4 צפייה בגלריה
מפוצלת אירינה שייק טום בריידי
מפוצלת אירינה שייק טום בריידי
זוג חדש בהוליווד! טום בריידי ואירינה שייק
(צילום: Pascal Le Segretain/Jon Kopaloff/Getty Images)
אחרי שהצליחה להטעות את הציבור ולגרום למעריצים להאמין שחזרה לזרועותיו החסונות של בראדלי קופר, הדוגמנית אירינה שייק (37) בעיצומו של רומן חדש עם טום ברייידי (45), בעלה לשעבר ואב ילדיה של הקולגה ג'יזל בונדשן.
מוקדם יותר היום (ב') נתפסו שייק ובריידי בעדשת הפפראצי סמוך לביתו של שחקן הפוטבול בלוס אנג'לס. בריידי ליטף בעדינות את פניה של שייק, שנראתה מאושרת. עד ראייה בר מזל סיפר כי בריידי אסף את הדוגמנית ממלון בלוס אנג'לס ולקח אותה היישר לביתו ביום שישי האחרון בשעות אחר הצהריים. אותו עד ראייה סיפר כי השניים עזבו את ביתו של בריידי למחרת בסביבות השעה 09:30 - כששייק לבשה את אותם הבגדים מהיום הקודם, מה שאומר במילים אחרות: ווק אוף שיים.
נציין כי שמועות בדבר רומן הנרקם בין שייק לבריידי החלו כבר לפני מספר חודשים, כששייק נתקלה בבריידי בחתונה של חברים ועל פי אורחים שהיו באירוע היא לא הסירה את עיניה ממנו. אותם אורחים סיפרו כי בריידי לא נראה מעוניין ואף טענו כי שייק מעט השפילה את עצמה - אבל תראו מה זה, כנראה שבכל זאת הצליח לה.
4 צפייה בגלריה
מי יכול לסרב לך?
מי יכול לסרב לך?
מי יכול לסרב לך?
(צילום: Gettyimage)
עד שנגלה מה יעלה בגורלם המשותף של השניים, נזכיר כי בחודש אוקטובר האחרון ואחרי 13 שנות נישואים ושני ילדים משותפים - בריידי ודוגמנית העל ג'יזל בונדשן הודיעו כי הם מתגרשים. "בימים האחרונים אשתי ואני סיימנו את הליך הגירושים שלנו לאחר 13 שנות נישואים. הגענו להחלטה הזו בהסכמה ובתודה על הזמן שלנו יחד", בישר בריידי בחשבון האינסטגרם שלו.
"העדיפות הראשונה שלי תמיד הייתה ותמיד תהיה הילדים, אותם אני אוהבת בכל ליבי. נמשיך לעבוד יחד כהורים כדי להבטיח תמיד שהם יקבלו את האהבה ותשומת לב המגיעים להם. ההחלטה לסיים את הנישואים היא אף פעם לא קלה וכמובן שזה קשה לעבור משהו כזה אבל אני מרגישה מבורכת על הזמן שהיה לנו יחד ואני מאחלת לטום את הטוב ביותר", כתבה בונדשן.
4 צפייה בגלריה
טום בריידי ג'יזל בונדשן
טום בריידי ג'יזל בונדשן
היה ונגמר. ג'יזל בונדשן וטום בריידי
(צילום: Gettyimages)
לגבי שייק, נזכיר כי בחודש נובמבר האחרון ושנתיים לאחר שנפרדה מבן הזוג לשעבר ואב בתה, השחקן בראדלי קופר, השניים פיזרו שמועות על קאמבק, נתפסו כשהם מבלים יחד ואף מקורבים טענו כי הם אפילו שוקלים להביא יחד ילד נוסף.
4 צפייה בגלריה
אירינה שייק ובראדלי קופר בחופשה משותפת
אירינה שייק ובראדלי קופר בחופשה משותפת
עבודה בעיניים. אירינה שייק ובראדלי קופר
(צילום: אינסטגרם)