4 צפייה בגלריה
אירינה שייק בראדלי קופר
אירינה שייק בראדלי קופר
אנחנו רוקדים משמחה. אירינה שייק ובראדלי קופר
(צילום: GettyImages)
אחרי חודשים ארוכים של שמועות ותמונות פפראצי חשודות, בראדלי קופר ואירינה שייק מאשרים את הקאמבק. השניים נתפסו אתמול (ב') בעדשת המצלמה כשהם מטיילים עם הכלבים - מחובקים. כדי להפוך את החזרה ליותר אמיתית שייק צולמה כשהיא מניחה את ידה על ישבנו של קופר. נשקר אם נאמר שלא היינו שמחים להתחלף איתה.
שמועות סביב קאמבק בין השניים החלו בדיוק לפני שנה, בנובמבר 2021, כשהם נצפו מטיילים שלובי ידיים יחד עם בתם ליה דה סיין (5) ברחובות ניו יורק. אותן שמועות תפסו תאוצה משמעותית בחודש אוגוסט האחרון, כשהאקסים יצאו יחד לחופשה טרופית באיי בהאמה, אז פרסמה הדוגמנית תמונה שהיא עומדת לצידו של קופר, נשענת על כתפו. את התמונה חתמה שייק באימוג'י של לב אדום. "זו הייתה חופשה משפחתית אמיתית והם שוקלים לחזור להיות יחד", סיפר מקורב לזוג ל-Page Six. "אירינה הייתה רוצה שלבתה יהיה אח - ובראדלי מתאים לכך".
אירינה ובראדלי החלו את דרכם הרומנטית באפריל 2015. שבעה חודשים לאחר תחילתו של הרומן השניים כבר עברו לגור יחד בדירתה של שייק בני יורק ושנה וחצי לאחר מכן, באפריל 2017 נולדה בתם הבכורה.
4 צפייה בגלריה
פפראצי בראדלי קופר אירינה שייק ליה לשבועיים בלבד
פפראצי בראדלי קופר אירינה שייק ליה לשבועיים בלבד
משפחה פוטוגנית
(צילום: Splashnews)
שנתיים לאחר מכן, בתחילת 2019 ועם עלייתו לאקרנים של הסרט "כוכב נולד" בכיכובם של קופר וליידי גאגא, החלו לצוץ שמועות בדבר משבר ביחסים בין בראדלי לאירינה. אותו משברון הפך לקרע של ממש בטקס פרסי האוסקר באותה השנה, אז הופיע קופר על הבמה, יחד עם ליידי גאגא, והשניים שרו את שיר הנושא של הסרט - Shallow, תוך כדי פלירטוט והחלפת מבטים מלאי רגש.
"כן, אנשים ראו אהבה על הבמה ונחשו מה, זה בדיוק מה שרצינו שתראו", אמרה ליידי גאגא בריאיון לג'ימי קימל, ימים ספורים לאחר הטקס. "Shallow הוא שיר אהבה, 'כוכב נולד' הוא סיפור אהבה, וזה היה חשוב לנו, לשנינו. בראדלי ואני מאוד מחוברים וכשאנחנו שרים שיר אהבה חשוב לנו מאוד שאנשים ירגישו את זה".
4 צפייה בגלריה
ליידי גאגא בראדלי קופר
ליידי גאגא בראדלי קופר
אז לא היה רומן? ליידי גאגא וקופר
(צילום: Gettyimages)
כשנשאלה הזמרת על השמועות סביב הרומן עם קופר, ענתה: "אני אמנית ואני מניחה שבראדלי ואני עשינו עבודה ממש טובה". ארבעה חודשים לאחר מכן, ביוני 2019, שייק עזבה את הבית וכמה ימים לאחר מכן השניים נפרדו סופית. בגדול, כל עוד אין סרט חדש עם ליידי גאגא, אנחנו צופים עתיד לקשר. נמשיך לעקוב!
4 צפייה בגלריה
תחזיקו מעמד, כן?
תחזיקו מעמד, כן?
תחזיקו מעמד, כן?
(צילום: Gettyimages)