3 צפייה בגלריה
מייגן מרקל
מייגן מרקל
Birthday Girl. מייגן מרקל
(צילום: AFP)
ביום שישי האחרון חגגה מייגן מרקל, AKA הדוכסית מסאסקס, את יום הולדתה ה-42. יומיים לפני כן יצאה מרקל יחד עם הנסיך הארי לחגיגות מוקדמות במסעדה איטלקית במונטסיטו, אך במקום להשקיט את השמועות סביב משבר ביחסים - חדי העין, וכמובן שהכוונה אלינו - שעוקבים אחרי כל פיפס של הדוכסים מאז שנת 2016 (אז החלו את הרומן ההוליוודי-מלכותי), הבחינו כי בניגוד לכל הפעמים שראינו אותם יחד בציבור, כשהם מחזיקים ידיים, מחובקים וצמודים אחד לשנייה - הפעם מרקל הייתה כמה צעדים לפני הארי, שהשתרך מאחור.
כחלק מחגיגות שבוע יום ההולדת שלה, בחרה הדוכסית לבלות עם כמה חברות טובות בבית הקולנוע בקליפורניה, לשם הלכו לצפות בסרט "ברבי", בזמן שהארי נשאר בבית עם הילדים. "היא מייגן מרקל - אבל הוא רק קן", כך נכתב בכותרת הראשית של אתר הרכילות Page Six. אאוץ'.
מקורות יודעי דבר מספרים כי את יום ההולדת עצמו בילתה מייגן בבית בחברת ילדיה, הנסיכים ארצ'י (4) וליליבת (שנתיים) ו"ככל הנראה" שגם הנסיך הארי היה.
ולא רק הארי נשאר רחוק: מאז כניסתה של מרקל באופן רשמי למשפחת המלוכה במאי 2018, ולמרות כל המהלומות שהיו בדרך - בני המשפחה הקפידו לברך את הדוכסית הסוררת מדי שנה לכבוד יום הולדתה ברשתות החברתיות. השנה הייתה הפעם הראשונה שאיש מבעלי הדם הכחול לא בירך את מרקל, מה שלחלוטין נראה כמו הצהרת כוונות חותכת.
בנוסף לכך, בחודש ספטמבר הקרוב יציינו בני המשפחה (ובריטניה כולה) את יום השנה למותה של המלכה אליזבת, ועל פי דיווחים ממקורות יודעי דבר - הארי, מייגן ושני ילדיהם לא הוזמנו לקחת חלק באזכרה לזכרה של אליזבת. "המסר מאוד ברור, הארי ומייגן לא רצויים יותר בארמון", מסר מקור ל"דיילי מייל". כדי להעצים את הפגיעה עוד קצת - מהארמון יצאה הזמנה רשמית לנסיך אנדרו ולאשתו לשעבר שרה פרגוסון להשתתף במפגש המשפחתי לזכרה של מלכת אנגליה המנוחה, שיתקיים בטירת בלמורל ב-8 בספטמבר.
נציין כי במידה והדוכסים מסאסקס ינסו לטעון כי הם לא יגיעו לטקס האזכרה כתוצאה מלוח זמנים עמוס - יום למחרת הטקס הדוכסים יהיו בגרמניה לטובת השקת משחקי ה-Invictus.
3 צפייה בגלריה
המלך צ'רלס מייגן מרקל
המלך צ'רלס מייגן מרקל
"תשכחי מאיתנו, מתוקה". מייגן, קמילה והמלך צ'רלס
(צילום: Gettyimages)
כאמור, בחודשים האחרונים השמועות סביב מצבם הזוגי של הארי ומייגן מציפות את אתרי הרכילות. מוקדם יותר החודש שני שערים של מגזינים נחשבים, People ו-Us Weekly יצאו במקביל עם כותרות מטרידות עבור הדוכסים מסאסקס, שממש במקרה (או שלא) בחרו לשחרר וידיאו שלהם בו רואים אותם מעניקים מלגות.
למרות הניסיון לשדר קרבה, נראה שהשניים כשלו במשימה. "הם לא הסתכלו אחד לשנייה בעיניים אפילו פעם אחת, הם לא נגעו אחד בשנייה ולו לרגע. מעולם לא ראו אותם ככה", כך נכתב ב"דיילי מייל".
ביום רביעי הקרוב צפוי הנסיך הארי לטוס לטוקיו, שם ישתתף ב-ISPS (פסגת ערכי הספורט) ומשם ימשיך לסינגפור כדי לפגוש את שחקן הפולו הארגנטינאי נאצ'ו פיגראס. נכון לכתיבת שורות אלה - מרקל לא אישרה את הצטרפותה לנסיך.
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי
הנסיך הארי
באמת שכואב לנו הלב עליך. הנסיך הארי
(צילום: רויטרס)