2 צפייה בגלריה
פריס הילטון
פריס הילטון
פריס הילטון
(צילום: Gettyimages)
פריס הילטון (42) הפתיעה את עוקביה כשבישרה הבוקר (ו') שהיא ובעלה קרטר ראום (42) הפכו להורים לתינוקת בשם לונדון, אחד עשרה חודשים לאחר שנולד בנם הבכור פניקס.
הכוכבת הודיעה את הבשורה המשמחת ברשתות החברתיות, על ידי תמונה של בגד ורוד עליו רקום שמה של התינוקת ולצדו משקפי שמש ורודים ובובה, וכתבה: "אסירת תודה על התינוקת שלי". לאחר שהגולשים תהו אם התינוקת בדרך או שכבר נולדה, הילטון הבהירה: "הנסיכה שלי הגיעה". בנוסף שיתפה הילטון תמונות וסרטונים מארוחת חג ההודיה שערכה המשפחה, ובהן כינתה את בנה "אח גדול".
@parishilton Celebrating Phoenix the "Big Brother" on #Thanksgiving 🥰👶🏼🩵 #SlivingMom ♬ original sound - ParisHilton
הבשורה של הילטון צברה מאות אלפי לייקים ואלפי תגובות נלהבות, ביניהן של הטופ מודל לשעבר נעמי קמפבל שבירכה: "ברכותיי פריס, וברוכה הבאה לונדון". הילטון השיבה לה: "תודה מהממת, אני כל כך אסירת תודה על התינוקת שלי".
הילטון סיפרה בעבר שאם תיוולד לה בת היא מעוניינת להמשיך את המסורת המשפחתית של שמות לפי ערים, ושכבר החליטה שאם תהיה לה בת, תקרא לה לונדון. בחודש מרץ היא סיפרה בפודקאסט שלה: "אני מאוד אשמח אם לפניקס תהיה אחות צעירה יום אחד, ושמה יהיה לונדון. זו העיר האהובה עליי ותמיד רציתי לקרוא ככה לבתי".
הילטון וראום חוגגים החודש שנתיים לנישואיהם, ובנם הבכור נולד כאמור בחודש ינואר האחרון, בעזרת טיפולי הפריה. כחודשיים לאחר מכן שיתפה הילטון שהיא עוברת טיפולים בניסיון להביא לעולם ילד נוסף ושהם מתכננים שהפעם תהיה זו בת. היא סיפרה שהיא ובעלה ייצרו 20 עוברים – אשר כולם היו בנים: "עשינו את זה שבע פעמים, וכולם היו בנים. יש לי 20 בנים. עשיתי את זה שוב לפני חודש ואני מחכה לתוצאות לראות אם יהיו הפעם בנות".
2 צפייה בגלריה
פריס הילטון, קרטר ראום ובנם פניקס
פריס הילטון, קרטר ראום ובנם פניקס
פריס הילטון, קרטר ראום ובנם פניקס
(צילום: אינסטגרם)