המלך צ'רלס פנה למומחים רוחניים, שייעצו לו להתפייס עם בנו המנוכר הנסיך הארי - כך נכתב בידיעה שיצאה בשבוע שעבר מעבר לים.
אם נשים לרגע בצד את העובדה שלא צריך להיות מומחה רוחני כדי לייעץ לצ'רלס (להלן האבא) להשלים עם הארי (להלן הבן), המלך ומפורסמים רבים נוספים מקפידים ללכת למגדי עתידות כאלה ואחרים כדי לקבל עצות, הנחיות ואולי גם את המספרים של הלוטו. טוב נו, את האחרון הם לא באמת צריכים.
לכבוד יום שישי ה-13 יצאנו לבדוק מי הם אותם סלבריטאים שמחפשים חיזוק עליון. מהנסיכה דיאנה, שאנחנו מקווים שמגדת העתידות שלה הזדכתה על כדור הבדולח, דרך בראד פיט ועד קים קרדשיאן. זה הזמן לשרוף קצת מרווה, ליתר ביטחון.
11 צפייה בגלריה
הנסיך הארי המלך צ'רלס
הנסיך הארי המלך צ'רלס
האם הם ישלימו בעצת המומחים? הארי וצ'רלס
(צילום: Samir Hussein/WireImage)

"אמרתי לנסיכה דיאנה שהיא צריכה להיות זהירה"

אם כבר התחלנו עם המלך צ'רלס והנסיך הארי - מן הראוי שנמשיך עם בת מלוכה נוספת, הנסיכה דיאנה. בשנת 1992 דיאנה פנתה למגדת העתידות סאלי מורגן, בתקווה לקבל עצות לחיים.
"דיאנה כנראה שמעה עליי מחברה משותפת", סיפרה מורגן בריאיון ל"סאן" בשנת 2021. "היא הייתה פשוט עוד לקוחה - אבל הרגשתי עצב מוחץ בתוכה. וויליאם והארי היו אז בני תשע ושבע והיא הייתה ממש בתחילת הפרידה מצ'רלס. במהלך הארבע שנים וחצי הבאות נפגשנו באופן אישי ארבע פעמים אבל היו לנו המון פתיחות שנעשו בטלפון. גביתי ממנה 35 ליש"ט בדיוק כמו שלקחתי מכולם".
מורגן סיפרה שדיאנה שאלה שאלות על אביה שנפטר באותה שנה ושאלה אם היא אי פעם תהפוך למלכה. "ידעתי שזה לא יקרה", אמרה. "אמרתי לה שהיא צריכה להיות זהירה מכיוון שהרגשתי שהיא עלולה להסתבך. היא שתקה והקשיבה בקשב רב וידעתי שהיא מעריכה את התובנות שלי. בשנת 1995 חזיתי שדיאנה תצטלם עם ספורטאי מפורסם ויתפתח ביניהם רומן - זמן לא רב לאחר מכן היא צולמה עם שחקן הרוגבי וויל קרלינג, שהפך לאחד ממאהביה".
עוד הוסיפה המתקשרת: "דיאנה תמיד דאגה מכך שלמאבק שלה על העצמאות תהיה השפעה על וויליאם ולעיתים קרובות השיחות שלנו הסתיימו ב'אבל וויליאם יהפוך למלך, נכון?'. נהגתי להבטיח שלה שכן".
11 צפייה בגלריה
הנסיכה דיאנה
הנסיכה דיאנה
דאגה לעתיד של וויליאם. הנסיכה דיאנה
(צילום: GettyImages)
מורגן נזכרה בליל ה-31 באוגוסט 1997, הלילה שבו דיאנה מצאה את מותה - ואמרה: "הייתי בהלם וכול כך עצובה. לא דיברתי איתה במשך שנה כי היא התחילה ללכת למדיום של דודי אל פאייד, אבל לא היו בינינו תחושות רעות. ארבעה ימים אחרי הלוויה, אחותה של דיאנה, ליידי שרה ספנסר, צלצלה אליי. היא הייתה נוכחת בחלק מהשיחות והזכירה לי פתיחה שעשיתי לדיאנה בשנת 1996, שבה אמרתי לה שאני רואה את המלכה נשלפת ממכונית ועוברת החייאה. בזמנו הנחתי שזו המלכה אליזבת השנייה והוטרדתי מכך למרות שלא הזכרתי את זה לדיאנה, אבל שרה האמינה שחזיתי את מותה של אחותה, מכיוון שהיא הייתה מלכת הלבבות של כולם. למרות שלא עשיתי את החיבור בזה בעצמי - יוצא לי לתהות אם היא צודקת". מורגן מספרת שהיא הייתה המתקשרת של ג'ורג' מייקל ושהיא עדיין מתקשרת עבור אומה תורמן ופוליטיקאים נוספים.
11 צפייה בגלריה
סאלי מורגן
סאלי מורגן
אחת שיודעת. סאלי מורגן
(צילום: Lia Toby/Getty Images)

"צפויים לבראד פיט נישואים נוספים"

למעלה מעשרים שנה שהשחקן בראד פיט מתייעץ עם המתקשר רון בארד - אותו הכיר דרך אשתו לשעבר ג'ניפר אניסטון. במהלך נישואיו לאניסטון, בארד אמר לכוכב שהוא יפגוש מישהי שתשנה לחלוטין את חייו. זמן קצר לאחר מכן, פיט שיתף את העולם במערכת היחסים המתפתחת שלו עם אנג'לינה ג'ולי.
עם זאת, בשנת 2014 בארד אמר לפיט שג'ולי תעזוב אותו - וכך היה. בנוסף הוא צפה לו נישואים נוספים, ולזה אנחנו עדיין ממתינים. "רון אמר לבראד שזה לא הולך להסתיים טוב עם אנג'לינה", סיפר מקורב לשחקן, והוסיף: "הוא שמר לעצמו את הסוד הזה וזה הרג אותנו מבפנים. הוא באמת סמך על רון".
11 צפייה בגלריה
בראד פיט
בראד פיט
סומך על המדיום שלו. בראד פיט
(צילום: Annalisa Ranzoni/Getty Images)
זמן קצר לפני שהנבואה של בארד התגשמה - ג'ולי דרשה מפיט להפסיק ללכת למתקשר שלו. "אנג'לינה לא מאמינה בכוחות על טבעיים והיא לא מסוגלת לסבול את העובדה שאב ילדיה מפקיד את עתידו בידי מדיום", סיפר מקורב לשחקנית, והוסיף שפיט נהג להתייעץ עם בארד בכל נושא - החל מהחלטות מקצועיות, הדרכה רוחנית וכמובן שגם על העניינים שבלב. "זה מרגיז את אנג'לינה - היא מרגישה שבראד מגזים. אחרי הכול - למה לא להתייעץ עם מומחים פיננסיים או רואה חשבון בכל הנוגע לכספים? למה עם רון? חוץ מזה שרון ייעץ לבראד להתגרש מג'ניפר אניסטון והוא עשה את זה בצורה מאוד בוטה. בראד ממש מקשיב לו".
מקור אחר סיפר שבארד מצידו, ניסה להקליל את העניינים עם ג'ולי ואפילו הציע לתקשר עבורה - אבל היא סירבה.
11 צפייה בגלריה
רון בארד
רון בארד
המתקשר שאנג'לינה לא סובלת. רון בארד
(צילום: Jim Steinfeldt/Michael Ochs Archives/Getty Images)

"הסברתי לג'ניפר לופז שצריך לשחרר משהו כדי שהוא יוכל לחזור"

מפורסמת נוספת שלא עושה צעד בלי ליווי רוחני היא הפרודה הטרייה ג'ניפר לופז. למרות התהילה העולמית שלה, ג'ניפר דחתה שלוש פעמים את יציאתה לסיבוב הופעות עולמי בגלל שזה התנגש עם קריירת המשחק שלה. בשלב מסוים היא התחילה לפקפק בעצמה וביכולתה לצאת לסיבוב כזה, עד שבסופו של דבר נזכרה בפתיחה שעשתה לה ג'אי ריי - שעודדה אותה לעשות זאת למרות חששותיה, בטענה שזה יעזור לה לצמוח ולהביא אותה לשיאים חדשים, וכך היה. בשנת 2012 לופז סוף-סוף יצאה לסיבוב ההופעות שלה Dance Again, שנחשב להצלחה.
11 צפייה בגלריה
ג'ניפר לופז
ג'ניפר לופז
שחררי, וזה יגיע. ג'ניפר לופז
(צילום: Cindy Ord/Getty Images)
ג'אי ריי היא מדיום שקוראת בקלפי טארוט ועושה ייעוץ רוחני. "הבעיה הכי גדולה שלי היא שאף אחד לא יכול להגדיר אותי - אני מאוד ייחודית במה שאני עושה", סיפרה בריאיון לאתר Bustle בשנת 2021.
את לופז היא פגשה בשנת 2010, כשחברת ההפקות של לופז Nuyorican Productions חיפשה מדיום. ברגע שריי אותרה, לופז הטיסה אותה לביתה שבלוס אנג'לס. ריי מספרת שהיא הגיעה לביתה של הזמרת, שם היא נתנה לה טיפים שאותם היא מימשה במיידי. את הטיפים ריי סירבה לחשוף, אך סיפרה כי השתיים בקשר טוב עד היום.
"ג'יי לו היא חברה מיוחדת, היא אוהבת ואוהבת לאהוב, והיא האישה עם הלב הכי פתוח שאני מכירה. השיחות איתה תמיד עסקו בלשחרר משהו כדי שהוא יוכל לחזור". האם היא התכוונה לבן אפלק, שחזר אחרי שני עשורים - ועזב שוב?
11 צפייה בגלריה
ג'ה ריי
ג'ה ריי
את עושה ייעוץ טלפוני? ג'אי ריי
(צילום: Slaven Vlasic/Getty Images)

"גבר אחד ינסה להיות עם קיילי ג'נר וקלואי קרדשיאן"

מי שעוקב אחרי עלילות משפחת קרדשיאן יודע שהסייקיק טיילר הנרי הוא בן בית אצל המשפחה ובעיקר אצל קים קרדשיאן.
הפעם הראשונה שקימי פגשה את הנרי הייתה בשנת 2012, כשהייתה בהיריון עם בתה הבכורה נורת' וביקשה מהמדיום טיפים ללידה קלה ומוצלחת. כנראה שהטיפים של הנרי היו ממש מוצלחים כי כמה שנים לאחר מכן, ב-2016, קים ואחיותיה קורטני וקלואי קראו למדיום כדי שיעזור להן לתקשר עם אביהן המנוח רוברט קרדשיאן.
11 צפייה בגלריה
קלואי קרדשיאן
קלואי קרדשיאן
מתות על מסרים מהעולם הבא. בנות קרדשיאן
(צילום: Gettyimages)
וזה ממשיך: שנה לאחר מכן, ב-2017, הנרי פתח לקלואי וקיילי ואמר להן שהוא רואה מישהו שינסה להיות עם שתיהן. "מישהו ינסה להיות עם אחות אחת ואז ינסה להיות גם עם השנייה", הכריז. באותם ימים קיילי הייתה בזוגיות עם טייגה וקלואי עם טריסטן. נציין כי התחזית של הנרי טרם התממשה - אבל אולי אם הוא היה אומר שחברה משותפת שלהן תנסה להיות עם הגבר של אחת מהן - זה היה יכול לעבוד. אתם זוכרים - ג'ורדן, הבסטי של קיילי שהתחילה עם אב ילדיה של קלואי.
11 צפייה בגלריה
טיילר הנרי
טיילר הנרי
לא להפריע לו. טיילר הנרי
(צילום: מתוך "הקרדשיאנס")
ואם כבר בטיילר הנרי עסקינן - נראה שמפורסמים רבים בהוליווד אוהבים לפנות אליו לקבלת מסרים, כמו למשל רבל ווילסון, שהגיעה לפתיחה אצל הנרי, שגילה לה שאחותה הצעירה חולה במחלה קשה שתימשך זמן רב. ווילסון אסירת התודה התרגשה עד דמעות על קבלת המידע ועל ההדרכה שנתן לה הנרי, שאמר לה שהיא צריכה להרעיף על אחותה אהבה.
מפורסמת (בערך) נוספת שפנתה לשירותיו של הנרי היא לה טויה ג'קסון, אחותו של מלך הפופ המנוח מייקל ג'קסון, שסיפרה בשנת 2018 שהיא מקבלת מסרים מאחיה.
במהלך תוכנית הריאליטי של הנרי, שנוהג להגיע לבתים של מפורסמים כדי לתת להם עצות משנות חיים, הסייקיק אמר ללה טויה שאחיה משתוקק ליצור איתה קשר והגיע בתור אח אוהב שרק רוצה לתקשר עם אחותו. "זו הייתה אחת החוויות המטורפות שהיו לי במשך זמן רב", סיפר המדיום והוסיף: "הוא פשוט הגיע, רק אח שמחפש קרבה לאחותו. זה נתן לי נקודת מבט אחרת על המפורסמים".
ומה היה למייקל לומר? טוב, כמובן שכמו כל אב טוב, הבחור בסך הכול רוצה לבקש מלה טויה שתשמור על ילדיו ובעיקר על פריס, כפי שביקש זאת בעבר, לפני שמת.
11 צפייה בגלריה
ביקש מאחותו לשמור לו על הילדים. מייקל ג'קסון עליו השלום
ביקש מאחותו לשמור לו על הילדים. מייקל ג'קסון עליו השלום
ביקש מאחותו לשמור לו על הילדים. מייקל ג'קסון עליו השלום
(צילום: AP)

"כל העולם יידע מי זו טיילור סוויפט"

מפורסמת נוספת שהיה לה מפגש בלתי נשכח עם מתקשר היא טיילור סוויפט. הכוכבת הגדולה הייתה אז רק בת 12 ובמהלך מסיבה שערך אביה היה מדיום שטען שכל העולם יכיר את טיי טיי וצפוי לה עתיד מזהיר.
שנתיים לאחר מכן, סוויפט חתמה עם חברת התקליטים הראשונה שלה ועד שנת 2020 זכתה בפרס הגראמי הראשון שלה. זה הזמן לציין שגם אמא שלנו הלכה בעבר למתקשרת, שהבטיחה לה שתהיה לה מסעדה ושאנחנו נהיה אחראים על המשלוחים. ספוילר: זה לא קרה.
11 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
התחזית התגשמה. טיילור סוויפט
(צילום: רויטרס)