7 צפייה בגלריה
מה חסר לכם בחיים? אה כן, ריגושים
מה חסר לכם בחיים? אה כן, ריגושים
מה חסר לכם בחיים? אה כן, ריגושים
(רויטרס, AP)
בחודשים האחרונים הממלכה הבריטית רועשת סביב מערכות היחסים שלמייגן מרקל עם קייט מידלטון, הנסיך וויליאם, המלכה אליזבת' והעולם כולו. נראה שארמון בקינגהאם מעולם לא ידע כזו כמות של סקנדלים, אולם הבריטים אינם היחידים שזוכים לקצת אקשן ושערוריות ליוו בתי מלוכה בעולם עוד בימים בהם מרקל הייתה לחיצת יד מיוזעת בין ההורים שלה. אז מי נישא לכוכבת ריאליטי שאוהבת להתפשט, מי אהבה שמצצו לה את הבהונות ומי נהנה מאורגיות פרועות?

המלך שאהב שטרות של 20: קארל גוסטב

7 צפייה בגלריה
דוגמא ומופת. המלך קארל גוסטב
דוגמא ומופת. המלך קארל גוסטב
דוגמא ומופת. המלך קארל גוסטב
(רויטרס)
מלך שבדיה, המלך קארל השישה עשר, נהנה מחיים שלווים ונעימים עד שנת 2010, אולם ספר חושפני שיצא באותה השנה הוכיח ששבדיה היא לא רק איקאה ופרס נובל, אלא הרגלי מין מלוכלכים שגובלים בפלילים. הספר צייר דיוקן מטריד מאוד של המלך שנהנה, על פי הכתוב, ממסיבות מין עם צעירות שבדיות אותן פיתה בהבטחות שונות ומשונות, נערות ליווי ובילויים במועדוני חשפנות. אשתו, המלכה סילביה, ידעה על מנהגיו המגונים של בעלה, כולל פרטים על רומן שניהל עם שחקנית וזמרת בשם קמילה הנמרק. "המלכה לא יכלה לעשות כלום כיוון שבעלה התאהב בקמילה והתנהג כמו נער. הם תכננו לברוח יחד ליעד מבודד".
אז איך עבדה השיטה? נערות צעירות היו מובאות למועדון לגברים בלבד ששימש בני מלוכה, אנשי עסקים ושאר בני מעמד גבוה. באחד מהמפגשים, קיים המלך יחסי מין עם שתי נשים באותו הזמן. במידה והצעירות סרבו, הוזמנו למקום נערות ליווי שסיפקו את הסחורה. עוד נכתב שבשנת 1996, ביקר המלך במועדון חשפנות באטלנטה ובזבז יותר מ-10,000 דולרים בתוך שעתיים - ולא על משקאות. הסיפורים על המלך האהוב זעזעו את שבדיה ובתגובתו, הוא לא הכחיש את הכתוב: "שוחחתי עם בני משפחתי. אשתי ואני החלטנו שהפרק הזה נמצא מאחורינו ועלינו להמשיך הלאה, כיוון שחלק מהמקרים המתוארים התרחשו לפני שנים רבות".

הנסיכה שאהבה למרוד: סטפני

7 צפייה בגלריה
דומה לאימא? הנסיכה סטפני
דומה לאימא? הנסיכה סטפני
דומה לאימא? הנסיכה סטפני
(gettyimages)
נפתח בדימיון מודרך: דמיינו את פריס הילטון בימים בהם הייתה שותה כאילו אין שחמת כבד בעולם, מצולמת מחוץ למועדונים כשהיא לא לובשת תחתונים ומועדת לתוך ערימת עלים. עכשיו תכניסו אותה לארמון וקיבלתם את הנסיכה סטפני ממונקו, בתם של הנסיך רנייה השלישי והשחקנית שהפכה לנסיכה, גרייס קלי. סטפני מעולם לא הסכימה לחובות המלכותיות שהוטלו עליה והעדיפה למרוד במוסכמות. היא הביאה לעולם שלושה ילדים משני אבות שונים, הצטלמה טופלס, ניהלה מערכת יחסים עם גבר שהואשם באונס של סטודנטית בת 19, נישאה למאלף פילים ועברה לגור בקראוון. אבל סקנדל אחד, גדול יותר מכולם, מעיב על חייה של הנסיכה.
בשנת 1982 סטפניה ואימה היו מעורבות בתאונת דרכים קטלנית. סטפני נפצעה ושברה מספר עצמות, בהן חוליה בצוואר ואילו אימה, גרייס קלי, מתה למחרת התאונה. על פי הגרסה הרשמית, קלי הייתה זו שנהגה ברכב ואיבדה שליטה לאחר שסבלה מאירוע מוחי, אולם בגרסה הלא רשמית נטען שסטפני הייתה זו שנהגה ברכב. הנסיכה, שלא הגיעה לטקס ההלוויה של אימה בגלל הפציעות מהן סבלה, התייחסה לנושא לראשונה בשנת 1989 כשהתראיינה לסופר ג'פרי רובינסון: "הופעל עלי הרבה לחץ וכולם אמרו שאני נהגתי ברכב, שזו הייתה אשמתי ושהרגתי את אימא שלי. היה קשה לחיות ככה בגיל 17". אוקיי, ומה התירוץ לחתונה עם מאלף הפילים?

המלך שאהב ביגמיה: מסוואטי השלישי

7 צפייה בגלריה
גבר של נשים. המלך מסוואטי השלישי
גבר של נשים. המלך מסוואטי השלישי
גבר של נשים. המלך מסוואטי השלישי
(רויטרס)
בשנת 2010 התחוללה רעידת אדמה בממלכת אסוואטיני בדרום אפריקה: נוטנדו דובה, אשתו של המלך מסוואנטי השלישי, נתפסה על חם בזמן שקיימה יחסי מין עם שר המשפטים של המדינה, נדומיסו ממבה. זוג הנאהבים נתפסו בזמן שבילו בבית מלון יוקרתי ולפי הוראתו של המלך, נעצרו על ידי המשטרה המקומית. אם היה מדובר בגבר רגיל, סביר להניח שהרומן היה שובר אותו. מזל שמסוואני נשוי ל-14 נשים שונות. אז לזה מתכוונים כשאומרים מכה קלה בכנף?
שר המשפטים התפטר מתפקידו ואילו האישה הנואפת הוכנסה למעצר בית בארמון, ממנו לא יצאה שנה שלמה. בריאיון שהעניקה לעיתון דרום אפריקאי, סיפרה על מצבה הקשה: "אני כלואה ונמצאת תחת השגחה תמידית. בכל פעם שאני רוצה לצאת, השומרים הופכים להיות אגרסיביים מאוד ומפעילים כלפי אלימות. אני רוצה לשוחח עם המלך, אבל הוא לא מוכן לדבר איתו. איזה עולם זה בו אני לא יכולה לדבר עם הגבר לו נישאתי?". עולם מעוות בו חוץ ממך, נישאו לו עוד 13 נשים. אחרי שנה, נוטנדו גורשה מהארמון בבושת פנים ונאסר עליה ליצור קשר עם המלך או עם ילדיהם המשותפים.

הדוכסית שאהבה להתחתן: קאייטנה פיץ ג'יימס סטוארט אי סילבה

7 צפייה בגלריה
חובבת לוקים טבעיים ולא מתאמצים. הדוכסית מאלבה
חובבת לוקים טבעיים ולא מתאמצים. הדוכסית מאלבה
חובבת לוקים טבעיים ולא מתאמצים. הדוכסית מאלבה
(gettyimages)
הדוכסית קאייטנה פיץ ג'יימס סטוארט אי סילבה מאלבה הוכיחה לעולם שזה אף פעם לא מאוחר כשנישאה לבחיר ליבה בשנת 2011, כשהייתה בת 85 והחתן המאושר, אלפונסו דיאז, היה בן 60. מעוניינים בפרט טריוויה מקריפ? ובכן, אלפונסו היה אחיו הצעיר של בעלה לשעבר של קאייטנה. גבות רבות הורמו ביום האירוע ואנשים רבים לא הבינו למה הדוכסית הקשישה מתעקשת להינשא בפעם השלישית.
גם ילדיה של קאייטנה התנגדו למאורע המשמח, אז היא החליטה לעשות את הדבר הנכון ולשחד אותם בעזרת כסף. כמה? הונה הוערך בחמישה מיליארד דולרים, כך שהסכומים והנכסים שקיבלו הספיקו כדי שיעלו על אאוטפיטים מכובדים, ידביקו חיוכים מזוייפים ויבואו להרים לאימא ולאבא החורג החדש שלהם. מי שהבריזו היו בתה שאושפזה בבית חולים ואחד מבניה, ששהה מחוץ למדינה. הדוכסית הלכה לעולמה בגיל 88, שלוש שנים אחרי החתונה, כשהיא מוקפת בבני משפחתה וחבריה הקרובים.

הנסיך שאהב תוכניות ריאליטי זולות: קרל פיליפ

7 צפייה בגלריה
ראיתם 2025? הנסיך קרל פיליפ והנסיכה סופיה
ראיתם 2025? הנסיך קרל פיליפ והנסיכה סופיה
ראיתם 2025? הנסיך קרל פיליפ והנסיכה סופיה
(gettyimages)
הרעש התקשורתי שנוצר סביב נישואיו של הנסיך הארי לכוכבת טלוויזיה כמעט וגרם לנו לשכוח שהוא לא בן המלוכה הראשון שעשה את זה. הכירו את הנסיכה סופיה, שהצטלמה למגזינים לגברים בלבד, כיכבה בתוכנית הריאליטי הטראשית "הוטל פרדייז" וגרמה למייגן מרקל להיראות כמו שחקנית איכותית שקטפה אוסקר פלוס פרס מפעל חיים.
הנסיך קרל פיליפ משבדיה נחשב לאחד הגברים הרווקים המבוקשים ביותר באירופה, אבל כל זה השתנה אחרי שפגש את סופיה הלקוויסט במועדון בשטוקהולם. מערכת היחסים של בני הזוג עוררו סערה בכלי התקשורת באירופה ובריאיון שהעניקה סופיה לערוץ הטלוויזיה השבדי TV4, היא סיפרה שספגה "סופת שנאה" לאחר שכבשה את ליבו של הנסיך החתיך, שתקף את התקשורת על היחס שהם מעניקים לאהובתו. השניים חיים באושר ועושר ומגדלים שני ילדים והסיפור שלהם יכול להוכיח לכל הילדות בעולם שחלומות מתגשמים וכן, גם אתן יכולות להיות כוכבות ריאליטי.

הדוכסית שאהבה כסף יותר מהכל: שרה פרגוסון

7 צפייה בגלריה
ככה נראית אישה שאין לה אלוהים. שרה פרגוסון
ככה נראית אישה שאין לה אלוהים. שרה פרגוסון
ככה נראית אישה שאין לה אלוהים. שרה פרגוסון
(צילום: Gettyimages)
הרבה נשים הביכו את בית המלוכה הבריטי לאורך השנים, אבל אף אחת לא עשתה את זה כמו שרה פרגוסון, שזכתה לתואר הדוכסית מיורק ואם יורשה לנו לנחש - עוד כמה תארים לא מחמיאים שנאמרו בחדרי חדרים. שרה פרגוסון נישאה לנסיך אנדרו בשנת 1986 והשניים הודיעו שהם מתגרשים שש שנים לאחר מכן. חמישה חודשים אחרי ההודעה, פרגוסון תועדה כשהשתזפה טופלס ואיש עסקים אמריקאי מצץ את בהונותיה.
מדובר באחד הסקנדלים הגדולים ביותר של בית המלוכה וזה שגרם לנידוי של פרגוסון מבית המלוכה. ביום בו פורסמו התמונות, בילתה פרגי עם בני משפחת המלוכה בחופשה בסקוטלנד ועל פי הסופר ריצ'ארד קי, הנסיכה דיאנה העבירה לכולם פתק בו נכתב "הג'ינג'ית בצרות". שרה אולצה לעזוב את החופשה המשפחתית באופן מיידי ולהתמודד עם ביקורת מהאישה המפחידה מכל: המלכה אליזבת', שמאז התקרית מכנה אותה "האישה הזאת". איש העסקים האמריקאי שנראה בתמונות הסביר שהוא לא מצץ את בהונותיה, אלא נישק אותם וזה, חברים, לא הרבה יותר טוב.