3 צפייה בגלריה
קווין קוסטנר
קווין קוסטנר
תקועים ביחד באותו בית. קווין קוסטנר וכריסטין באומגרטנר
(צילום: gettyimages)
גירושים הם לא פעם עסק מלוכלך, ובני הזוג הנפרדים רק רוצים להתרחק אחד מהשנייה – אבל מה קורה כששני הצדדים מסרבים לוותר על הבית שבו התגוררו יחד? זו הבעיה שעומדת כרגע בפני קווין קוסטנר.
לפני כחודש נודע שהשחקן בן ה-68 ואשתו כריסטין באומגרטנר (49) נפרדו לאחר 18 שנות נישואים, וכעת מדווח אתר TMZ שבאומגרטנר מסרבת לעזוב את הבית – למרות שלפי הסכם טרום הנישואים עליו חתמה, הבית אמור להישאר בחזקתו. יותר מכך – קוסטנר טוען שנתן לה 1.2 מיליון דולר על מנת לשכנע אותה למצוא בית חדש ולעזוב את הנוכחי, אך ללא הועיל.
לפי הדיווחים כריסטין הייתה זו שיזמה את הפרידה ב-1 במאי, ולפי מסמכי טרום הנישואים הוקצבו לה 30 ימים על מנת לפנות את הבית, שכבר חלפו. לבני הזוג היו 3 בתים אך קוסטנר טוען שהוא הבעלים של שלושתם, וכי לפני החתונה הובהר לבאומגרטנר שבמקרה של פרידה הם יישארו ברשותו.
3 צפייה בגלריה
כל הנדל"ן שייך רק לו
כל הנדל"ן שייך רק לו
כל הנדל"ן שייך רק לו
(צילום: רפי דלויה)
לפי TMZ, קוסטנר טוען שהמטרה שלה היא לסחוט ממנו עוד כסף ומבקש כעת מבית המשפט להורות לה לעזוב את הבית באופן מידי. הוא גם מצהיר שלהסכם המזונות עבור ילדיהם המשותפים הוא מוכן להוסיף 30 אלף דולר חודשיים על מנת שתשכור בית שתהיה מרוצה ממנו, בנוסף ל-10 אלף דולר נוספים שיכסו את הוצאות המעבר שלה. לשניים יש 3 ילדים: קיידן (16), האייס (14) וגרייס (13). בנוסף יש לקוסטנר 4 ילדים נוספים משתי נשים אחרות: אנני (39), לילי (36) וג'ו (35) מאשתו לשעבר סינדי סילבה, ובן נוסף, ליאם (27), מבת זוגו לשעבר ברידג'ט רוני.
השניים הפכו לזוג בשנת 1998 והתחתנו כ-6 שנים לאחר מכן. כשנודע שנפרדו, מסר הדובר של השחקן: "בצער רב ובעקבות נסיבות שאינן בשליטתו והובילו לכך - מר קוסטנר נאלץ להשתתף בפירוק נישואיו". מקורב לשחקן סיפר בזמנו לאתר People: "זו הייתה הפתעה לא נעימה עבורו, אבל לא כזו שהוא לא ציפה לה. הוא לא רצה שזה יקרה אבל הוא ידע שכריסטין לא מאושרת".
מקורב לבאומגרטנר הסביר ממה נבעה החלטתה: "היא רוצה שהוא יהיה יותר עם המשפחה, אבל הוא אף פעם לא בסביבה. ההיעדרות שלו מאוד קשה עבורה. היא לא רוצה שהוא יתחיל לעבוד מיד על פרויקט נוסף".
3 צפייה בגלריה
קווין קוסטנר
קווין קוסטנר
בהצלחה לכם!
(צילום: gettyimages)