5 צפייה בגלריה
מייגן מרקל הנסיך הארי
מייגן מרקל הנסיך הארי
אז מה באמת קורה שם? מייגן מרקל והנסיך הארי
(צילום: Kevin Mazur/GettyImages)
אתרי הרכילות מעבר לים גועשים וסוערים סביב שמועות על משבר ביחסים בין הנסיך הארי למייגן מרקל, זאת לאחר שבחודש מאי האחרון נודע כי הנסיך הארי שכר חדר במלון קרוב לביתם, לשם הוא הולך כדי להיות לבד - בלי אשתו.
כעת השמועות עולות דרגה בעקבות תמונות פפראצי של הנסיך הארי, שיצא לחגיגות ה-4 ביולי (יום העצמאות האמריקני) יחד עם בתו הקטנה ליליבת, כשמייגן לא נראתה לצידו.
"הארי מעמיד פנים שהוא אדם מאושר, לא הייתה לו הצלחה כאנגלי אז הוא מנסה את מזלו כאמריקני", אמרה העיתונאית הבריטית פטרונלה וויאט בריאיון למנחה החדשות מארק דולן שפורסם באתר "סקיי ניוז". "אני חושבת שהוא מנסה לחיות את החלום האמריקני. הוא כל כך מתאמץ להיראות מאושר אבל הוא קצת כמו שחקן על במה שמתחזה לאדם מאושר. אם היית חלק ממשפחת המלוכה הבריטית במשך שלושים שנה - לחשוב שאתה יכול לעבור להוליווד ולהמשיך את זה שם, במקום שאף אחד לא שם שיט על התארים?".
וויאט הוסיפה ואמרה כי הארי שרף את כל הגשרים שלו בבריטניה, ונראה שגם אם ירצה - לשם הוא כבר לא יחזור. "יש לו אישה אמריקנית, ילדים שהם אזרחים אמריקנים שיגדלו להיות אמריקנים, מעבר לזה היחסים בינו לבין אחיו הגדול וויליאם כל כך נוראיים שאני לא יכולה לראות את הארי חוזר הביתה לבריטניה, בטח כשאחיו צפוי להיות המלך הבא".
ובכל זאת, למרות שהתקשורת הבריטית משוכנעת שלהארי אין לאן לחזור, השמועות מעבר לים טוענות כי מצב הנישואים שלו ושל הדוכסית מייגן מעורער - עד כדי כך שהנסיך כבר שכר את שירותיו של אחד מעורכי הדין המפורסמים בתחום.
5 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
החיוכים זה רק למצלמות?
(צילום: Gettyimages)
הראשונים שטענו בדבר משבר ביחסים המלכותיים היו כותבי ה"טלגרף", שהעלו לכותרות את העובדה שהדוכסים מסאסקס לא חגגו יחדיו את יום נישואיהם החמישי. "למייגן נמאס מהארי והם החלו לנהל חיים נפרדים לגמרי", טען טום באוור, מומחה לבית המלוכה בריאיון ל-marca. "יש רבים עכשיו בלונדון שסבורים שזה המצב".
ספקולציות מעבר לים טוענות כי הדוכסית צפויה להגיד בכל רגע ש"די, מספיק" וכי בכוונתה לנהל משא ומתן עם המלך צ'רלס השלישי בנוגע לעסקת גירושים משתלמת. מי שתומך בהשערה הזו הוא פול בורל, מי שהיה המשרת האישי של הנסיכה דיאנה המנוחה, שסבור כי הנסיך הארי יחזור לבריטניה סופית - בלי מייגן. "האם אני האדם היחיד חושב שהארי סוף-סוף התעורר ורואה את האמת?", אמר לאתר nzherald. "האם הארי סוף-סוף רואה את האמת מאחורי מעשיו של אשתו ומבין שהוא עבר שטיפת מוח והופנט מהיופי שלה או משהו? כי כולנו יודעים את זה אבל נראה שהוא היחיד שלא ראה זאת".
בורל הוסיף כי הוא רוצה שהארי יהיה מאושר ויזכה לראות את ילדיו גדלים אך הוא מאמין כי הנסיך צפוי לחזור לבריטניה והוא יתקבל על ידי אביו צ'רלס ואחיו וויליאם בזרועות פתוחות. "כולנו אוהבים את הארי, אנחנו פשוט לא מבינים למה הוא עושה את מה שהוא עושה כרגע. לפרק את משפחתו כרגע זה קצת מוקדם, אני חושב שהוא היה צריך להמשיך להחזיק את המושכות כדי לראות את ילדיו גדלים מכיוון שאם הוא יעזוב עכשיו הוא יאבד את ילדיו כי מייגן תחזיק אותם בארצות הברית והוא לא יראה אותם".
אתר החדשות MARCA דיווח כי מרקל הגישה דרישה על סך 80 מיליון דולר בתמורה לחתימתה על הסכם הגירושים. בנוסף מדווחים כי הדוכסית דורשת משמורת בלעדית על שני ילדיהם, הנסיכים ארצ'י וליליבת. "הנישואים האלה ממש לקראת סופם", טענה העיתונאית והביוגרפית המלכותית אנג'לה לוין בריאיון ל"סקיי ניוז אוסטרליה".
5 צפייה בגלריה
המלך צ'רלס מייגן מרקל
המלך צ'רלס מייגן מרקל
"מתכננת לסגור עסקה עם צ'רלס". מייגן, קמילה והמלך צ'רלס
(צילום: Gettyimages)
"אני רואה את הנישואים האלה מסתיימים בגירושים", הכריזה סמנת'ה מרקל, אחותה למחצה של מייגן, בשיחה עם TMZ. "אלא אם כן השניים האלה יקבלו ייעוץ מקיף ויסכימו להתחיל לעבוד ביושר ולהתנצל בפני כל אלה שהם פגעו בהם במשך השנתיים האחרונות. שום דבר ממה שהם עשו לא היה אמיתי והנזק שהם גרמו למשפחת המלוכה הוא עצום". סמנת'ה הוסיפה וטענה כי הארי כבר עכשיו מתחיל לפקפק בנישואיו וטוענת כי זה עניין של זמן עד שהוא יתחיל להתרחק ממנה.
"היא פריקית של שליטה מוחלטת", טענה ג'ני בונד - פרשנית לענייני מלוכה. "היא לא רגילה לכך שיש מצבים שהיא צריכה לוותר על השליטה. היא רוצה להיות בשליטה מוחלטת כל היבט של חייה".
"אני חוזה את הפרידה שלהם תוך 18 חודשים", טען המדיום ג'ון יוז בחודש אפריל האחרון. "החתונה הזו לא הייתה נכונה, הייתה סביבה יותר מדי אנרגיה שלילית", סיכם.
5 צפייה בגלריה
סמנת'ה גרנט
סמנת'ה גרנט
"הנישואים האלה יסתיימו בגירושים". סמנת'ה מרקל
(צילום: Mega)
לסיום, נזכיר בקצרה כי הנסיך הארי ומרקל נישאו במאי 2018 בחתונה שעשתה היסטוריה, שכן זו הייתה הפעם הראשונה שאישה שחורה נישאה לבן משפחת המלוכה הבריטית. חמישה חודשים לאחר מכן בישרו השניים שהם מצפים לילד ראשון. במאי 2019 ילדה מרקל את בנם הבכור ארצ'י וביוני 2021 הביאו לעולם את בתם השנייה.
בינואר 2020 הודיעו השניים על פרישתם מהמלוכה במה שזכה לכינוי "מגזיט" ועברו להתגורר בארצות הברית. מאז, ובמשך שלוש שנים שלמות, השניים סיפקו ראיונות סנסציוניים בזה אחר זה ותקפו שוב ושוב את משפחתו של הנסיך הארי.
5 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
אנחנו מוכנים לכל תרחיש!
(צילום: GettyImages)