5 צפייה בגלריה
ביל גייטס פאולה הרד
ביל גייטס פאולה הרד
מלינדה יודעת? ביל גייטס ופאולה הרד
(צילום: Splashnews)
עכשיו זה כבר לא סוד: ביל גייטס (67) מצא אהבה חדשה, כך פורסם אמש (ד') ב"דיילי מייל". על פי הדיווחים, בת הזוג המאושרת (ואולי המעושרת) החדשה בחייו של גייטס היא פאולה הרד, חובבת טניס מושבעת. "הם בלתי נפרדים", סיפר לאתר מקורב לזוג. "הם ביחד כבר יותר משנה. תמיד מתארים אותה כ'אישה מסתורית' אבל המעגל המצומצם שלהם יודע שהם בקשר רומנטי".
5 צפייה בגלריה
ביל גייטס פאולה הרד
ביל גייטס פאולה הרד
"מאמי, עלו עלינו"
(צילום: Splashnews)
נזכיר כי במאי 2021 הודיעו ביל ואשתו לשעבר, מלינדה, כי הם מתגרשים אחרי 27 שנות נישואים ושלוש בנות משותפות. השניים פרסמו הצהרה משותפת בטוויטר, בה כתבו: "לאחר הרבה מחשבה וניסיונות לעבוד על מערכת היחסים שלנו, החלטנו לסיים את נישואינו. במהלך 27 השנים האחרונות גידלנו שלושה ילדים מדהימים ובנינו קרן שעובדת בכל העולם על מנת לאפשר לאנשים לנהל חיים בריאים ופרודוקטיביים. אנו ממשיכים להאמין במטרה הזו ונמשיך לעבוד ביחד בקרן, אולם אנו לא חושבים כי נוכל להמשיך להתפתח עוד בתור זוג בשלב זה של חיינו".
ימים ספורים לאחר שהפרידה הפכה לרשמית, מקורבים לזוג החלו להדליף מידע על מה שקורה בחדרי חדרים וסיפרו ל"ניו יורק פוסט" שבני הזוג היו כלואים בנישואים חסרי אהבה: "ביל דיבר עם חבריו הקרובים ביותר במגרש הגולף כשהיו נפגשים לשחק. הוא סיפר שהאהבה ביניהם נגמרה כבר מזמן ושהם חיו חיים נפרדים לחלוטין".
5 צפייה בגלריה
ביל גייטס מלינדה גייטס
ביל גייטס מלינדה גייטס
היו ימים. גייטס ואשתו לשעבר מלינדה
(צילום: Ap)
נחזור להווה: פאולה בת ה-60 היא אלמנתו של מארק הרד, מנכ"ל משותף ונשיא "אורקל" לשעבר, שהלך לעולמו בשנת 2019 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. לשניים יש שתי בנות - קתרין וקלי. לאחר מותו פורסם כי שוויו של מארק מוערך ב-500 מיליון דולר, שזה כסף קטן לעומת הונו של גייטס המליארדר, שמוערך ב-105 מיליארד דולר.
דרכיהם של מארק וגייטס הצטלבו לא פעם במהלך השנים וישנו אפילו תיעוד של השניים צופים יחד במשחק טניס בקליפורניה בשנת 2015, אך בחודש ינואר האחרון הייתה זו פאולה שתועדה לצידו של גייטס בגמר לגברים באליפות אוסטרליה במלבורן. השניים, שיצאו יחד לטיול, ביקרו בין היתר את ראש הממשלה אנתוני אלבני וכמו כן ניצלו את ההזדמנות לטיול רומנטי ברחבי סידני.
5 צפייה בגלריה
מארק הרד
מארק הרד
הבעל המנוח. מארק הרד
(צילום: Gettyimages)
פאולה, ששם נעוריה הוא קאלופה, היא מנהלת טכנולוגיה בעברה וכיום מתכננת ומארגנת אירועים ופילנתרופית. היא עבדה כמנהלת NCR בשנת 1990 - ובאותה השנה נישאה לבעלה המנוח. פאולה ובעלה היו תורמים ידועים לאוניברסיטת ביילור. בשנה שעברה חידשה פאולה את המסורת והשיקה יוזמה חדשה המעניקה מענקים של 100 אלף דולר לשחקני טניס צעירים השואפים להשתתף באליפות BNP Paribas Open.
מוקדם יותר החודש התראיין גייטס ל-BBC במהלך ביקורו בקניה, וכשנשאל האם הוא רוצה למצוא אהבה חדשה, ענה מיד שכן. "בטח, אני לא רובוט", הבהיר.
5 צפייה בגלריה
ביל גייטס פאולה הרד
ביל גייטס פאולה הרד
מצפים להשקה רשמית של הקשר
(צילום: Splashnews)