4 צפייה בגלריה
הנסיך הארי
הנסיך הארי
כולם בלחץ והוא מחייך. הנסיך הארי
(צילום: Gettyimage)
חודש לאחר שספרו האוטוביוגרפי של הנסיך הארי (38), SPARE, יצא לאור, ועדיין מדובר בנושא שגורף הכי הרבה כותרות מעבר לים. בספר, חלק הנסיך אינפורמציה על הלילה בו איבד את בתוליו לאישה בוגרת שאהבה מאוד סוסים. את שמה הוא שמר בסוד, אך כעת הגיע תורה להיחשף. סשה וולפול בת ה-40, היא אותה אישה שביתקה את בתוליו.
"היא אהבה סוסים והתייחסה אליי כמו לסוס צעיר", כתב הנסיך בספרו כשהתייחס ללילה המדובר כשהיה בן 17 ושיתף כי זו לא הייתה חוויה ראשונה חיובית עבורו. "זו הייתה כמו נסיעה מהירה שבסיומה היא הפליקה לי ושלחה אותי לדרכי. בין הדברים הרבים שהיו לא בסדר זה שזה קרה בשדה עשב מאחורי פאב הומה". במשך השנים השמועות מעבר לים רמזו כי הארי איבד את בתוליו לאליזבת הארלי המבוגרת ממנו ה-19 שנה, אך האחרונה הכחישה את השמועות.
בספרו הוסיף והתייחס לכך שאיבר המין שלו הפך לנושא ציבורי, בעיקר תחת השאלה האם הוא נימול. "העיתונות כתבה על זה בהרחבה, היו אינספור סיפורים על כך בספרים ובעיתונים, אפילו ב'ניו יורק טיימס', על זה שוויליאם ואני לא עברנו ברית מילה. כתבו שאימנו אסרה את זה, ולמרות שזה נכון לחלוטין שהסיכוי לחטוף כוויות קור בפין גדול יותר אם אתה לא נימול - נימולתי כתינוק".
4 צפייה בגלריה
הנסיך הארי
הנסיך הארי
המתנה שלא מפסיקה לתת
(צילום מסך)
ונחזור ללילה בו איבד הנסיך את בתוליו - בניגוד לשאר הרכילות המלכותית, עושה רושם כי אם הארי לא היה כותב על זה בספרו, האירוע היה נשאר בגדר סוד. זה קרה ביולי 2001, הארי וסשה התגנבו החוצה, טיפסו מעל לגדר ושכבו בשדה. השניים הכירו מאז ימיה של וולפול כסייסת באחוזה של המלך צ'רלס. בספר סיפר הארי כי מדובר באישה מבוגרת, אך כעת אנחנו מגלים כי הפעם ביניהם עומד בסך הכל על שנתיים. "הארי היה זה שעשה את הצעד הראשון שהוביל למין הספונטני", חשפה וולפול, כיום אמא לשניים.
סשה חגגה אז את יום הולדתה ה-19 והיא הזמינה את הנסיך להצטרף לחגיגות שהתקיימו בפאב The Vine Tree שבמחוז ווילטשייר. השניים היו חברים טובים באותה התקופה והנסיך אפילו דאג להגיע עם מתנת יום הולדת של מיס פיגי ("חבובות") וכרטיס ברכה. "הוא שאל אותי האם אני רוצה שנצא לעשן", סיפרה וולפול והוסיפה כי הם חמקו לשדה הקרוב כי לעשן הרחק מטווח הראייה של המאבטחים. "הוא התחיל לנשק אותי, הוא היה נלהב וזה היה אינטנסיבי", סיפרה. "זה עבר מנשיקה לרצפה די מהר. זה היה לוהט. הוא לא היה 'הנסיך הארי' בשבילי, הוא היה הארי, חבר שלי, והמצב יצא משליטה. זה הרגיש שובב, אני מניחה שבמובן שזה לא היה אמור לקרות".
וולפול הוסיפה: "לא התכוונו לעשות את זה, זה לא היה מתוכנן מראש ולא ידעתי שהוא בתול - לא הייתה אווירת בתולים. זה היה נראה שהוא יודע היטב מה הוא עושה. זה היה מהיר, פרוע, מרגש. שנינו היינו שיכורים - זה לא היה קורה אחרת". סשה הוסיפה ונזכרה במה שלבשה לאותו לילה, ג'ינס שחורים צמודים עם חגורה שחורה. לדבריה, כשהארי הפשיט אותה החגורה נפלה והיא נאלצה לחזור למחרת לשדה כדי לחפש אותה.
4 צפייה בגלריה
הנסיך הארי סשה וולפול
הנסיך הארי סשה וולפול
משתובבים ומכייפים. הארי, סשה וחברה נוספת
(צילום: Gettyimages)
לקטע בו כתב הנסיך שזה היה מהיר ולאחר מכן אותה בחורה הפליקה לו ושלחה אותו לדרכו, היא מגיבה: "לא איכפת לי שהוא יגיד את זה כי זה לא היה כל כך זוהר, היינו שיכורים וקיימנו יחסי מין בשדה". וולפול הוסיפה כי היא זוכרת שהפליקה לו כשהסקס הסתיים. "זה חוש ההומור שלו. היינו בסצנת סוסים וההפלקה הייתה בהקשר הסוסי. הספר הוא פרשנות מצחיקה לזה, התיאור שלו מדויק. ההלם האמיתי כשקראתי את מה שהוא כתב היה עד כמה זה נכון. זה מה שהכי החזיר אותי אחורה. אני לא נעלבת. תפסתי לו את הישבן והפלקתי לו, גם צבטתי קצת. היה לו ישבן אפרסקי. אם לומר את האמת, הוא לא וידא שאני בסדר, שאני מאושרת. הוא היה צעיר. רק כשאתה מבוגר יותר אתה מבין את הדברים האלה, זה באמת היה רגע של תשוקה".
עם זאת, היא מבהירה כי היא לא מבינה למה הוא היה צריך לפרסם את הסיפור. "שמרתי את הסוד הזה במשך 21 שנים, לעולם לא הייתי אומרת משהו אם הוא לא היה כותב את זה בספר שלו", אמרה בריאיון ל"מייל אונליין". "עשיתי את זה כי הארי היה חבר, לא היה לזה קשר אם הוא נסיך או לא. אני לא הזמנתי את תשומת הלב הזו אבל אני יודעת שהציד היה ממשיך עד שהיו מוצאים אותי. אני לא מבינה למה הוא נכנס לפרטים, הוא היה יכול לומר שאיבד את בתוליו ולהשאיר את זה ככה. אבל הוא החליט לתאר איך ואיפה זה קרה".
על פי הדיווחים, הספר של הארי מכר כבר בשבוע הראשון שלו 3.2 מיליון עותקים והפך לספר העיון הנמכר ביותר בבריטניה מאז תחילת הרישומים, אי שם בשנת 1998. "זה הסיפור שלו והוא רשאי לכתוב מה שהוא רוצה", סיכמה וולפול. "הוא אומנם לא ציין את שמי אבל האנשים שהיו שם באותו הלילה, או פשוט היו חלק מאותו מעגל חברתי, יכלו להבין שזו אני. הארי היה יכול לחשוב על זה לפני הפרסום. הוא היה יכול למצוא אותי אם רק היה מנסה. להיחשף בספר זה אבסורד. אני כאן, בבית שלי בווילטשייר, עם בעלי איאן והילדים שלי - ו-21 שנים מאוחר יותר - זה. נכנסתי לפאניקה, אני גרה באזור שקט וזה הגיע למצב שכשמכונית מוזרה עברה ליד הביתה שלי חשבתי לעצמי 'זה זה?'. פחדתי שאקום בבוקר ואמצא מצלמות מחוץ לבית שלי". וולפול הוסיפה כי הרגישה שהיא חייבת לפעול ובדיוק כמו הארי - להגן על המשפחה שלה. "ידעתי שזה יכול להיות פולשני".
4 צפייה בגלריה
הנסיך הארי סשה וולפול
הנסיך הארי סשה וולפול
תמיד מוקף בנות
(צילום: Gettyimages)