בשורות מפתיעות מגיעות מגזרת נטפליקס והנסיך הארי ומייגן מרקל. למרות ששיתוף הפעולה היוקרתי שלהם הניב סדרות שזכו ברובן לביקורות גרועות ונתוני צפייה די נמוכים – ענקית הסטרימינג החליטה בכל זאת לחדש איתם את החוזה.
לצד הדיווח הזה, ישנה כוכבית גדולה - בעוד שבעסקה הקודמת שלהם, נטפליקס שילמה לדוכסים 100 מיליון דולר, הפעם התשלום הוא "הרבה יותר נמוך", כך מספרים מקורות יודעי דבר. נטפליקס גם לא מתחייבת להפיק את התכנים שהדוכסים יציעו להם. לפי הדיווחים, כל הצעה של הסאסקסים תישקל לגופה, ונטפליקס תחליט אם היא מעוניינת להפיק אותה. "זה לא הרבה. זה לא מסכן את נטפליקס, ויציל את התדמית של שני הצדדים", הסביר המקורב את השינויים בתנאי החוזה.
סביר להניח שהארי ומייגן נושמים לרווחה בעקבות הדיל החדש - השמועות מספרות שהם שקועים בצרות כלכליות, ולכן נאלצו לפטר את רוב אנשי הצוות שלהם. מקורביהם סיפרו שהם תלו את תקוותיהם בחידוש החוזה עם נטפליקס, שעשוי לסייע להם להתאושש מעט, אך בגלל העלות הגדולה של העסקה הקודמת, כאמור - 100 מיליון דולר שלא היתרגמו להצלחה גדולה - רבים חזו שנטפליקס תחליט להיפרד מהסאסקסים לעת עתה. למרבה הקלתם, חוזה חדש נחתם.
מרקל הגיבה: "אנחנו גאים לחדש את שיתוף הפעולה שלנו עם נטפליקס, להרחיב את עבודתנו ולכלול בה את המותג As Ever. שיתוף הפעולה מעורר בי ובבעלי את ההשראה ליצור תכנים מושקעים בשלל סוגים עבור צופים ברחבי העולם, שיחגגו את החזון המשותף שלנו".
מנטפליקס נמסר: "הארי ומייגן הם קולות בעלי השפעה, עם סיפורים שהקהל ברחבי העולם מזדהה עמם. לאחרונה, הצופים קיבלו השראה מ'ממייגן באהבה' ומהמוצרים של As Ever שאוזלים מהמדפים במהירות שיא פעם אחר פעם".
As Ever הוא ליין המוצרים שמרקל השיקה בחודש אפריל האחרון, לצד תוכנית הלייפסטייל שלה, ובו נמכרים מוצרים במחירים די מופקעים, כמו צנצנת ריבה שמחירה מגיע ל-10.82 ליש"ט (50 שקל) וצנצנת דבש ב-21.63 ליש"ט, כלומר כמעט 100 שקל.
החוזה הקודם של הסאסקסים נחתם ב-2020 ומסתיים בספטמבר הקרוב. השניים היו אמורים להפיק סדרות וסרטים דוקומנטריים, עלילתיים ותוכניות לילדים. חלק קטן מאוד מההבטחות האלה מומשו, ורובן קיבלו ביקורות רעות ורייטינג דל.
בעוד שסדרת הדוקו שלהם "הארי ומייגן" שיצאה בדצמבר 2022 זכתה להצלחה, עם 23.4 מיליון צפיות ב-4 הימים הראשונים לשידורה, תכנית הלייפסטייל של מרקל, "ממייגן באהבה", שיצאה במרץ האחרון, הגיעה למקום 383 בטבלת הרייטינג עם 5.3 מיליון צופים בלבד. הדוקו של הארי, "פולו", עניין את הצופים אפילו פחות – והגיע למקום 3,436 מתוך 7,000 סדרות. 500 אלף מנויים בלבד צפו בו בחצי שנה.
ל"ממייגן באהבה" צולמה כבר עונה שנייה שתעלה בקרוב, וסביר להניח שיהיו עונות נוספות ממנה – למרות שהצופים בבירור לא ממש מתעניינים ביכולותיה בתחום הזה. בחג המולד הקרוב ישודר פרק מיוחד: "ממייגן באהבה: חוגגים את החג", שמזמין את הצופים להצטרף למייגן "לחגיגה קסומה של החג. ביחד, חברים ומשפחה מקשטים את הבית, מכינים ארוחות חג, מכינים מתנות לבביות וחולקים הרבה צחוק, לצד הסברים פשוטים כדי שתוכלו להכין הכול בעצמכם. חג קסום עם חום, מסורת ומנה נדיבה של אושר, עם חברים ומשפחה".
עוד פרויקטים שיעלו בהמשך: דוקו בהפקתה של מרקל על בית יתומים באוגנדה, שבו "ילדים הופכים את הקשיים לשמחה, ורוקדים כל הדרך להחלמה, שייכות והבטחה לעתיד טוב יותר".
בנוסף, תשודר הסדרה העלילתית הראשונה בהפקתם - עיבוד לספרה של קרלי פורצ'ן, "פגוש אותי באגם".
4 צפייה בגלריה


ברור שנצפה, הוספנו כבר לרשימת צפייה שלנו
(צילום: Emmanuel Osodi/Anadolu via Getty Images)