4 צפייה בגלריה
ליסה קודרו
ליסה קודרו
"חשבתי שאני מקל, ולא הייתי כזו". ליסה קודרו
(צילום: GettyImages)
מי מאיתנו לא צפה פעם בסדרה או בסרט, ראה את הכוכבים היפהפיים על המסך והשווה את עצמו או עצמה אליהם? לרוב השוואות כאלו עלולות להסתיים במעט מפח נפש עבור הצופה, בכל זאת – לא קל להתחרות בכוכבים הוליוודיים, אבל מסתבר שדברים כאלו קורים גם לכוכבים עצמם. וכשאלו שעומדות לידך הן ג'ניפר אניסטון וקורטני קוקס, זה בהחלט עלול לערער מעט את הביטחון העצמי.
השחקנית ליסה קודרו (59) התארחה לאחרונה בפודקאסט Podcrushed, שם סיפרה שלפני שהחלו צילומי התוכנית, שעלתה לאוויר בשנת 1994, היא חשבה על עצמה בתור בחורה רזה: "חשבתי שאני מקל, ולא הייתי כזו. ממש לא. לא היו לי מותניים. חשבתי שאני מאוד רזה ושאני יכולה לעשות מה שמתחשק לי. כשראיתי את עצמי בתמונות חשבתי שהן לא משקפות את המציאות. רק כש'חברים' התחילה הבנתי שאני לא באמת נראית ככה. וזה מה שהיה כל כך מבלבל, פתאום חשבתי לעצמי 'אני באמת צריכה לרדת במשקל? להתחיל דיאטה? לעזאזל".
כשנשאלה קודרו מה גרם לה להתחיל לחשוב ככה, היא ענתה: "רק העובדה שראיתי את עצמי בסדרה, ראיתי איך אני לבושה ואיך מלבישים את קורטני וג'ניפר".
היא הוסיפה: "בהתחלה חשבתי לעצמי שזה בגלל שהן מבינות יותר באופנה, אז אולי הן מדברות עם מעצבי הבגדים שלנו לגבי מה שהן רוצות ללבוש. מאוחר יותר הבנתי שזה לא קשור לזה". היא הבהירה: "אני לא מנסה להגיד שהייתי כבדת משקל, ממש לא. אבל גם לא הבנתי איך הגוף שלי באמת נראה".
4 צפייה בגלריה
ליסה קודרו, ג'ניפר אניסטון וקורטני קוקס
ליסה קודרו, ג'ניפר אניסטון וקורטני קוקס
"ראיתי איך אני לבושה ואיך מלבישים את קורטני וג'ניפר". ג'ניפר אניסטון, קודרו וקורטני קוקס
(צילום: GettyImages)
קודרו סיפרה שעם הזמן היא למדה לקבל ולאהוב את המראה שלה: "הבנתי שהכל בסדר, ככה אני נראית וזה בסדר גמור. תעשי מה שצריך לעשות כדי להישאר בריאה, אבל זה הגוף שלך וזה בסדר". היא הזכירה לעצמה שהמטרה שלה מעולם לא הייתה להיות כוכבת הוליוודית לוהטת: "רציתי לשחק ולעשות דמויות. לא להיות הכוכבת הראשית של קומדיה רומנטית, זה לא משהו שנהניתי לעשות. אמרתי לעצמי 'תפסיקי עם זה, את נראית בסדר גמור כמו שאת עכשיו'". היא גם אמרה על בעלה מזה 26 שנים, מישל סטרן: "הוא תמיד אהב אותי כמו שאני, ורצה שאהיה בריאה".
כשהשחקן פן בדג'לי (כוכב הסדרות "אחת שיודעת" ו"את") שמנחה את הפודקאסט, שאל אותה מה דעתה לגבי העובדה ששחקנים תמיד חשים לחץ להיראות טוב ביחס לשחקנים שלצידם, היא השיבה: "הכל נמצא בראש שלכם, אתם עושים את זה לעצמכם. אף אחד לא מצפה מכם להיות טום קרוז או מפורסם כמוהו. עבורי, באותן שנים, אלו היו ג'וליה רוברטס ומג ראיין. אבל אף אחד לא דרש את זה ממני".
זו לא הפעם הראשונה שקודרו מתייחסת לחוסר הביטחון שהרגישה מול חברותיה לסדרה המצליחה. בשנת 2019 סיפרה בריאיון: "את רואה את עצמך בטלוויזיה וחושבת לעצמך 'אני נראית כמו הר'. גם ככה הייתי גדולה יותר מקורטני וג'ניפר. כלומר, העצמות שלי היו גדולות יותר. הרגשתי כמו הר לידן".
4 צפייה בגלריה
ליסה קודרו, ג'ניפר אניסטון וקורטני קוקס
ליסה קודרו, ג'ניפר אניסטון וקורטני קוקס
"הרגשתי כמו הר לידן"
(צילום: GettyImages)
קודרו הודתה שעשתה אז כמה דיאטות קשוחות בניסיון להיות כמה שיותר רזה, אבל בסופו של דבר היא רק נפגעה מכך: "למרבה הצער, אם אישה נמצאת בתת משקל היא נראית טוב. ככה התייחסו אליי. אבל כשהייתי רזה מדי, חליתי כל הזמן. צינון, שפעת, הייתי חולה בלי הפסקה".
קודרו, אניסטון וקוקס הפכו לחברות טובות גם מחוץ לסט הצילומים, והיא אף אמרה בעבר בריאיון שאם יש מישהי שהיא תעשה הכל עבורה – מדובר בקוקס.
עוד אמרה קודרו בפודקאסט, שהשתיים תמכו בה לאחר שאמה הלכה לעולמה לפני כמה שנים: "הן הגיעו בריצה, זה היה מאוד נחמד מצידן. הן הגיעו להלוויה והיו שם בשבילי".
4 צפייה בגלריה
ג'ניפר אניסטון קורטני קוקס ליסה קודרו
ג'ניפר אניסטון קורטני קוקס ליסה קודרו
חברות טובות - גם בחיים האמיתיים
(צילום: Getty Images)