2 צפייה בגלריה
מרי כריסמס! מייגן, הארי, ליליבת וארצ'י
מרי כריסמס! מייגן, הארי, ליליבת וארצ'י
מרי כריסמס! מייגן, הארי, ליליבת וארצ'י
(צילום: Alexi Lubomirski)
היה שווה לחכות: רגע לפני שאיבדנו תקווה והשלמנו עם כך שכנראה לא נזכה לראות את תמונת חג המולד של הדוכסים מסאסקס, הנסיך הארי ומייגן מרקל חשפו תמונה משפחתית חדשה הכוללת חשיפה ראשונה של בתם, ליליבת (לילי) דיאנה שנולדה בחודש יוני האחרון .
את התמונה צילם צלם בשם אלקסי לובומירסקי, אותו צלם שצילם אותם ביום חתונתם, ואת התמונה הזו שלחו הדוכסים לבני המשפחה וחבריהם הטובים לכבוד החג, לצד הכיתוב: "חג שמח! בשנת 2021 הבאנו לעולם את בתנו ליליבת. ארצ'י הפך אותנו לאבא ואמא ולילי הפכה אותנו למשפחה. מאחלים לכם תקופת חגים שמחה ושנה טובה, מהמשפחה שלנו לשלכם. הארי, מייגן ארצ'י ולילי".
התמונה צולמה באווירה משפחתית עממית במיוחד - מייגן מרקל לבשה ג'ינס וחולצה שחורה, ארצ'י הקטן, שירש את הפיגמנט הג'ינג'י מאביו, לבש ג'ינס, חולצה מכופתרת לבנה - ללא נעליים ואילו הנסיך הארי לקח את עניין העממיות צעד אחד קדימה ולבש חולצה כחולה מכופתרת ומכנסי ג'ינס קרועים, כאלה שכנראה גרמו לסבתו, המלכה אליזבת, להחסיר פעימה. התמונה צולמה על גרם מדרגות, ככל הנראה בביתם של הדוכסים, כשארצ'י יושב על ברכיו של הארי ומייגן מרימה את ליליבת הקטנה באוויר. בתמונה נראים הארבעה מאושרים ומשפחתיים.
נזכיר כי בחודש מרץ האחרון, בריאיון הסנסציוני שהעניקו הדוכסים לאופרה ווינפרי, חשפה מרקל כי עוד כשהייתה בהיריון עם בנה הבכור, בארמון חששו מצבע עורו ."באותם חודשים שהייתי בהיריון, במשך כל אותה התקופה, היו לנו באופן קבוע שיחות על זה ש'התינוק לא יקבל שמירה, הוא לא יקבל תואר', ובנוסף עלה החשש על כמה כהה יהיה צבע עורו". מרקל סירבה לחשוף מי היה בן המלוכה שניהל עם בעלה את השיחה האיומה לגבי גוון העור של בנם, בטענה כי זה עלול לפגוע מאוד באותו אדם.
מאז לידתו של ארצ'י זכינו לראות אותו פעמים אחדות. הפעם הראשונה הייתה ימים ספורים לאחר לידתו במאי 2019 .הפעם השנייה הייתה בספטמבר של אותה השנה, כשהשלושה יצאו לסיור מלכותי באפריקה, הפעם השלישית הייתה בדיוק לפני שנתיים, בלילה האחרון של שנת 2019 כשהדוכסים פרסמו סרטון לשנה החדשה והפעם הרביעית הייתה במאי 2020, לכבוד יום הולדתו הראשון - וזו הייתה הפעם האחרונה שראינו תמונה ברורה של ארצ'י הקטן. מאז הדוכסים הקפידו לפרסם תמונות חג מאוירות או תמונות משפחתיות בשחור לבן - מה שהגביר משמעותית את הסקרנות לגבי צבע עורו של בנם. כמו שניתן לראות בתמונה החדשה, בני המלוכה יכולים לנשום לרווחה, ארצ'י ג'ינג'י ונראה שליליבת הולכת בעקבותיו.
2 צפייה בגלריה
מעכשיו רק תמונות ברורות, סבבה?
מעכשיו רק תמונות ברורות, סבבה?
מעכשיו רק תמונות ברורות, סבבה?