7 צפייה בגלריה
מייגן מרקל
מייגן מרקל
רוצה שיעריכו אותה בזכות השכל. מייגן מרקל
(צילום: GettyImages)
מייגן מרקל שחררה פודקאסט חדש, הפעם כשהיא מארחת את פריס הילטון - וזה מדהים בדיוק כפי שזה נשמע. בפודקאסט, שקיבל את השם Breaking Down the Bimbo, דיברה הדוכסית מסאסקס על כך שהיא אסירת תודה על העבודה והכסף שהרוויחה כשניסתה להצליח בתחום המשחק - אך הוסיפה כי לא אהבה את איך שזה גרם לה להרגיש. "לא אהבתי את זה שכל מה שהיה חשוב זה המראה שלי, שהתעסקו רק בזה".
הדוכסית נתנה לדוגמה את השתתפותה בתוכנית השעשועונים "דיל או לא דיל" בה השתתפה בין 2006 ל-2007. "הייתי אסירת תודה בתור שחקנית שהייתה לי עבודה. זה שילם את החשבונות שלי, הייתה לי הכנסה, היה לי ביטוח בריאות - זה היה נהדר", אמרה הדוכסית. "אבל אני רוצה להיות מוערכת בגלל השכל שלי או ההשכלה. היו זמנים שהייתי על הסט של השעשועון ונזכרתי בתקופה שעבדתי כמתמחה בשגרירות ארצות הברית בארגנטינה וחשבתי על זה שהנה, העריכו אותי בגלל משהו שהוא לא המראה".
כמובן שהדוכסית התייחסה גם לבתה ליליבת במהלך הפודקאסט והדגישה עד כמה חשוב לה שהיא תצליח - מהסיבות הנכונות. "אני רוצה שהבת שלי תשאף לגבוה יותר. כן, אני רוצה שלילי שלי תרצה לקבל השכלה ותרצה להיות חכמה ותתגאה בזה".
7 צפייה בגלריה
מייגן מרקל דיל או לא דיל
מייגן מרקל דיל או לא דיל
דיל או לא דיל? מרקל
(צילום: NBC)
לטובת מי שלא עקב אחר הקריירה ההוליוודית הכושלת של הדוכסית נזכיר כי היא הצטרפה לעונה השנייה של השעשועון ששודר ברשת NBC. מרקל עזבה את התוכנית באמצע העונה, וכעת מגיע ההסבר: "הייתי כל כך הרבה יותר ממישהי שהחפיצו אותה על הבמה. וכך זה הרגיש עבורי באותו זמן, שהפחיתו במעמדי, הורידו אותי לדרגת בימבו (פרחה)".
מרקל הוסיפה וסיפרה כי היא ונשים נוספות נאלצו לעמוד בתור לקבלת טיפולי יופי שונים הכוללים ריפוד בחזייה, הדבקת ריסים ותוספות שיער. "אפילו קיבלנו שוברים לשיזוף בהתזה מדי שבוע כי היה ברור איך אנחנו צריכות להיראות".
7 צפייה בגלריה
מייגן מרקל דיל או לא דיל
מייגן מרקל דיל או לא דיל
יפה לך סנטה
(צילום: NBC)
בהקדמה של הפודקאסט סיפרה הדוכסית למאזינים כי תחילה מאוד חששה משיתוף הפעולה עם הילטון והוסיפה כי הייתה מאוד לחוצה בזה. במהלך הפרק הסבירה כי היא שפטה את הילטון לפני התוכנית: "אני נבוכה להודות בזה אבל הייתה לי דעה קדומה על פריס ואני לא אוהבת את זה שאני שופטת, זה לא מרגיש לי טוב. אבל הייתי צריכה להיות אמיתית לגבי זה. כשגדלתי היא הייתה יפה, עשירה ומפורסמת. מה יכול היה להיות רע בחייה?" הילטון מצידה הוסיפה כי גם היא היססה לפני שיתוף הפעולה עם הדוכסית והסבירה כי היא בחורה מאוד ביישנית והוסיפה כי הן לא נפגשו קודם לכן.
7 צפייה בגלריה
פריס הילטון
פריס הילטון
התביישה להתארח אצל מייגן. פריס הילטון
(צילום: Gettyimages)
כהרגלה של מרקל, אין סיכוי שהיא תוציא משהו מהפה שלא יגרור אחריו תגובות, וכך היה גם הפעם. קלאודיה ג'ורדן, כוכבת "עקרות בית אמיתיות" ומי שהשתתפה לצידה של מרקל בשעשועון המדובר, מיהרה להגיב לדבריה של הדוכסית ופרסמה רצף סטוריז זועמים וטענה כי מעולם לא התייחסו אליהן כאל "בימבו". "כן, קבלת תפקיד דוגמנות בשעשועון אינה בהכרח עומדת על האינטלקט אבל בכל תוכנית בחרו המפיקים חמש דוגמניות בעלות אישיות כובשת ומהנה כדי להצמיד אליהן מיקרופון בידיעה שיוכלו לתקשר היטב עם המתמודדים".
ג'ורדן הוסיפה: "'דיל או לא דיל' מעולם לא התייחסו אלינו כאל פרחות. קיבלנו כל כך הרבה הזדמנויות בעקבות התפקיד הזה. זו הייתה הזדמנות לכל דבר. אם רק תופיעי ולא תעשי שום דבר מעבר לזה אז כן, את תקבלי את הצ'ק שלך ולא תפיקי מזה הרבה. אבל אם את מופיעה ומנצלת את הרגע הזה - אין גבול למה שאת יכולה לעשות". עוד הוסיפה כוכבת הריאליטי כי היא נהנתה מאוד לעבוד עם הפקת התוכנית וטענה שזה עזר לה לפתח קריירה מצליחה. "זה שילם את כל החשבונות שלי, העמיד אותי מול 13 מיליון איש בלילה והוביל לכך שאני נכס לעולם הריאליטי. בנוסף הובלתי קמפיין למודעות לסרטן השד, נכנסתי לגיליון 100 היפים ביותר של מגזין 'פיפל' ועוד הרבה מעבר לזה. תוסיפו לזה שהנחתי יחד עם בילי בוש את תחרות מיס יוניברס בשנת 2009 לעיני חצי מיליארד איש. הישג בהחלט לא עלוב עבור 'בימבו'".
7 צפייה בגלריה
קלאודיה ג'ורדן דיל או לא דיל
קלאודיה ג'ורדן דיל או לא דיל
קלאודיה ג'ורדן
(צילום: אינסטגרם)
למען הסר ספק (ובהחלט היה ספק), ג'ורדן הדגישה כי היא לא מתכוונת לתקוף את מייגן אלא פשוט חשוב לה להגן על התוכנית. "אלוהים יודע שאני מנסה להגן על האישה הזו בתקשורת במשך שנים, ואני אמשיך לעשות זאת. פשוט לא רציתי שתהיה אי הבנה ואני מתכוונת בעיקר על האווי מנדל, המנחה של התוכנית, שהיה אדיב וכיבד את כולנו".
7 צפייה בגלריה
קלאודיה ג'ורדן דיל או לא דיל
קלאודיה ג'ורדן דיל או לא דיל
תמשיך להגן על הדוכסית. ג'ורדן
(צילום: אינסטגרם)
7 צפייה בגלריה
קלאודיה ג'ורדן דיל או לא דיל
קלאודיה ג'ורדן דיל או לא דיל
השעשועון הזניק לה את הקריירה
(צילום: Gettyimages)