בסוף השבוע האחרון החלו לצוץ שמועות מטרידות בדבר משבר בנישואיהם של בן אפלק וג'ניפר לופז, הפאוור קאפל פרק ב' של הוליווד, שהצליחו להחיות מחדש את האהבה שהחלה בתחילת שנות ה-2000.
השמועות החלו במגזין In Touch - לא בדיוק המקור הכי אמין בתעשייה - אבל עוררו תהודה. ובמקרה או שלא, כמה שעות לאחר הדיווחים על פרידה - ואחרי שלא נראו בציבור ביחד 47 ימים, אפלק ולופז התאחדו וצולמו באירוע של פין, בתם האמצעי.ת של בן וג'ניפר גארנר. מקור יודע דבר סיפר כי השניים הגיעו בנפרד לאירוע.
שעות לפני המפגש המשותף, לופז עשתה לייק לפוסט שהגביר את הדאגה של המעריצים. "אתה לא יכול לבנות מערכת יחסים עם מישהו שמנותק מעצמו", נכתב בפוסט שפורסם במרץ האחרון. "להיכנס למערכת יחסים זה החלק הקל - טיפוח זה סיפור אחר. אחרי הכול - אהבה היא לא תחושה, אלא פעולה".
5 צפייה בגלריה
ג'ניפר לופז פוסט אינסטגרם
ג'ניפר לופז פוסט אינסטגרם
הלייק המדאיג של לופז
(צילום: אינסטגרם)
צלמי הפפראצי שתיעדו את הגעתם של אפלק ולופז התמקדו כמובן בכפות הידיים של השניים והרגיעו את הרוחות כשהתברר שהשניים עדיין עונדים את טבעות הנישואים שלהם - אך אתמול (שבת) גם זה השתנה. אפלק נתפס בעדשת הפפראצי כשהוא נוהג במכונית ה-BMW שלו ברחובות לוס אנג'לס - ללא טבעת.
מקורב ללופז סיפר למגזין People כי אפלק בן ה-51 לא שוהה בביתם המשותף בלוס אנג'לס אלא באחד מהנכסים האחרים שלהם, אבל הסביר כי הלינה בבית האחר נובעת מצילומי סרטו החדש "רואה החשבון 2". נציגים רשמיים מטעמם של השניים סירבו להגיב.
באשר לשמועות כי השניים מתגוררים בנפרד, את החודשים האחרונים לופז אכן בילתה לרוב בניו יורק - שם צילמה את סרטה החדש "נשיקת אשת העכביש", אבל סימן מובהק למשבר ראינו רק מוקדם יותר החודש, כשלופז הגיעה לבד לאירוע המט גאלה.
5 צפייה בגלריה
ג'ניפר לופז בן אפלק
ג'ניפר לופז בן אפלק
באמת שזה גומר אותנו. ג'ניפר ובן
(צילום: Mega)
וקצת היסטוריה, לטובת מי שחי על פלנטה אחרת: אפלק ולופז הכירו על סט הצילומים של הסרט "אהבה מחוץ לחוק" בשנת 2001. ג'יי לו הייתה נשואה אז לבעלה השני, הרקדן כריס ג'אד, אך ניצוצות עפו בינה ובין אפלק. "הרגשתי כאילו... אוקיי, זה זה! לפעמים אני מרגישה שמה שמה שאתה חושב על אנשים והדרך שבה אתה רואה אותם כשאתה אוהב אותם זה שונה מאוד ממה שמתגלה אחר כך", סיפרה אז למגזין People.
למרות שהפרידה הסופית מג'אד קרתה רק בשנת 2003, הרומן בין לופז ואפלק כבר היה שם דבר, והשחקן אף השתתף בקליפ שלה Jenny From The Block ב-2002. "זה התחיל לקרות בינינו בדיוק עם לידתם של הצהובונים וזה היה בקטע של 'אלוהים ישמור', היה עלינו המון לחץ", סיפרה לופז באותו ריאיון, והוסיפה: "אני חושבת שמי יודע, אולי בזמן אחר, סיטואציה אחרת, מי יודע מה יכול היה לקרות. אבל הייתה שם אהבה עצומה".
בנובמבר 2002 אפלק כרע ברך ושלף טבעת יהלום עצומה וורדרדה בגודל 6.1 קראט. "זה הדבר הכי מפואר שראיתי אי פעם", אמרה הזמרת בריאיון לדיאן סוייר.
5 צפייה בגלריה
ג'ניפר לופז
ג'ניפר לופז
משוויצה בטבעת
(צילום: Gettyimages)
השניים היו אמורים להחליף נדרים בטקס עמוס סלבס ב-14 בספטמבר 2003, אך ארבעה ימים בלבד לפני התאריך המיוחל, החתונה בוטלה בטענה של יותר מדי תשומת לב תקשורתית. "בשל הסיקור התקשורתי המוגזם סביב החתונה שלנו החלטנו לדחות את המועד. כשמצאנו את עצמנו שוקלים ברצינות להעסיק שלוש כלות 'מזויפות' ולמקם אותן בשלוש נקודות שונות, הבנו שמשהו לא בסדר", כך מסרו בהצהרה הרשמית.
למרות שהעולם כולו קיווה לתאריך חדש, כמה חודשים לאחר מכן השניים נפרדו סופית. "ג'ניפר לופז ביטלה את אירוסיה לבן אפלק ואנו מבקשים שתכבדו את הפרטיות שלה בתקופה קשה זו", כך מסר הדובר הרשמי של לופז. כמובן שהצהרה רשמית יצאה גם מצידו של אפלק: "אני לא מתכוון לאשר דבר לגביו חייו האישיים של בן. אנחנו לא רוצים להיגרר לחול טבעוני כשברור שמה שכולם רוצים זו מלחמה. זה לא יקרה מהצד שלנו", כך מסר הדובר של השחקן.
5 צפייה בגלריה
בן אפלק ג'ניפר לופז
בן אפלק ג'ניפר לופז
צעירים ויפים
(צילום: Gettyimages)
נריץ שני עשורים קדימה - במהלכם לופז הספיקה להינשא למארק אנתוני, איתו הביאה לעולם את התאומים מקס ואמה, ולהתגרש. אפלק נישא לג'ניפר גארנר איתה הביא לעולם שלושה ילדים, וגם כן התגרש. ועוד שלל רומנים שניהלו השניים (בנפרד) במשך השנים - עד שבמאי 2021 הבלתי יאומן קרה - אפלק ולופז חזרו אחד לזרועות השנייה. "ג'ניפר תמיד אמרה בראיונות שבן הוא 'זה שחמק' והיא באמת מתכוונת לזה. כולם חשבו שזה היה בשביל התקשורת אבל זה לא - זה הדבר האמיתי", סיפר מקורב יודע דבר.
בריאיון למגזין WSJ במאי 2021 נשאל אפלק על הזוגיות החדשה-ישנה ואמר: "אני יכול לומר שזה פשוט מדהים עבורי. אני לא יכול לומר מי מרוויח יותר מהיחסים האלה מבלי להיכנס לפרטים רכילותיים, אבל אני רק יכול לומר שאני מרגיש מצוין ושאני מאוד בריא. וזה סיפור טוב, זה סיפור נהדר! יום אחד אני אספר את זה, אני אכתוב הכל - ואז אשרוף הכל", סיים בנימה משועשעת.
"זה סיפור אהבה יפהפה שקיבל הזדמנות שנייה", הכריזה ג'ניפר לופז בריאיון לשער מגזין People בפברואר 2022, והוסיפה: "מעולם לא הרגשתי טוב יותר. אני מרגישה בת מזל ומאושרת וגאה להיות עם בן".
חודשיים לאחר מכן, באפריל של אותה השנה, אפלק כרע שוב ברך והציע ללופז נישואים. השניים מיסדו את הקשר ביולי 2022 וחודש לאחר מכן חגגו את הנישואים שוב - הפעם באירוע נוצץ ויוקרתי בחצר אחוזתו של אפלק.
אומנם זה רק על קצה המזלג ההוליוודי - אבל זה מספיק כדי להבין עד כמה פרידה של אפלק ולופז תשבור לבבות ברחבי העולם, בכל זאת - הם הוכיחו שאהבה מנצחת הכל. עד שהיא כבר לא.
5 צפייה בגלריה
אתם חייבים לעבוד על הקשר. חייבים!
אתם חייבים לעבוד על הקשר. חייבים!
אתם חייבים לעבוד על הקשר. חייבים!
(צילום: Gettyimage)