1 צפייה בגלריה
טראוויס קלסי
טראוויס קלסי
טראוויס קלסי
(צילום: מגזין WSJ)
זה היה עניין של זמן עד שטראוויס קלסי, שחקן הפוטבול של קנזס סיטי צ'יפס והבויפרנד החדש והלוהט של טיילור סוויפט, יקבל שער על מגזין נחשק - והנה מגזין The Wall Street Journal (או בקיצור, WSJ) הרימו את הכפפה. כוכב ה-NFL בן ה-34 נבחר לככב על שער גיליון דצמבר-ינואר ולמרות שלכולנו ברור מה הסיבה - קלסי מעדיף שלא לדבר עליה יותר מדי. "אני לא יודע אם אני רוצה להיכנס לזה", אמר והתייחס לרומן המסקרן ביותר באמריקה כיום.
זמן קצר לאחר שהשמועות סביב השניים החלו להתחזק, קלסי סיפר בפודקאסט שלו ושל אחיו ג'ייסון, New Heights, איך הוא רצה להכיר את סוויפט אבל לא איך נוצר הקשר בפועל. כעת הוא מנדב פרטים חדשים: "היו אנשים שהיא הכירה שידעו מי אני ולמעשה שיחקו את תפקיד קופידון", אמר והוסיף שמי שגילתה לו על זה הייתה דווקא טיילור. "היא סיפרה לי בדיוק מה קרה ואיך התמזל מזלי לגרום לה לפנות אליי", אמר קלסי בריאיון ולמעשה הבהיר כי היא זו שיצרה איתו את הקשר הראשוני, ולא שכח להוסיף: "היא בטח תשנא אותי על זה שאמרתי את זה".
על הדייט הראשון שלהם סיפר כי הם נפגשו בניו יורק אחרי תקופה בה הם כבר דיברו ביניהם וידעו שארוחת ערב יחד תהיה רעיון טוב. "חשבנו שזה יתחיל נחמד, כמו שיחה ומה שממשיך משם, יעבור משם".
בחודשים האחרונים הרשתות החברתיות והטיקטוק בפרט עמוסים בסרטוני וידיאו של סוויפט, מעודדת בקולי קולות את קלסי, לצידם של אחיו ג'ייסון ואימו דונה. מקורות יודעי דבר מספרים שהקליק בין טיילור לאימו היה מידי, אבל קלסי עצמו מודה שזה היה קצת קשה לעכל. "מעולם לא יצאתי עם מישהי עם כזו הילה סביבה", אמר. "כל יום יש פפראצי מחוץ לבית שלה, מחוץ לכל מסעדה שהיא יוצאת אליה, מחוץ לכל שדה תעופה וטיסה שהיא יורדת ממנה, אבל היא פשוט חיה. היא נהנית מהחיים. ואם היא מתנהגת ככה - עדיף שאני לא אהיה זה שמתנהג לגמרי מוזר".
בריאיון המלא, שייצא ב-9 בדצמבר, כינה קלסי את סוויפט גם "מצחיקה" וגם גאונה", אבל נראה שמה שבאמת נגע לליבו זה שסוויפט, בדיוק כמוהו, מקדישה חשיבות רבה למשפחה. "כולם יודעים שאני איש משפחה", אמר. "הצוות שלה זה המשפחה שלה, המשפחה שלה פעילה מאוד בכל הנוגע לסיור, שיווק והנוכחות שלהם אז אני חושב שגם לי יש המון מהערכים האלה וזה בדיוק מי שאני".
רגע אחרי שהריאיון יצא לאוויר האינטרנט, קלסי פגש את אחיו על מגרש הפוטבול, כשהקנזס צ'יפס שיחקו נגד הפילדלפיה איגלס. למרות הדיווחים הראשוניים על כך שמשפחתה של סוויפט תגיע בהרכב מלא למשחק כדי להכיר את הורים של בן הזוג, בעקבות שינויים בלו"ז ההופעות שלה בדרום אמריקה, הזמרת לא הגיעה למשחק וכך גם משפחתה. בלי קשר (או שבעצם עם) - קבוצתו של טראוויס הפסידה לפילדפליה איגלס, אבל עדיין יש להם סיכוי לשחק בסופרבול.
לפי אתרי הרכילות בחו"ל, עוד יש סיכוי שהמשפחות יחגגו יחד את חג ההודיה שיוצא בסוף השבוע הקרוב, אבל שום דבר לא סופי. אתר TMZ דיווח כי סוויפט מתכננת להפגיש בין המשפחות מאוחר יותר השבוע לטובת חג ההודיה, ולא פוסלת גם את חגיגות הכריסמס. "טיילור וטראוויס מנסים לחשב את לוחות הזמנים שלהם כדי לוודא שהם יבלו כמה שיותר יחד", מסר מקורב לזוג. אנחנו נרפרש את עמוד האינסטגרם בתקווה לתמונת חג זוגית.