6 צפייה בגלריה
נולדה מחדש. ג'יזל בונדשן
נולדה מחדש. ג'יזל בונדשן
נולדה מחדש. ג'יזל בונדשן
(gettyimages)
"זה היה מותו של החלום שלי", אמרה דוגמנית העל ג'יזל בונדשן (42) בריאיון למגזין Vanity Fair במהלכו דיברה לראשונה על הפרידה מבעלה טום בריידי. חמישה חודשים עברו מאז שהשמועות על משבר בנישואים של אחד הזוגות היפים ביותר מעבר לים הפכו למציאות והשניים הודיעו על פרידה.
במהלך הריאיון הבהירה בונדשן כי מעולם לא הציבה אולטימטום לבריידי ומעולם לא ביקשה ממנו לבחור בינה לבין קריירת הפוטבול שלו, זאת למרות שמקורבים לזוג סיפרו כי מה שגרם לדוגמנית לשים סוף לנישואיהם הייתה ההחלטה של בריידי לעשות קאמבק - חודשים ספורים לאחר שפרש מהפוטבול.
"זה פגע בי מאוד לקרוא את הדברים האלה. אני רציתי את הכל בשבילו, שהוא יגשים את כל החלומות שלו. תמיד עודדתי אותו והייתי ממשיכה לנצח", הבהירה. "אם יש אדם אחד שאני רוצה שיהיה הכי מאושר בעולם זה הוא. אני רוצה שהוא ישיג ויכבוש ושכל החלומות שלו יתגשמו. זה מה שאני רוצה באמת, מעומק הלב".
כשנשאלה הדוגמנית מה בכל זאת הוביל לפרידה אם לא חזרתו של בריידי למגרש, ענתה שאלה היו פשוט החיים שהובילו אותם לשם. "זה היה כמו מוות ולידה מחדש", אמרה על הפרידה. "לפעמים גדלים ביחד ולפעמים מתפצלים. כשאני הייתי בת 26 והוא היה בן 29 נפגשנו, רצינו משפחה, רצינו הרבה דברים ביחד. ככל שהזמן עובר הבנו שפשוט רצינו דברים שונים ועכשיו יש לנו את האפשרות לעשות זאת. זה לא אומר שאת לא אוהבת את האדם, זה רק אומר שכדי שתוכלי להיות אותנטית ובאמת לחיות את החיים שאת רוצה לחיות, את צריכה שיהיה לך מישהו שיוכל לפגוש אותך באמצע, נכון? זה ריקוד. זה איזון".
6 צפייה בגלריה
טום בריידי ג'יזל בונדשן
טום בריידי ג'יזל בונדשן
טום בריידי וג'יזל בונדשן
(צילום: Gettyimages)
מאז הפרידה נקשר שמה של בונדשן לחואקין ולנטה, מאמן הג'ו-ג'יטסו, לאחר שהשניים נתפסו מספר פעמים בעדשת הפפראצי כשהם מבלים יחד ונראים צמודים. כעת, בריאיון למגזין, היא מבקשת להבהיר כי היא לא יוצאת עם אף אחד. "אני חושבת שבשלב הזה, לצערי, בגלל שאני גרושה, ינסו לשדך אותי לכל דבר. חואקין ואחיו הם אנשים מדהימים ואני אסירת תודה להם על העזרה לילדים שלי ולי וגם על זה שהם הפכו לחברים טובים שלי, חואקין במיוחד".
בונדשן הוסיפה כי במקום להתעסק ברומנטיקה היא מעדיפה לתת את תשומת הלב שלה לילדיה וכמו כן לניסיון להצית את הקריירה שלה מחדש. "אני אסירת תודה על כך שקיבלתי את הזמן הזה לעצמי".
בימים אלה מנהלים השניים דיון סביב משמורת על שני ילדיהם המשותפים, כשג'יזל מבהירה כי היא עדיין רוצה להיות חלק בלתי נפרד מחייו של ג'ון, בנו של בריידי, ואין בכוונתה לוותר על כך. על מערכת היחסים שלה עם ברידג'ט מוינהאן, אימו של ג'ון, היא מספרת שהיא "מעולה", אך מוסיפה כי זה לא תמיד עבד חלק. "זה היה כמו רכבת הרים", אמרה, אך ציינה כי המטרה שלה תמיד היה להבטיח שהיא תהיה הכי טובה עבור ג'ון ותעשה כל מה שאפשר כדי להעניק לו את החיים הכי טובים שאפשר.
6 צפייה בגלריה
ג'יזל
ג'יזל
"אם יש אדם אחד שאני רוצה שיהיה הכי מאושר בעולם זה טום"
(צילום: אינסטגרם)
את דרכם הרומנטית החלו בונדשן ובריידי בדצמבר 2006, זמן קצר לאחר שג'יזל והאקס המיתולוגי ליאונרדו דיקפריו נפרדו. השניים הכירו דרך חבר משותף שזיהה את הפוטנציאל הזוגי ואירגן להם בליינד-דייט, שהתגלה כהצלחה מסחררת. "זו הייתה אהבה ממבט ראשון", סיפרה בעבר דוגמנית העל בריאיון למגזין Vanity Fair, והוסיפה: "בפעם הראשונה שראיתי אותו ידעתי שזה זה. אני זוכרת את החיוך היפה והכריזמטי של טום, דיברנו במשך שלוש שעות".
בחודשים שלאחר מכן הזוגיות פרחה וההתאהבות הייתה בשיאה. אלא שאז הגיעה בשורת איוב שערערה את כל מערכת היחסים שנבנתה - בת זוגו לשעבר של בריידי, שחקנית הקולנוע ברידג'ט מוינהאן (נטשה מ"סקס והעיר הגדולה"), הודיעה לו שהיא בהיריון ממנו ומתכוונת ללדת את התינוק - מה שערער מאוד את הזוגיות הטרייה של השניים. "בהתחלה את חיה את הפנטזיה הרומנטית הזו ואת חושבת לעצמך שאין סיכוי שזה אמיתי, זה כל כך טוב - ואז לפתע שיחת השכמה! יצאנו במשך חודשיים וחצי לפני שטום גילה על ההיריון וזה היה מאתגר מאוד", סיפרה הדוגמנית.
בונדשן הוסיפה וסיפרה כי שאלה את עצמה לא פעם האם היא צריכה להישאר במערכת היחסים עם בריידי או לחילופין לוותר על הכל ולעזוב, ואמרה כי לא ידעה מה לעשות. בריאיון לתוכנית הבוקר ב-CBS בשנת 2015 שיחזרה שוב את הסיטואציה, וסיפרה על הייסורים שעברה בדרך והודתה: "לא ידעתי מה לעשות". ובכל זאת, ג'יזל קיבלה את ההחלטה להישאר בזוגיות הטרייה עם בריידי ובאוגוסט 2007 נולד בנו הבכור של שחקן הפוטבול, ג'ון אדוארד תומס מוינהאן. השניים, שכאמור צלחו את המשבר, נישאו בשנת 2009 והביאו לעולם שני ילדים משותפים - בנג'מין ריין וויויאן לייק.
בשנת 2015 חזרו השניים לכותרות ושוב בנסיבות פחות משמחות, עם שמועות על משבר ביחסים. באותה התקופה בריידי נאלץ להתמודד עם שערוריית ה-Deflategate - זאת לאחר שהושעה בעקבות טענה כי הוציא אוויר מהכדורים בגמר האזורי, ומקורבים לדוגמנית סיפרו למגזין Us Weekly שהיא פנתה לעורכי דין המתמחים בענייני גירושים. לטענתם, הסיבה הייתה היחס האיום שהיא סופגת מבעלה. "טום נהיה מאוד מגעיל ועצבני והוא מוציא את הכל עליה", הסביר המקור הרכלן, והוסיף כי "ג'יזל ידעה מאז ומתמיד שיש לו המון פיתויים בחוץ והיא לא מוכנה להסתכן".
6 צפייה בגלריה
צלחו לא מעט קשיים בדרך. ג'יזל וטום בריידי
צלחו לא מעט קשיים בדרך. ג'יזל וטום בריידי
צלחו לא מעט קשיים בדרך. ג'יזל וטום בריידי
(צילום: Gettyimages)
זמן קצר לאחר גל השמועות ג'יזל התראיינה ל-CBS, ואמרה: "אבי נוהג לומר שאיכות חייך תלויה במערכת היחסים שלך. אני חושבת שזה לא משנה כמה מאתגר זה היה, תמיד תמכנו אחד בשנייה. זה הדבר החשוב ביותר שיש לנו בחיים, מערכת של תמיכה ואהבה".
למרות שהשמועות על בגידות ושקרים תמיד היו חלק בלתי נפרד ממערכת היחסים שלהם, השניים הקפידו לשמור על חזית מאוחדת וכלפי חוץ היה נראה שהאהבה שלהם עדיין בשיאה. בפברואר 2019 חגגו השניים את יום נישואיהם העשירי ובריידי פרסם תמונה משותפת של השניים מיום חתונתם, וכתב: "לפני עשר שנים לא יכולתי לדמיין כמה אני אוכל לאהוב אותך ואת המשפחה שיצרנו יחד. אני יודע שהמסע שלנו לא היה קל, אבל האתגרים שעברנו חיזקו את הקשר בינינו והאהבה רק הלכה והתעצמה".
6 צפייה בגלריה
טום בריידי ג'יזל בונדשן
טום בריידי ג'יזל בונדשן
תמיד תמכו אחד בשנייה
(צילום: Gettyimages)
בחודש אוקטובר האחרון, אחרי שבועות ארוכים של שמועות, הוציאו השניים הודעה משותפת ובישרו כי החליטו להיפרד. "בימים האחרונים אשתי ואני סיימנו את הליך הגירושים שלנו לאחר 13 שנות נישואים. הגענו להחלטה הזו בהסכמה ובתודה על הזמן שלנו יחד", בישר בריידי בחשבון האינסטגרם שלו. "התברכנו בילדים מדהימים שימשיכו להיות מרכז חיינו בכל דרך. נמשיך לעבוד יחד כהורים כדי להבטיח שילדינו תמיד יקבלו את האהבה ותשומת הלב המגיעה להם. הגענו להחלטה הזו לאחר שיקולים רבים. זה כואב וקשה עבורנו כמו שזה עבור כל כך הרבה אנשים שעוברים את אותו הדבר ברחבי העולם. אנחנו מאחלים רק את הטוב אחד לשנייה".
דוגמנית העל פרסמה גם כן הצהרה בחשבון האינסטגרם שלה, וכתבה: "העדיפות הראשונה שלי תמיד הייתה ותמיד תהיה הילדים, אותם אני אוהבת בכל ליבי. נמשיך לעבוד יחד כהורים כדי להבטיח תמיד שהם יקבלו את האהבה ותשומת לב המגיעים להם. ההחלטה לסיים את הנישואים היא אף פעם לא קלה וכמובן שזה קשה לעבור משהו כזה אבל אני מרגישה מבורכת על הזמן שהיה לנו יחד ואני מאחלת לטום את הטוב ביותר".

6 צפייה בגלריה
טום בריידי ג'יזל בונדשן
טום בריידי ג'יזל בונדשן
הכל למען הילדים
(צילום: Gettyimages)