4 צפייה בגלריה
ג'ניפר לופז בן אפלק
ג'ניפר לופז בן אפלק
משוגעים אחד על השנייה. בן אפלק וג'ניפר לופז
(צילום: אינסטגרם)
"הבנו שאנחנו משוגעים אחד על השנייה", אמרה ג'ניפר לופז על בעלה הטרי בן אפלק בריאיון ל-Apple Music 1 אצל זיין לואו, רק ארבעה חודשים אחרי שלופז ואפלק החליפו נדרים ומיסדו את הקשר ונראה שירח הדבש של השניים רחוק מלהסתיים.
בימים אלה מקדמת לופז את אלבומה החדש This Is Me... Now ובריאיון ללואו סיפרה על הדרך שעברה עם אפלק ועל כך שלמעשה התאהבה במעריץ הכי גדול שלה. לפני שנמשיך נזכיר רק כי הכל התחיל אי שם בשנת 2001, כשאפלק ולופז נפגשו לראשונה על סט הצילומים של הסרט "אהבה מחוץ לחוק". "אני חושבת שמה שקרה זה שבזמן שעבדנו יחד הפכנו לחברים כל כך טובים, הבנו שאנחנו פשוט משוגעים אחד על השנייה. ואז מצאתי את עצמי חושבת עליו גם אחרי שהסרט נגמר אבל הייתי צריכה לטפל בעניינים שלי כי יצאתי ממערכת יחסים באותו הזמן, אבל ידעתי שזה האדם שאני רוצה להיות איתו".
כשלופז ואפלק הכירו הזמרת הייתה נשואה לבעלה השני, הרקדן כריס ג'אד. למרות שאת הגט הסופי מג'אד, קיבלה ג'יי לו רק בשנת 2003, הרומן בינה ובין אפלק כבר היה שם דבר. "זה התפתח במשך חודשים, זה לא היה מיידי כי אסור היה לנו לעשות את זה", אמרה לופז, ושוב ניצלה את הבמה כדי להפנות אצבע מאשימה לתקשורת, שלטענתה הייתה אחראית לפרידה שלהם. "זה הרס אותנו, זה באמת היה חלק ממה שהרס אותנו. אהבנו אחד את השנייה אבל זה היה קשה. זה הרגיש לפעמים לא הוגן, אבל היינו צריכים להתפתח בנפרד. בן המשיך לשחק, לביים וזכה באוסקר והמשיך לעשות את שלו - למרות שאנשים ביטלו אותו. ואותו הדבר היה איתי. אנשים אמרו שהקריירה המוזיקלית שלי הסתיימה, לא קיבלתי הצעות לסרטים והייתי צריכה להניע את הדרך שלי שוב. הייתי צריכה לעבוד. בדיוק התגרשתי ואמרתי לעצמי ש'בסדר, אני אעשה תוכנית ריאליטי, אני אעשה תוכנית טלוויזיה, אני אוציא סינגל, אני אעשה את זה'. שנינו היינו צריכים להוכיח את עצמנו שוב".
ג'ניפר ובן בהחלט המשיכו הלאה - כל אחד בנפרד. ב-2004 לופז נישאה שוב, הפעם לזמר מארק אנתוני, וכ-4 שנים לאחר מכן הם הפכו להורים לתאומים מקסימיליאן ואמה והתגרשו בשנת 2014. גם אפלק המשיך הלאה די מהר ובשנת 2005 ואחרי היכרות קצרה יחסית, נשא לאישה את ג'ניפר גארנר והשניים הביאו לעולם שלושה ילדים - ויולט, סרפינה וסמואל אך גם הנישואים לגארנר התפרקו ובשנת 2015 הודיעו השניים כי הם נפרדים.
במשך השנים לופז דיברה לא פעם על הפרידה מאפלק ואף כינתה אותה כ"שברון הלב הגדול ביותר בחייה", ולכן כשהשניים סוף-סוף זכו לסוף הטוב שלהם, אפשר להבין את ההתלהבות שלא מפסיקה. "הפרידה הייתה כל כך כואבת, בכנות - הרגשתי שאני עומדת למות. זה שלח אותי למסע מורכב במשך ה-18 שנים הבאות ופשוט לא הצלחתי לעשות את זה כמו שצריך. אבל עכשיו, 20 שנה אחרי, יש לזה סוף טוב".
לופז המשיכה: "זה מצחיק, כי כשאני ובן חזרנו להיות ביחד הוא העיר לי על שירים שלא ביצעתי, דברים שלא עשיתי ואמרתי לו שהוא צודק. זה פשוט היה כואב מדי, זו הייתה טקטיקה הישרדותית ללא ספק".
4 צפייה בגלריה
בן אפלק ג'ניפר לופז
בן אפלק ג'ניפר לופז
מאוהבת באהבת חייה
(צילום: Mega)
על חידוש הקשר של השניים אמרה כי היא מבינה שהם נאלצו ללכת בדרכים נפרדות כדי לחזור להיות ביחד, והוסיפה כי כעת הם בטוחים באהבתם יותר מאי פעם. "אני חושבת שעכשיו, כשאנחנו מבוגרים יותר, אנחנו מבינים שזה הרבה יותר ברור. אין יותר שאלות, אין יותר 'טוב, בוא נראה לאן זה הולך', זה בן ואני וזהו. עד הסוף".
כזכור, ללופז יש שני ילדים מנישואיה הקודמים לאנתוני ולאפלק שלושה ילדים מנישואיו לגארנר, כך שלמרות שהאהבה בין השניים מעולם לא כבתה - הם נאלצו להיות זהירים, לטובת הילדים "היינו צריכים ללכת מאוד בזהירות כדי שהילדים שלנו יוכלו לצעוד לצידנו. הילדים שלנו לא חיו את השנים שהיו לנו יחד. בן ואני אכן הכרנו זה את זה נצח והיינו צריכים להיפרד ועשינו דברים יפים אחרים והבאנו לעולם את הילדים המדהימים האלה, אבל כשחזרנו, וברגע שהיינו מספיק שלמים ואהבנו את עצמנו מספיר כדי לעמוד על הרגליים כמו שהיקום היה עושה זאת, נכנסנו שוב אחד לחייו של האחרת. וזה היה כמו בום".
את אפלק, לופז מכנה "המעריץ הכי גדול" שלה, ולאורך כל הריאיון תיארה כיצד התמיכה שלו גרמה לה להרגיש מלאת השראה ומוצפת מרגשות. "הוא אוהב את האלבום החדש, הוא אוהב את המוזיקה הזאת. הוא מכיר את כל המילים, זה מטורף! הוא גם היה איתי בזמן שיצרתי אותו. הוא המעריץ הכי גדול וזה מדהים. כשהוא חזר שוב לחיי הרגשתי כל כך מלאת השראה וכל כך מוצפת שזה פשוט נשפך ממני".
4 צפייה בגלריה
בן אפלק ג'ניפר לופז
בן אפלק ג'ניפר לופז
המעריץ הכי גדול שלה
(צילום: Mega)
על האלבום החדש This Is Me... Now - שיוצא בדיוק 20 שנה לאחר האלבום This Is Me...Then, היא מספרת: "כשאני מאזינה למילים עכשיו אני אפילו לא הבנתי שאני כותבת חלק מהסיפור שלנו שיקרה. זה היה תקליט פרידה, אפילו לא הבנתי שזה היה נבואי בצורה כה מוזרה. אני חושבת שהרבה אמנים - כשהם סובלים וכואבים הם יוצאים עם אומנות מטורפת - אצלי זה היה הפוך. כשאני מאוהבת זה הזמן שבו יש לי הכי הרבה השראה. התאחדתי עם אהבת חיי והחלטנו שנהיה ביחד לנצח. כל המסר לאלבום החדש זה שהאהבה הזו קיימת, היא אמיתית. המסר הוא לאנשים שכמוני לפעמים איבדו תקווה, כמעט ויתרו. אהבה אמיתית עדיין קיימת ויש דברים שנמשכים לנצח וזה אמיתי. אני רוצה להעביר את המסר הזה לעולם!".
4 צפייה בגלריה
בן אפלק ג'ניפר לופז
בן אפלק ג'ניפר לופז
"אהבה אמיתית עדיין קיימת"
(צילום: Gettyimage)