3 צפייה בגלריה
אירינה שייק ובראדלי קופר בחופשה משותפת
אירינה שייק ובראדלי קופר בחופשה משותפת
אירינה שייק ובראדלי קופר בחופשה משותפת - ורומנטית?
(צילום: אינסטגרם)
האם הפאוור קאפל לשעבר עשה קאמבק ממש מתחת לאפינו? זאת שאלה שיוצא לנו לשאול לא פעם כשמדובר בשחקן בראדלי קופר (47) ובדוגמנית אירינה שייק (36). השניים נפרדו בשנת 2019 אחרי ארבע שנים ביחד וילדה משותפת (ליאה בת ה-5), אבל הצליחו לעשות את מה שכל כך הרבה זוגות פרודים נכשלו בו (היי אוליביה וויילד וג'ייסון סודייקיס) ושמרו לאורך השנים על יחסים טובים, מה שגרר לעיתים תהיות ותקוות לגבי קאמבק שלא באמת קרה. כעת ניצתות השמועות האלו מחדש, והפעם שייק עצמה היא זו שהציתה אותן.
בפוסט שהעלתה שייק לאינסטגרם לפנות בוקר (ב'), היא שיתפה תמונות מחופשה טרופית באיי בהאמה שבה היא נראית מבלה ומשתעשעת לצד שלל חיות חמודות יותר ופחות, אבל התמונה שללא ספק גנבה את ההצגה - היא זו שבה היא עומדת לצדו של קופר ונשענת על כתפו.
השניים, לבושים בבגדי ים, נראים צמודים ומאושרים, מה שאולי היינו מקטלגים כרגיל תחת הידידות הקרובה שלהם - לולא שייק הייתה מוסיפה לפוסט אימוג'י קטן שבכל זאת רומז הרבה: לב אדום.
אז כן, אולי היא מלאה בשמחה מהחיים ובחיבה, לאו דווקא רומנטית, לבן זוגה לשעבר ולאבי בתה – אבל מצד שני, סביר להניח שהיא ידעה שאימוג'י כזה עלול לעורר שמועות וכותרות.


יש לציין שבחודשים האחרונים קופר היה תפוס, כך לפחות סיפרו מדורי הרכילות. מקורבים של השחקן סיפרו שהוא נמצא בזוגיות עם אשת הפוליטיקה והאסטרטגיה הומה אבדין (שהייתה נשואה עד לאחרונה לפוליטיקאי לשעבר אנתוני ווינר, שהורשע בשליחת הודעות מיניות לנערה בת 15). לפי אותם מקורות, השניים ניסו לשמור על הרומן שלהם הרחק מעין הציבור והצליחו לעשות זאת במשך כמה חודשים עד שהעניין הודלף לאתר Page Six. לאחר מכן סיפר האתר שהשניים נצפו מסתובבים ביחד בניו יורק ב-6 בבוקר: "היא נמרחה עליו ונישקה אותו כמה פעמים. היא הייתה מלאת אהבה", אמר עובר אורח שמיהר לדווח לתקשורת. יש לציין שאותם מקורות פטפטניים השתתקו מאז ולא ברור כעת מה סטטוס היחסים בין השניים.
עד כמה שידוע, בן זוגה האחרון של שייק היה הראפר קניה ווסט, איתו יצאה במשך כמה חודשים לפני כשנה ואף טסה עמו לחופשה בפריז. יחד עם זאת, אחד ממקורביה סיפר בזמנו לאתר People שהקשר שלהם לא היה רציני: "זה לא עבד ביניהם", סיפר.
שייק וקופר הפכו לאחד מהזוגות הבולטים של הוליווד כשהחלו לצאת ביחד בשנת 2015. בתם נולדה כשנתיים לאחר מכן וב-2019 נודע שנפרדו. הרומנטיקה אמנם חלפה, אך נראה שאהבה וכבוד הדדי עדיין היו שם מכיוון שהשניים המשיכו לגדל את בתם במשותף ושמרו, לפחות למראית עין, על קשר קרוב וחם.

כאמור, מדי פעם היחסים הקרובים ביניהם (ותמונות פפראצי שבהן הם נראו הולכים שלובי ידיים) גרמו לעוקבים ולמדורי הרכילות לתהות האם מדובר ביותר מידידות, מה שהוביל את מקורביהם להבהיר שכן, הם רק ידידים: "בראדלי ואירינה מאוד קרובים ומבלים הרבה זמן ביחד כמשפחה. הם עושים פעילויות מהנות לילדים ביחד עם הבת שלהם".
3 צפייה בגלריה
בראדלי  קופר
בראדלי  קופר
"רוצים להיות ההורים הכי טובים שבאפשרותם". בראדלי קופר ובתו ליאה
(צילום: mega)
אתר Entertainment Tonight סיפר: "הם כל כך אוהבים את ליאה ורוצים להיות ההורים הטובים ביותר שהם יכולים להיות. רוב הקשר והמפגשים שלהם סובבים סביבה, אבל לעיתים הם נפגשים גם בלעדיה. הם במקום טוב ומאוד אוהבים וחשובים זה לזו". שייק אף הגיעה לבכורת סרטו של קופר "הסיוטים", והכוכב אמר אז בריאיון שתמיכתה חשובה לו מאוד.
אז מה דעתכם – יש לנו כאן קאמבק זוגי, או שמדובר רק בידידים טובים עם הרבה היסטוריה משותפת? ספרו לנו בתגובות!
3 צפייה בגלריה
אירינה שייק בראדלי קופר
אירינה שייק בראדלי קופר
מה שבטוח, הם היו זוג פוטוגני
(צילום: GettyImages)