2 צפייה בגלריה
פטריק דמפסי הוא הגבר הסקסי ביותר של People לשנת 2023
פטריק דמפסי הוא הגבר הסקסי ביותר של People לשנת 2023
פטריק דמפסי הוא הגבר הסקסי ביותר של People לשנת 2023
(צילום מסך)
הגיע הזמן הזה בשנה שבו מגזין People קובע מי הגבר הסקסי ביותר בעולם. לפעמים הבחירות מתבקשות (מישהו יתווכח על כריס המסוורת' ואידריס אלבה?) ולפעמים יותר שנויות במחלוקת (ד"ש לבלייק שלטון וג'ון לג'נד) – והשנה, נראה שהבחירה שייכת יותר לקטגוריה הראשונה: פטריק דמפסי, המוכר בעיקר בתור ד"ר מקדרימי (המנוח) מ"האנטומיה של גריי", הוא המנצח של 2023.
ההכרזה על בחירתו של דמפסי בן ה-57 נערכה לפנות בוקר (ד', שעון ישראל) בתוכניתו של ג'ימי קימל, שם הודה הכוכב שבני משפחתו לא האמינו שאכן נבחר: "הם צחקו מאוד ואז שאלו אותי 'לא, ברצינות, את מי בחרו?'". דמפסי התבדח שהכין מדבקות לרכב, חולצות ופוסטרים עם התואר החדש שלו והודה: "הייתי בשיא שלי לפני הרבה שנים, אבל אני עדיין כאן".
לפני שקימל עשה את ההכרזה הגדולה, הוא השתעשע עם הקהל באולם ונתן להם לשאול את דמפסי, שהסתתר מאחורי מסך וקולו הוסווה, שאלות של כן ולא. אחרי יותר מדי שאלות וניחושים כושלים שכללו את הארי סטיילס, טראוויס קלסי וטימותי שאלאמה, קימל נתן רמז גדול ואמר שהאורח המסתורי גילם רופא בטלוויזיה. זה הוביל לניחוש הברור מכל, הלא הוא ג'ורג' קלוני. הניחוש השני כבר קלע למטרה וקימל חשף את זהותו של דמפסי. "אל תוותרו על החלומות שלכם", התבדח השחקן.
בריאיון למגזין, דמפסי סיפר על תגובתו לבשורה המשמחת: "הייתי בהלם ואז התחלתי לצחוק, כלומר – זו בדיחה, נכון? תמיד הייתי השושבינה!". דמפסי מתייחס לכך שהופיע כבר לפעמים בגיליונות המיוחדים של הגברים הסקסיים בשנים קודמות, אך תמיד קיבל תמונות קטנות על השער או שהופיע בתוך הגיליון עצמו בזמן שגברים סקסיים אחרים דוגמת ג'ורג' קלוני ומאט דיימון עיטרו את השער. "שכחתי מזה לגמרי ומעולם לא חלמתי להיות במעמד הזה, אז האגו שלי במצב טוב".
הוא הוסיף: "אני שמח שזה קורה בשלב הזה בחיי. נחמד לקבל הכרה וזה בהחלט נותן חיזוק קטן לאגו שלי אבל זה גם נותן לי אפשרות לנצל את הפלטפורמה הזו למשהו חיובי". דמפסי מקווה לקדם את את ארגון הצדקה שהקים למען תמיכה בחולי סרטן ויקיריהם, לזכר אמו הלכה לעולמה לאחר שנאבקה במחלה.
אם תהיתם לעצמכם מה גרם למגזין לבחור בדמפסי דווקא כעת, ובכן יש לכך שתי תשובות אפשריות. האחת היא הטרנד ברשתות החברתיות שמשבח (שלא לומר – מרייר על) גברים בוגרים ומצודדי מראה דוגמת פדרו פסקל, אוסקר אייזק וג'פרי דין מורגן.
השנייה היא שלדמפסי יש סרט חדש שעולה בימים אלו, "פרארי", המבוסס על חייו של אנצו פרארי שהקים את מותג המכוניות הקרוי על שמו. דמפסי מגלם בו תפקיד מסוקס במיוחד של נהג מירוצים (תחביב שבו הוא אוחז גם בחייו האמיתיים), והסרט, בו מככבים גם אדם דרייבר ופנלופה קרוז, צפוי להיות מתמודד חזק בעונת האוסקרים הקרובה.
דמפסי יורש את התואר מכריס אוונס שקיבל את הכבוד בשנה שעברה. בחירת הגבר הסקסי היא מסורת שנתית של המגזין שהחלה בשנת 1985 עם מל גיבסון. אחריו הגיעו גברים סקסיים אחרים כמו שון קונרי, קיאנו ריבס, דנזל וושינגטון, מת'יו מקונוהיי, יו ג'קמן, ריאן ריינולדס, אדם לווין, דייויד בקהאם, דווין ג'ונסון, מייקל בי ג'ורדן ופול ראד.
בראד פיט, ג'ורג' קלוני וג'וני דפ זכו בתואר פעמיים, כמו גם ריצ'רד גיר, אך באחת מהן הוא חלק את התואר עם אשתו דאז סינדי קרופורד כשנבחרו ביחד לזוג הסקסי ביותר בשנת 1993. קיאנו ריבס קיבל כבוד מיוחד: כשנבחר בשנת 2015, המגזין הכתיר אותו רטרואקטיבית גם בתור הגבר הסקסי ביותר של שנת 1994.
2 צפייה בגלריה
פטריק דמפסי
פטריק דמפסי
לא סתם קראו לו מקדרימי. פטריק דמפסי
(צילום: AP)