טקס גלובוס הזהב שנערך לפנות בוקר (ב') בלוס אנג'לס היה כצפוי עתיר רגעים נוצצים על השטיח האדום ועל הבמה – אבל כמו שקורה לא פעם, הרגעים המעניינים באמת התרחשו דווקא בהפסקות הפרסומות.
עם כל הכבוד למועמדים, אחת השאלות המסקרנות של הערב לא הייתה מי יזכה או מי יהיו המתלבשים הטובים והגרועים של הערב - אלא האם נראה את קיילי ג'נר וטימותי שאלאמה ביחד.
השניים מהווים את אחד הזוגות המסקרנים של התקופה האחרונה ולמרות שנצפו צמודים בכל מיני אירועים, הם מעולם לא אישרו את הזוגיות כך שהיה מעניין לראות אם לערב החשוב של שאלאמה (שהיה מועמד בקטגוריית השחקן הטוב ביותר בסרט קומי או מוזיקלי), הוא יביא איתו את ג'נר כדייט. לאירועים קודמים, הכוכב עשה כמנהגו של ליאונרדו דיקפריו והעדיף לקחת את אימו בתור הפלוס אחת שלו. הפעם, למרבה השמחה, הייתה זו ג'נר שהגיעה במקומה.
למרות שהשניים אכזבו כשוויתרו על צעידה משותפת על השטיח האדום, הם בהחלט פיצו על כך בהמשך הערב, כשישבו צמודים, לחשו אחד לשנייה דברים ולא הפסיקו לגעת זה בזו. הסרט "אופנהיימר" אולי זכה בפרסים הגדולים ושאלאמה הפסיד בקטגוריה שלו, אבל הוא וג'נר הרוויחו את פרס הזוגיות הלוהטת והמתוקשרת של הערב. יותר שווה.
3 צפייה בגלריה
קיילי ג'נר טימותי שאלאמה
קיילי ג'נר טימותי שאלאמה
מה זה אופנהיימר? קיילי ג'נר וטימותי שאלאמה גונבים את ההצגה
(צילום מסך)
בשלב די מוקדם של הערב היה ברור שכל העיניים נשואות אליהם. כבר כשהלכו לשולחנם כשהם אוחזים ידיים, אחד הנוכחים צילם זאת והעלה לרשת. בנוסף, עורך מגזין Variety ראמין סטודה צייץ סרטון שלהם יושבים ביחד, מה שנתן את אות הפתיחה למבול הסרטונים והתמונות של השניים שהציפו את הרשתות בשעות שלאחר מכן.
לא ברור אם הם החליטו מראש על לוק זהה לערב, אבל בהחלט היה נראה שהם מתואמים: ג'נר לבשה שמלת תחרה שחורה וצמודה מעוטרת בחרוזים נוצצים, בעוד ששאלאמה בחר בחליפה שחורה ועתירת פאייטים.
הקטע הוויראלי ביותר נלקח מהלייב סטרים של הטקס, שבו השניים נראו משוחחים באינטימיות (אנחנו די בטוחים שהמילים "אני אוהב אותך" נאמרו שם), והשיא: נותנים נשיקה קטנה על השפתיים. גם חשבון הטוויטר הרשמי של הטקס הצטרף לחגיגה כשפרסם סרטון שלהם ביחד עם הכיתוב "ערב דייט" ותייג את שניהם.
אחד הנוכחים באולם סיפר לאתר Daily Mail: "הם לא דיברו עם אף אחד אחר במהלך הפסקת הפרסומות, הם רק התנשקו. זה נראה כמו אהבה צעירה של תלמידי תיכון". לפי הקירבה והמבטים האוהבים, פלוס העובדה שג'נר מלטפת את החזה שלו בערגה, די ברור שהאהבה פורחת שם.
התגובות לסרטון הזה אגב, היו חלוקות ונעו בין גולשים שהתמוגגו מהשניים לבין כאלה שפחות התרשמו – חלקם טענו שמדובר בזוגיות מזויפת ואחרים הפצירו בשאלאמה למצוא "מישהי טובה יותר".
3 צפייה בגלריה
קיילי ג'נר טימותי שאלאמה
קיילי ג'נר טימותי שאלאמה
הרגע שכבש את הרשת
(צילום מסך)
ואיך קשורות טיילור סוויפט וסלינה גומז לכל הסיפור? ובכן, אחד הרגעים המשעשעים ביותר של הערב התרחש גם הוא במהלך אחת ההפסקות, כשגומז נתפסה במצלמות כשניגשה נסערת לשולחנה של הבסטי שלה וסיפרה משהו שגרם לסוויפט ולקיילי ספרי טלר, אשתו של השחקן מיילס טלר שישבה לידה, לפעור את פיהן בתדהמה.
כמובן שגולשים חדי עין מיהרו לנתח ולפענח את השיחה, ועלו על מה שנאמר שם: גומז סיפרה לחברותיה: "ביקשתי להצטלם איתו והיא אמרה 'לא'". ספרי שואלת "עם טימותי?", וסלינה מהנהנת לחיוב.
הצופים כמובן התמוגגו מהרגע האותנטי והדרמטי הזה: "סלינה כל כך אמיתית, בכל פעם ששמשהו קורה לי, אני מיד רצה לחברות שלי", כתבה גולשת שהזדהתה עם הכוכבת ואחר הוסיף: "אני מת על הפרצוף שטיילור עושה". אחד אחר כינה את גומז "רכלנית" ואחר העלה השערה משלו: "אני חושב שמדובר על זה שהוא לא אמר לה שלום בגלל קיילי". ואם הסיקור הנלהב של הזוגיות המדוברת לא היה מספיק, הגיעו גומז וסוויפט והקפיצו אותו עוד כמה שלבים למעלה.
3 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט סלינה גומז
טיילור סוויפט סלינה גומז
ה-ל-ם! סלינה גומז מרכלת עם טיילור סוויפט
(צילום מסך)
שאלאמה וג'נר נפגשו לפני כשנה, בשבוע האופנה של פריז בינואר 2023, ובחודש אפריל החלו שמועות ראשונות על כך שהם זוג. עדות ראשונה לכך התקבלה רק בספטמבר, כשהם נצפו צמודים בהופעה של ביונסה.
לאחר מכן הם כבר פחות עמדו על המשמר ונצפו ביחד באירועים שונים. בחודש נובמבר האחרון ג'נר הגיעה לאפטר פארטי של התכנית "סאטרדיי נייט לייב" שהנחה שאלאמה והיא ואמה קריס ג'נר גם הגיעו לפרגן לו בהקרנת סרטו "וונקה". הוא מצידו, התארח במסיבת חג המולד המשפחתית של ג'נר, אבל בכל התקופה הזו הם סירבו להתייחס לזוגיות באופן רשמי. מה שבטוח - עכשיו יש סיבה לצפות לטקס הפרסים הבא.

טקס גלובוס הזהב הערוך והמתורגם ישודר היום (ב') בשעה 21:00, ב-yes