6 צפייה בגלריה
"תניחו לאשתי". הנסיך הארי
"תניחו לאשתי". הנסיך הארי
"תניחו לאשתי". הנסיך הארי
(צילום: Gettyimages)
הנסיך הארי ממשיך לנסות להציל את שמה הטוב של אשתו, מייגן מרקל, והפעם יוצא נגד ה"מגזיט" - הכינוי שהדביקו בבריטניה (ובעולם) לפרישתם של הדוכסים מסאסקס מהמלוכה. "מגזיט", למקרה שפספסתם, מרמז באופן ישיר כל כך שמייגן (מג') קיבלה את ההחלטה לפרוש מהמלוכה (אקזיט). אלא שבספר האוטוביוגרפי החדש של הדוכסים ,שייראה אור בחודש אוגוסט הקרוב, הנסיך (שוב) לוקח את האשמה עליו.
מקור אלמוני החליט להדליף מידע מהספר המדובר וסיפר לאתר "הסאן" שהנסיך זועם על הכינוי שהדביקו לפרישה: "הארי כועס מכיוון שהמילה מגזיט גורמת לזה להיראות כאילו ההחלטה להתנתק מבני המלוכה הייתה של מייגן", אמר המקור, והוסיף: "האמת היא שההחלטה לעזוב את המלוכה הייתה של הארי והספר האוטוביוגרפי שלהם יבהיר ויסביר מדוע זה היה צריך לקרות".
המקור הפטפטן הוסיף ואמר כי הדוכסים בחנו את האפשרות להתנתק מהמלוכה במשך יותר משנה. "מייגן תמכה בהחלטתו של הארי אך היא הקפידה לשאול אותו, מספר פעמים, האם הוא בטוח שזה מה שהוא רוצה לעשות", הבהיר המקור.
6 צפייה בגלריה
"נשמה, זה כבר נהיה ממש קשה לגונן עלייך"
"נשמה, זה כבר נהיה ממש קשה לגונן עלייך"
"נשמה, זה כבר נהיה ממש קשה לגונן עלייך"
(גטי אימג'ס)
לטובת מי שפספס נזכיר כי בחודש אפריל האחרון פורסם כי הנסיך הארי ומייגן מרקל החליטו לספר את סיפורם לשני עיתונאים שהם סומכים עליהם, הביוגרף אומיד סקובי והעיתונאית קרולין דורנד, במטרה להוציא ספר אוטוביוגרפי המספר על הקשיים שחוו הדוכסים בארמון וכמו כן יתאר את סיפור חייהם כבר מתחילת דרכם הרומנטית. "למרות שהנסיך וסבתו, המלכה אליזבת, שוחחו בנועם במהלך החודשים האחרונים, בני המלוכה עדיין חוששים מאוד ממה שהזוג עשוי לספר לעיתונאים, בין אם זה לגבי החיים במלוכה או מחוצה להם", סיפר מקור אלמוני מהארמון ל"דיילי מייל".
את הרעיון לספר קיבלו השניים מאמו המנוחה של הארי, הנסיכה דיאנה, שמצאה דרך מעניינת לנקום בבני המלוכה ובמלכה אליזבת בפרט וסיפרה את כל סודותיה לעיתונאי אנדרו מורטון, שהוציא לאור את הביוגרפיה "דיאנה: סיפורה האמיתי במילותיה שלה", זמן קצר לאחר מותה הטרגי של הנסיכה.
הספר של הדוכסים צפוי לצאת לאור ב-11 באוגוסט, ואנחנו די בטוחים שהוא ייספק שלל שערוריות לפני עוד הרבה לפני שייחטף מהמדפים.
6 צפייה בגלריה
נרשמנו להזמנה המוקדמת של הספר
נרשמנו להזמנה המוקדמת של הספר
נרשמנו להזמנה המוקדמת של הספר
ועוד קצת נחת מבית היוצר של הביוגרף אומיד סקובי: נשמח לעדכן כי העיתונאי הצעיר שפך קצת אור על חגיגות יום הנישואים השני של הדוכסים מסאסקס, ששמרו על פרטיות שיא ביום המדובר. "הארי ומייגן חגגו עם אוכל מקסיקני, מרגריטות והצטרפו לשיחת זום עם חבריהם הטובים ובני המשפחה וכולם יחד נזכרו בחתונה וביום הקסום שזה היה". חמודים.
6 צפייה בגלריה
האוהבים הצעירים
האוהבים הצעירים
האוהבים הצעירים
(צילום: Gettyimages)
ואם כבר בהארי ומייגן עסקינן, אז הנה עוד דרמה טרייה מסוף השבוע האחרון: לכבוד יום נישואיהם, השר לשעבר נורמן בייקר החליט לעורר את זעמם של הבריטים פעם נוספת, ובכתבה שהכין עבור ה"דיילי מייל" חשף כי הארי ומייגן עלו למשלמי המיסים 44 מיליון ליש"ט בשנתיים האחרונות, מיום נישואיהם ב-19 במאי 2018 ועד יום פרישתם ב-31 במרץ .
ויש גם הסבר מפורט: "למעשה, הנתון האמיתי אמור להיות גבוה משמעותית אך הפרטיות בכל הנוגע לכספי המלוכה מקשה על נתונים מדויקים", פתח בייקר את ההסבר, והמשיך: "הארי ומייגן החלו את חייהם כזוג טרי בקוטג' נוטינגהאם בארמון קנזינגטון ומשם היו אמורים לעבור לבית אחר המכיל 21 חדרים. לפני המעבר היה צורך בשיפוץ אינטנסיבי של המקום הכולל תיקונים בגג והחלפת כל החלומות, מה שעלה למשלמי המיסים 1.4 מיליון ליש"ט - אך בסופו של דבר הדוכסים החליטו כי הם לא מעוניינים לעבור לשם".
זה הזמן להזכיר כי המעבר לא יצא לפועל מכיוון שהדוכסים מסאסקס (בעיקר מייגן) לא רצו להיות קרובים לנסיך וויליאם וקייט מידלטון, מה שגרם למלכה אליזבת להעניק להם בית בפרוגמור קוטג' באחוזת ווינדזור .על פי הדיווחים הדוכסים השקיעו סכום המוערך ב-2.4 מיליון ליש"ט בשיפוצים של האחוזה החדשה שלהם, וכזכור בחודש אפריל האחרון ובהתאם להסכם מול מלכת אנגליה, הדוכסים החלו להחזיר את הכסף שהוציאו עבור השיפוצים (ועל חשבון משלמי המיסים) לבריטניה ומדי חודש, במהלך ה-11 שנים הקרובות, יחזירו הדוכסים 18 אלף ליש"ט .
6 צפייה בגלריה
יקר לממן אותם. הנסיך הארי ומייגן מרקל
יקר לממן אותם. הנסיך הארי ומייגן מרקל
יקר לממן אותם. הנסיך הארי ומייגן מרקל
(צילום: Gettyimages)
השר לשעבר הזכיר גם את הירושה שקיבל הארי מאמו המנוחה, המענקים שקיבל מהמלוכה, המיליונים שהעביר לו אביו, הנסיך צ'רלס מדי שנה, וכמו כן התמקד ב"הוצאות" הקטנות יותר, למשל חגיגות יום הולדתה של מייגן בחודש אוגוסט האחרון ,אז עלו השניים על מטוס פרטי ונחתו באחוזת הפאר של אלטון ג'ון בדרום צרפת. השר העריך את עלות הטיול בסכום של 100 אלף ליש"ט אך אנחנו כאן כדי להזכיר כי סר אלטון ג'ון יצא להגנתם של הדוכסים, שחטפו אש בעקבות החגיגות המוגזמות ואמר שהוא הטיס אותם על חשבונו.
וזה ממשיך: "מאז החתונה צברה מייגן אוסף תכשיטים מכובד בסכום של 600 אלף ליש"ט, אוסף גדול יותר מזה שהיה לנסיכה דיאנה וכולל גם טבעת חדשה יחסית ועמוסה ביהלומים". בנוסף, השר לשעבר הזכיר כי עד ה-31 במרץ הדוכסים מסאסקס החזיקו צוות של 15 עובדים הכולל מזכירה אישית, של פי הדיווחים השכר שלה מגיע לסכום של 146 אלף פאונד בשנה. בנוסף העסיקו הזוג מזכיר פרטי נוסף ומנהל יחסי ציבור, שהמשכורת שלו עומדת על סכום של 150 אלף פאונד, עוזרות בית המשתכרות ב-30 אלף פאונד לשנה, מטפלת ועוד.
אז נכון, הפירוט עוד ארוך (מאוד) ומרגיז, אך בייקר לא פספס את ההזדמנות לחמם את הענייני עוד קצת כשאמר כי "הציפייה הייתה שהעלויות וההוצאות עבור הארי ומייגן ירדו משמעותית לאחר הפרישה של השניים מהמלוכה אך זה עדיין לא קורה".
6 צפייה בגלריה
גברה על אוסף התכשיטים של דיאנה. מרקל
גברה על אוסף התכשיטים של דיאנה. מרקל
גברה על אוסף התכשיטים של דיאנה. מרקל
(צילום: Gettyimages)