שעות ספורות לאחר שנתפס על נהיגה בשכרות, תמונת המעצר של ג'סטין טימברלייק דלפה לאתרי הרכילות - ביחד עם פרטים חדשים על האירוע.
בליל שני האחרון, טימברלייק נעצר אחרי שנתפס נוהג שיכור בלונג איילנד. על פי דיווחים הזמר בן ה-43 בילה עם כמה חברים במלון בעיר סאג הרבור ועזב את המקום בסביבות השעה 00:30. זמן קצר אחרי שהחל בנהיגה הוא נעצר. טימברלייק, שהיה לבדו ברכב, התבקש לבצע בדיקת נשיפה - אך סירב בגסות. "לא, אני לא עושה את הבדיקה, אני מסרב! אני מסרב", התעקש.
2 צפייה בגלריה
ג'סטין טימברלייק
ג'סטין טימברלייק
מאג שוט או עטיפה לסינגל? ג'סטין טימבלייק
(צילום: Sag Harbor Police Department / BACKGRID)
מקורות יודעי דבר מספרים כי טימברלייק לא הצליח לעמוד ישר ונכשל בבדיקת הפיכחון. שוטרים שהגיעו למקום תיארו את טימברלייק כבעל "עיניים מזוגגות" וסיפרו כי הדיף ריח חזק של אלכוהול, שהאט את יכולת הדיבור שלו. אתמול (ג') בשעות הבוקר תועד הזמר כשהוא מובל לתחנת המשטרה כשידיו אזוקות.
לאחר שהועמד לדין באשמת נהיגה בשכרות, אי ציות לתמרור עצור וסטייה מהנתיב - נאסר על טימברלייק לנהוג במשך שנה בניו יורק והוא שוחרר ללא דמי ערבות.
עד ראייה שהיה במקום סיפר ל"ניו יורק פוסט" ש"ג'סטין היה מחוק לגמרי. בשלב מסוים, רגע לפני הסגירה, מישהו קם לשירותים והשאיר על השולחן את המשקה שלו. כשחזר - הוא הבחין בג'סטין ששתה את המשקה".
נציין כי בימים אלה טימברלייק נמצא בעיצומו של סיבוב הופעות גדול ואמור להופיע בשיקגו בהמשך השבוע ובניו יורק בשבוע הבא. נכון לכתיבת שורות אלה לא ידוע מה יעלה בגורל ההופעות.
2 צפייה בגלריה
ג'סטין טימברלייק
ג'סטין טימברלייק
לא נעים אבל מגיע לך! (אנחנו TEAM בריטני)
(צילום: Gettyimages)