3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
שנתכונן עם אייטם פרידה? הנסיך הארי ומייגן מרקל
(צילום: רויטרס)
בסוף השבוע האחרון ציינו הנסיך הארי ומייגן מרקל את יום נישואיהם החמישי. הסיבה לכך שבחרנו במילה "ציינו" ולא "חגגו" היא מכיוון שעל פי דיווחים מעבר לים, השניים בילו את היום המיוחד - בנפרד. האם זה מבשר על משבר מלכותי? "זה מאוד מוזר וכמובן שאנשים רבים שמו לב לכך שהם לא חגגו או ציינו את יום הנישואים שלהם", מסרה כתבת הבידור ברונטה קוי ל"סקיי ניוז".
אמש (ב') צצו דיווחים מעבר לים על חדר סודי ששכר הנסיך בבית מלון יוקרתי בקרבת ביתם של הדוכסים בקליפורניה. על פי הפרסומים מדובר בחדר אליו הולך הנסיך כדי להיות לבד וללא אשתו הדוכסית, כך חשפו מקורבים להארי, והוסיפו כי לעיתים הוא גם נשאר ב-San Vicente Bungalows, מועדון חברים פרטי ואקסקלוסיבי בלוס אנג'לס אותו מכנה הארי "מקום בריחה".
נציין כי למועדון החברים יש מדיניות פרטיות מחמירה ועל האורחים נאסר לצלם בתוך המקום. למעשה, כשחברי ואורחי המועדון מגיעים מדביקים להם מדבקה על עדשת המצלמה וכמו כן נאסר עליהם לדון במה שמתרחש בתוך המועדון או להפריע למנוחתם של שאר האורחים.
שעות ספורות לאחר שהופיעו הפרסומים בדבר חדר המלון הסודי, מיהר נציגו של הנסיך להפריך את השמועה ומסר לאתר הרכילות Page Six כי זה "לא נכון".
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי
הנסיך הארי
"עלו עליי. חייב מקום בריחה חדש". הנסיך הארי
(צילום: Belinda Jiao/GettyImages)
יומיים בלבד לפני שציינו את יום נישואיהם, נקלעו הדוכסים מסאסקס למרדף ברחובות ניו יורק בניסיון להתחמק מצלמי הפפראצי שניסו לצלם את השניים. "המרדף הבלתי פוסק הזה, שנמשך למעלה משעתיים, כמעט יצר מספר רב של תאונות הכוללות רכבים, הולכי רגל ושני שוטרי NYPD", מסר הדובר של הארי ומייגן לאחר שהסתיים.
שעות ספורות לאחר מכן התראיין נהג המונית שהסיע את השניים - וסיפר גרסה אחרת לגמרי. "הנסיך ואשתו קפצו לתוך המונית שלי", סיפר הנהג ל-BBC. "הם נראו עצבניים, אני חושב שרדפו אחריהם כל היום או משהו, אבל המאבטח היה על זה. אני לא חושב שזה נכון מה שסופר, אני חושב שהכל מאוד מוגזם. ניו יורק היא המקום הבטוח ביותר להיות בו - יש שוטרים ותחנות משטרה בכל פינה - אין סיבה לפחד בניו יורק".
3 צפייה בגלריה
מייגן מרקל הנסיך הארי
מייגן מרקל הנסיך הארי
מה תהיה התחבולה הבאה?
(צילום: Kevin Mazur/GettyImages)