השמועות מספרות שהמצב הכלכלי של הנסיך הארי ומייגן מרקל לא מזהיר (באופן יחסי) - שיתופי הפעולה שלהם עם נטפליקס וספוטיפיי נכשלו קשות והוכיחו שהציבור מאבד בהם עניין (או שהם פשוט לא יודעים לספק תכנים מעניינים), וכתוצאה הם נאלצו לפטר את רוב העובדים שלהם.
אבל זה לא מונע מהדוכסית לשאוף גבוה: מקורות יודעי דבר מספרים שהיעד המרכזי ב"טו דו ליסט" שלה, הוא בעצם החלום של רובנו: להפוך למיליארדרית. וכדי לעשות את זה, יש לה עוד אס אחד בשרוול: מותג הלייפסטייל שלה.
מרקל סיפרה לא מזמן שהיא שואפת לבנות "אימפריית עסקים שתחזיק מעמד לאורך שנים", ובשבוע שעבר היא הפיחה רוח חיים חדשה במותג שלה עם ליין מוצרים שמוקדש לחג המולד, שכולל בין היתר נרות, ממרחים ויינות.
כעת העיתונאית אמילי אנדרוז, מומחית למשפחת המלוכה ומעלליה, מספרת בדוקו החדש "אפקט מייגן: כיצד היא זעזעה את משפחת המלוכה": "מקורביה של מייגן סיפרו לי שהיא רוצה להפוך למיליארדרית, וכדי להצליח בזה היא צריכה להפוך את המותג שלה לכמה שיותר גדול ומצליח. ריבות זו רק ההתחלה".
הדיווחים האלה מקבלים חיזוק כשרואים עם מי מרקל מסתחבקת לאחרונה: אשת העסקית הבריטית והמולטי-מיליונרית אמה גרדה, שעזרה לקים קרדשיאן לשווק את מותג ההלבשה שלה SKIMS ולקלואי קרדשיאן לבסס את מותג ההלבשה שלה Good American.
השמועות טוענות שמרקל בחרה בגרדה להיות המנטורית שלה, ולאחרונה היא התארחה בסדרה שלה שהוקדשה לנשות עסקים מצליחות. המומחים טוענים שלא מדובר בצירוף מקרים: "זה אסטרטגי. התזמון חשוב. ייתכן שמייגן מתכננת השקת קו אופנה חדש, וגרדה, שבנתה מותגים של מיליארדי דולרים, היא האדם הכי טוב להיעזר בה. זה נועד למתג את מייגן ואמה כקולגות שוות עם חזון דומה. אלו לא דברים שקורים במקרה. מדובר בהשקה רכה שעושים כשיש משהו גדול יותר באופק".
ההון המשותף של מרקל והארי עומד כרגע לפי ההערכות על 60 מיליון דולר. לא רע, אבל עוד רחוק מהמיליארד המיוחל.
השת"פים שלהם עם ענקיות הסטרימינג נטפליקס וספוטיפיי הכניסו להם לא מעט כסף: 100 מיליון דולר מנטפליקס ו-30 מיליון ליש"ט מספוטיפיי, אבל כאמור – היוזמות האלה לא הצליחו ולכן גם משם לא תגיע הישועה.






