4 צפייה בגלריה
הנסיך וויליאם קייט מידלטון
הנסיך וויליאם קייט מידלטון
אהבה באוויר. הנסיך וויליאם וקייט מידלטון
(צילום: Gettyimages)
שלוש שנים עברו מאז אותה תקרית מביכה בה קייט מידלטון העיפה בגסות את ידו של הנסיך וויליאם, שהניח אותה על כתפה, והנה אמש (א') נרשמה התחממות משמעותית ביחסים, כשהנסיכה מוויילס טפחה קלות על ישבנו של בעלה. כן, כן, קראתם נכון.
אמש (א'), הגיעו הנסיכים מוויילס לטקס פרסי ה-BAFTA (טקס פרסי האקדמיה הבריטית) שהתקיים באולם הקונצרטים שבלונדון וצעדו על השטיח האדום לצד שורה של מפורסמים. כמובן שלמרות כל השמות הגדולים שנכחו, בהם קייט בלאנשט, ג'רי האליוול, לילי ג'יימס ואמה תומפסון, מי שמשכו את מלא תשומת הלב היו הנסיכים, שהצליחו להניח בצד את כל הדרמה המתחוללת סביב משפחתם והפגינו חיוכים מרוצים וקרבה יוצאת דופן.
וויליאם וקייט צעדו על השטיח האדום כשהם נראים רגועים ונהנים מהרגע, וכאמור, השיא של הערב (מבחינתנו, כן? עם כל הכבוד למנצחים) נרשם כשמידלטון טפחה על ישבנו של הנסיך - פעולה שצעקה "אין יור פייס, מייגן מרקל".
מעריצי משפחת המלוכה מעבר לים התרגשו לא פחות מאיתנו: "הו כן, אני ראיתי את זה!", כתבה מעריצה נרגשת, ואחד אחר הצטרף: "אוי אוי אוי, כן. ראיתי את זה, וואו. אני כל כך אוהב את השניים האלה". מעריץ שלישי הצטרף לחגיגה והגיב: "ראיתי את זה, זה מקסים". נציין כי הצווחה שלנו הייתה טיפה פחות מנומסת וכללה חיפוש אובססיבי של הטפיחה מכל זוית אפשרית.
הנסיכה לבשה לאירוע שמלה לבנה של אלכסנדר מקווין, שמלה אותה לבשה בשנת 2019 גם כן לטקס ה-BAFTA, רק שהפעם הכניסה שינוי קטן. הפרחים שעיטרו את כתפה הוחלפו לטובת בד נופל. להשלמת המראה הוסיפה מידלטון כפפות שחורות עד מעל המרפק וזוג עגילים ארוכים מזארה בעלות של 18 פאונד. וויליאם מצידו שמר על קו הלבוש הרגיל שלו והסתפק גם הפעם בחליפה שחורה עם חולצה לבנה מכופתרת ופפיון שחור.
4 צפייה בגלריה
הנסיך וויליאם קייט מידלטון
הנסיך וויליאם קייט מידלטון
ניצוצות עפים באוויר
(צילום: Gettyimages)
עובדת בונוס: נציין כי מי שנהגה לשנות את בגדיה בעזרת כל מיני תוספות קטנות הייתה המלכה אליזבת המנוחה. "המלכה הייתה אישה חסכנית מטבעה. היא גדלה בזמן מלחמות וצנע, בזמנים קשים. אליזבת מעולם לא הייתה אישה ראוותנית ותמיד הייתה מודעת לעלויות ולהוצאות", סיפר מקור אלמוני לאתר Quora, והוסיף: "לעיתים קרובות היא ביקשה מאנג'לה קלי, העוזרת האישית שלה, ומצוות התופרות שיעדכנו קישוטים שונים וחדשים על בגדים שכבר לבשה כדי שהיא לא תצטרך להזמין ולרכוש חליפות חדשות".
4 צפייה בגלריה
קייט מידלטון
קייט מידלטון
אותה שמלה - קישוט אחר
(צילום: Gettyimages)
בחזרה לטקס: הנסיכים מוויילס הגיעו לטקס לאחר הפסקה של שנתיים. נזכיר כי וויליאם הוא נשיא ה-BAFTA מאז שנת 2010 ואילו מידלטון הגיעה לראשונה לטקס בשנת 2017.
4 צפייה בגלריה
הנסיך וויליאם קייט מידלטון
הנסיך וויליאם קייט מידלטון
כל העיניים עליהם
(צילום: Gettyimages)
מלבד וויליאם וקייט הגיעו כאמור מפורסמים רבים שאומנם לא זכו לכזו התלהבות מהקהל אבל בהחלט השקיעו בלבוש, אז מגיע להם לפחות שיק או שוק. קדימה, הצביעו!