי
קניה ווסט ביאנקה סנסורי
הכל בשביל יחסי ציבור? קניה ווסט וביאנקה סנסורי
(צילום: BACKGRID)
את גל הדיווחים על פרידה באופק החלו חברים טובים של הזוג, שסיפרו ל-TMZ שסנסורי טסה למשפחתה שבאוסטרליה בזמן שווסט מטייל לבדו בטוקיו - לשם הוא מתכנן לעבור. אותם חברים אמרו שקניה וביאנקה עצמם סיפרו להם על הקרע ביחסים - וכעת אותם חברים זועמים: "קניה וביאנקה היו אחראים לחדשות שהם מתגרשים - זה מה שהם אמרו למקורבים שלהם", סיפר מקור זועם ל"דיילי מייל", והוסיף - "היא סיפרה לחברים שלה באוסטרליה והוא סיפר לכל מי שהיה מוכן להקשיב".
אם אתם שואלים את עצמכם למה להם להפיץ שמועה שקרית - התשובה היא כמובן פרסום. "הם ידעו שזה ייצור באז ויהפוך אותם לרלוונטיים - בזמן שקניה מנסה לקדם את האלבום החדש שלו. הם יודעים שהעירום של ביאנקה לא מספיק כדי לעניין אנשים. כולם כבר ראו אותה עירומה - זה כבר לא מעניין".
3 צפייה בגלריה
קניה ווסט ביאנקה סנסורי
קניה ווסט ביאנקה סנסורי
הצליחו להרגיז את החברים
(צילום: BACKGRID)
נעצור כדי להזכיר שמאז נישואיהם המפתיעים של ווסט וסנסורי בדצמבר 2022 - השניים יצאו לשלל טיולים ברחבי העולם כשביאנקה תמיד בלבוש מינימלי. "היא ניצלה את המיניות שלה יותר מדי - ועכשיו לאף אחד כבר לא איכפת. החברים שלה מתחילים לחשוב שזה פתטי".
לטובת מי שלא עקב, נזכיר שבסוף השבוע האחרון צצו שמועות על כך שווסט וסנסורי בדרך לגירושים. "קניה וביאנקה נפרדו כבר לפני כמה שבועות, וסנסורי אף נסעה לבקר את משפחתה באוסטרליה", סיפר מקורב לאתר TMZ, והוסיף שקניה מתכנן לעבור להתגורר בטוקיו ולהתגרש מביאנקה.
מקורב אחר פנה ל"דיילי מייל" ואמר: "ביאנקה התחילה לראות את מערכת היחסים עם קניה באור חדש לאחר שחבריה ובני משפחתה הביעו את דאגתם מהאופן שבו היא מתלבשת בפומבי. היא מרגישה שהיא לא בעניין של קניה כמו בהתחלה".
מקור נוסף, שכאמור ניזון היטב מהסיפורים של סנסורי - לכאורה, אמר: "לביאנקה יש שאיפות אחרות והיא הייתה מודאגת מכך שתהפוך להיות 'האקסית של קניה ווסט'. היא רוצה ליצור מותג משלה. היא דואגת לו מאוד ואוהבת את הילדים שלו אבל מודעת לכך שיש לו בעיות שהיא לעולם לא תצליח לתקן". צר לנו בשביל ביאנקה, באמת קיווינו שהיא התפכחה. נמשיך לעקוב!
3 צפייה בגלריה
ביאנקה סנסורי קניה ווסט
ביאנקה סנסורי קניה ווסט
העירום כבר לא מספיק
(צילום: Blackbelts / BACKGRID)