6 צפייה בגלריה
משפחה (מלכותית) שכזו
משפחה (מלכותית) שכזו
משפחה (מלכותית) שכזו
(צילום: Gettyimage)
בחודש אפריל האחרון, הנסיך וויליאם וקייט מידלטון חגגו עשר שנות נישואים .בניגוד למנהגם, הם פרסמו שתי תמונות זוגיות דביקות בעמוד האינסטגרם הרשמי שלהם כדי לציין את המאורע - מראה די נדיר בכל הנוגע לדוכסים מקיימברידג', שרק בשנתיים האחרונות התחילו להביע חיבה בפומבי (וגם את זה אפשר לזקוף לזכותם של הנסיך הארי ומייגן מרקל). אבל אחרי עשור בו מתעסקים כמעט רק בזוגיות של השניים, אנחנו רוצים להפנות את הזרקור למידלטון ובאופן ספיציפי, להיותה אמא במשרה מלאה לנסיכים ג'ורג' (8), שרלוט (6) ולואי (3).
העובדה שמידלטון גדלה בבית "רגיל", איפשרה לה לחנך את ילדיה ככל אם אחרת - כמובן, תחת האחריות הכבדה של היותה נשואה לבית המלוכה. למרבה השמחה, בעלה וויליאם שותף לדעה זו וחולק את השקפת עולמה בזכות אמו הנסיכה המנוחה דיאנה, שרצתה שהוא ואחיו הארי יגדלו ככל ילד אחר בן גילם. כך, למרות שהם גדלים כנסיכים לכל דבר (עם היתרונות והחסרונות של בית המלוכה), ג'ורג', שרלוט ולואי, זוכים לחוות ילדות כמו זו של ילדים אחרים - החל מהעוגות ליום ההולדת ועד לבילויים משפחתיים.
למעשה, קייט שיתפה את מקורביה בשלושת החוקים שהיא "חיה לפיהם" בנוגע לאיזו אמא היא. הם בתמורה, העבירו כמובן את האינפורמציה למגזין "פיפל" - ואנחנו זוכים מן ההפקר. בראש ובראשונה מידלטון משבחת את נפלאות הטבע. היא אומרת שהיא אוהבת לבלות עם הילדים בחוץ, לחקור את מה שקורה סביבם וזמן הבילוי האהוב עליה הוא כשהמשפחה הגרעינית נוסעת לבית שלהם בכפר, שם הם "מתלכלכים כהוגן". שנית, היא מקפידה שכל המשפחה תבלה זמן מהנה ביחד - לא רק במהלך ארוחות ולא רק בביתם. למרות שהמצלמות מקיפות את בני המלוכה, מידלטון דואגת שהם ירכבו על אופניים בדרכי עפר, ילכו בחול, יטפסו על עצים, ישתובבו ויעשו כל מה שמשפחות אחרות עושות.
בנוסף, היא יודעת שהורה נוכח הוא הורה טוב יותר, ולמרות שיש להם שלל עוזרים ועזרה חיצונית, היא מקפידה על הדברים הקטנים כמו לקחת את ילדיה מהמסגרות.
6 צפייה בגלריה
אמא בטבע. הנסיכה שרלוט חוקרת
אמא בטבע. הנסיכה שרלוט חוקרת
אמא בטבע. הנסיכה שרלוט חוקרת
(צילום: אינסטגרם)
6 צפייה בגלריה
לא נוזפת בבתה מול המצלמות
לא נוזפת בבתה מול המצלמות
לא נוזפת בבתה מול המצלמות
(צילום: Getty Images)
אגב "אמא רגילה", אי אפשר שלא להזכיר את אחד הרגעים היפים ביותר של מידלטון ושל בתה הנסיכה. באוגוסט 2019 הנסיכה הקטנה הצליחה להפוך לנושא הכי חם מעבר לים לאחר שהתבקשה על ידי אמה לנופף להמון שהגיע לצפות בהם בתחרות שייט, ובמקום זאת החליטה להוציא לשון .למרות שמידלטון ידעה בוודאי שעשרות מצלמות מחכות לתגובתה, במקום לנזוף בבתה היא התפוצצה מצחוק, והתגובות לא איחרו לבוא.
"שרלוט היא בסך הכל ילדה, היא הגיבה כמו כל הילדים וזה היה נפלא", אמר אזרח בריטי לאתר "דיילי מייל", והוסיף: "התגובה של קייט הייתה פשוט יוצאת מן הכלל". "אני מאוהבת בקייט ובתגובה שלה", אמרה אישה נוספת, ואילו אחת האימהות שהיו באזור מיהרה לומר: "קייט מידלטון מלאת חן, היא מטריפה אותי בכל פעם מחדש".
גם בתקופת הקורונה מידלטון הצליחה לגעת בציבור הרחב כשסיפרה על החוויות שלה מגידול הילדים תחת סגר .בפברואר 2021 הדוכסית השתתפה במפגש זום יחד עם הורים נוספים שילדיהם לומדים בבית הספר Roe Green Junior שבלונדון. את המפגש הנחתה מורה מבית הספר בשם מליסה לוסמור, שערכה תרגיל קצר עם ההורים וביקשה מהם לכתוב על נייר את תחושותיהם. המשימה הראשונה הייתה לתאר במילה את חווית ההורות במהלך המגפה. מידלטון בחרה לכתוב את המילה "מתישה", והסבירה: "כהורים יש לנו את המרכיבים היום יומיים כדי להיות הורים, אבל אני מניחה שבזמן המגפה היינו צריכים לקחת על עצמנו תפקידים נוספים שאנשי מקצוע אחרים בקהילה ובחיינו היו עוזרים לנו בהם".
הדוכסית הוסיפה ונתנה לדוגמה את כל עניין סגירת המספרות, שהטריד ככל הנראה גם את בני המלוכה. "בזמן הסגר הפכתי לספרית", התלוצצה הדוכסית, והוסיפה: "לחרדתם של ילדיי שראו את אימם גוזרת שיער. נאלצנו להפוך למורים, ואני חושבת שנמשכנו לכל כך הרבה כיוונים... את מנסה לעשות כמיטב יכולתך אבל בסופו של יום אני כן מרגישה מותשת".
התרגיל הבא היה לכתוב את שמו של האדם שעזר להם ותמך בהם יותר מכל במהלך התקופה הזו ומידלטון, שכנראה הקשיבה היטב בכל שיעורי הטרום מלוכה שקיבלה, ענתה בדיוק כמצופה וכתבה את שמו של בעלה, הנסיך וויליאם. "האפשרות לחלוק את החוויה שלך עם אנשים אחרים שעוברים בדיוק את אותו הדבר גורמת לה להיות פחות מרתיעה ועוזרת לך להרגיש פחות מבודדת".
לסיום, ביקשה מנחת המפגש לדרג את כישוריהם במתמטיקה, לאחר חודשים ארוכים של לימוד ביתי. בזמן ששאר ההורים העניקו לעצמם את הציון "8", מידלטון נתנה לעצמה את הציון מינוס חמש וצחקה על כך שהיא ללא ספק בתחתית הכיתה.
"קייט מעורבת מאוד בכל מה שנוגע לחיי היומיום של ילדיה", סיפר מקורב לדוכסית בריאיון למגזין "פיפל" בחודש דצמבר האחרון, והוסיף: "היא אוהבת לשמור על שגרת חיים רגילה, היא מקפידה לאסוף את הילדים מהגנים ומבתי הספר, להקשיב להם מתווכחים ולעזור להם בבחירת שירים לארוחת הבוקר". המקור המשיך וסיפר כי קייט אחראית על כל הנוגע ללוחות זמנים של הילדים, בזמן שוויליאם עושה כל שביכולתו על מנת לסייע. "קייט תדאג לכל מה שצריך ובעלה יביא לה את הכוס של הג'ין וטוניק. הם דואגים לזה לזו אך בדרכים קצת שונות".
בחודש יוני האחרון, במהלך שיחת ווידיאו שערכה עם סרי אדוארדס, אם וצלמת מדרום וויילס, סיפרה הדוכסית מקיימברידג' על האהבה שלה לצילום – והסלידה של ילדיה מכך. "אני מאוד אוהבת לתעד את הרגעים היקרים והחשובים ביותר בחיים, אבל הילדים שלי כמעט תמיד אומרים 'אמא, די, בבקשה, תפסיקי לצלם'". ולמרות התנגדותם, מדי שנה מקפידה הדוכסית מקיימברידג' לחשוף תמונות חדשות של ילדיה בימי ההולדת שלהם. את התמונות היא תמיד זו שמצלמת.
6 צפייה בגלריה
מחלקת סלי מזון. הנסיכה שרלוט
מחלקת סלי מזון. הנסיכה שרלוט
מחלקת סלי מזון. הנסיכה שרלוט
(צילום: אינסטגרם)
כאמור, אחת המנטרות החביבות ביותר על הדוכסים היא "להעניק לילדינו את הילדות הכי נורמלית שאפשר", כמו שהנסיכה דיאנה נהגה לומר ואף ליישם. דיאנה התעקשה להסיע את הילדים בעצמה, לקחת אותם לאכול מקדונלד'ס ולהשתובב איתם בכל הזדמנות אפשרית. מידלטון, בדיוק כמו חמותה המנוחה, מנסה להעניק לילדיה את האפשרות לחוות את הילדות כמו שילדים צריכים לחוות אותה, כלומר לשחק בחוץ, לריב עם האחים (השמועה מספרת ששרלוט וג'ורג' אוהבים לעשות את זה הרבה) ולא להתערב בוויכוח היומי על בחירת שיר הבוקר.
בנוסף, ואולי על אפו ועל חמתו של השף המלכותי, מידלטון טוענת שהיא זו שמכינה לילדיה את עוגת יום ההולדת שלהם. בתוכנית הספיישל לחג המולד שצולמה ב-2019, סיפרה הדוכסית: "זו נעשתה מסורת, שאני נשארת ערה עד חצות עם כמות מגוחכת של תערובת לעוגה וציפוי ומכינה הרבה יותר מדי, אבל אני אוהבת את זה".
6 צפייה בגלריה
אמא במשרה מלאה
אמא במשרה מלאה
אמא במשרה מלאה
(צילום: Gettyimages)
6 צפייה בגלריה
אנחנו נמסים מכם!
אנחנו נמסים מכם!
אנחנו נמסים מכם!
(צילום: Matt Porteous)