בדרך להוליווד עוצרים בפרסומת לקפה: מייגן מרקל לא נותנת לרעשי הרקע (שהיא גרמה להם) להפריע לה ובזמן שבארמון בקינגהאם עדיין מנסים להסדיר את הנשימה בעקבות הספר הביוגרפי החדש ENDGAME שכתב חברם הטוב של הדוכסים מסאסקס, העיתונאי אומיד סקובי, פרסומת חדשה למותג הקפה שמרקל מקדמת יצאה לאוויר העולם.
מותג הקפה Clevr Blends, בו יש לדוכסית מניות, הוציא פרסומת חדשה לקראת סוף שנת 2023 במהלכה מודה הצוות לקהל הלקוחות הנאמן. לאורך הפרסומת מרקל נצפית ברקע, תחילה אורזת מארזים, בהמשך שותה קפה מול המחשב ובסוף מתפרצת ולוקחת את הפוקוס מהמציגה הראשית, כשכולם צוחקים.
נציין כי מאז החלו לצוץ שמועות על כוונתה של מרקל לחזור לפרונט ההוליוודי, זו הפעם השנייה שהיא מתייצבת מול המצלמות במה שנראה כמו קטע משחק, וחשוב לשים לב לכך שהיא ממשיכה את הקו של הניסיון להראות נגישות, קלילות ונחמדות - אולי קצת כדי לנסות לשבור את התדמית של ה"מכשפה" שהדביקו לה באנגליה.
1 צפייה בגלריה
מייקל מרקל
מייקל מרקל
תמיד שחקנית משנית ולא ראשית
(צילום: אינסטגרם)
בחודש מרץ האחרון יצא סרטון שיווקי ראשון של מותג הקפה Clevr Blends בהשתתפותה של מרקל, שכיכבה לצידה של מייסדת המותג, האנה מנדוזה, שהסבירה כי הדוכסית השקיעה במותג הבריאות עוד בשנת 2020 - השנה בה היא והנסיך הארי פרשו מתפקידם כבכירים במשפחת המלוכה.
"לפני שלוש שנים הכל השתנה. מייגן, הדוכסית מסאסקס, בכבודה ובעצמה, התחילה לשתות את המוצרים שלנו. זה לא רק שהיא אהבה את המוצר אלא שהיא התלהבה מאוד מהמייסדות וממקורות קיימא", סיפרה מנדוזה, והוסיפה כי מרקל הייתה המשקיעה הראשונה במותג וכמו כן היועצת והמשווקת הגדולה ביותר, זאת לאחר שהפיצה את המוצר לחברות שלה.
"הצוות הקטן אך האדיר שלנו לא היה מוכן לזה - בסופו של דבר כל המלאי נמכר תוך חודשיים", סיפרה מנדוזה. "הרחבנו את הצוות שלנו, השקנו מוצרים חדשים ומדהימים והחלטנו לטבול את קצה האצבע שלנו בקמעונאות - ויש לנו עוד תוכניות גדולות לעתיד".