נראה שמחלת הסרטן של אביו, המלך צ'רלס השלישי, או הסרטן של גיסתו, הנסיכה מוויילס קייט מידלטון - לא פוגעים ברצון של הנסיך הארי להמשיך להטריף את משפחת המלוכה, ועם פרטנרית כמו מייגן מרקל - אנחנו לא בהכרח מופתעים.
אתר Deadline דיווח הערב (ה') כי הדוכסים מסאסקס יחזרו בקרוב למסך הטלוויזיה שלנו עם שני פרויקטים חדשים עבור ענקית הסטרימינג נטפליקס. על פי הדיווחים, הסדרות החדשות של השניים יעסקו בין היתר בגינון, בישול ומשחק הפולו. נציין כי שתי ההפקות החדשות כלולות באותו הסכם גרנדיוזי על סך 100 מיליון דולר, שחתמו הדוכסים מול נטפליקס בשנת 2020.
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
"מה אבשל לפרק הראשון?". הנסיך הארי ומייגן מרקל
(צילום: Gettyimage)
הסדרה הראשונה תעסוק בדוכסית, שתחגוג את ההנאה שהיא חווה מבישול, גינון, אירוח וחברים. הסדרה תופק על ידי חברת The Intellectual Property Corporation.
נזכיר כי הבשורה על תוכנית הבישול החדשה של הדוכסית מגיעה זמן קצר לאחר שהאחרונה השיקה את אתר הלייף סטייל החדש שלה - American Riviera Orchard, בו היא צפויה למכור מוצרי טיפוח לבני אדם וכלבים במקביל, ביחד עם מוצרים רבים אחרים, בהם כלי בית, אביזרי בישול, כלי כתיבה, מוצרי גינון, מזון, משקאות ותבלינים.
הסדרה השנייה צפויה לעקוב אחר עולם הפולו המקצועי. על פי הפרסומים הסדרה צולמה באליפות ארצות הברית הפתוחה בפולו והיא תחקור את עולם הספורט. הנסיך הארי, נזכיר, הוא חובב פולו מושבע כך שזה יהיה בעיקר התחום שלו בפרויקטים החדשים. את הסדרה תפיק חברת ההפקה Boardwalk Pictures. שתי הסדרות נמצאות כרגע בשלבי הפקה התחלתיים.
3 צפייה בגלריה
מייגן מרקל
מייגן מרקל
"תאספי את השיער שלא ייכנס לאוכל"
(צילום: Gettyimage)
לסיום נזכיר כי מוקדם יותר השבוע דיווחנו על מצבם הכלכלי של הדוכסים מסאסקס, שכנראה ציפו להיות במקום אחר כיום. על פי נתונים שפורסמו מעבר לים, להארי ומייגן יש הון אישי העומד על 47 מיליון ליש"ט. נשמע הרבה - אבל נדגיש כי בארבע השנים שעברו מאז יצאו לעצמאות כלכלית הצליחו להגדיל את הונם בעשרה מיליון פאונד בלבד. ובאשר לאורח חייהם - נראה שאם השניים לא ימצאו דרך נוספת להתעשר הם עשויים להיות בבעיה.
המומחה המלכותי מאט וילקינסון טען בחודש פברואר האחרון כי להערכתו הארי ומייגן מבזבזים לא פחות מ-20 מיליון דולר בשנה, סכום אסטרונומי שהולך לטובת אבטחה, משכנתה ועוד. לדבריו, בארמון בקינגהאם קיים חשש אמיתי מהרגע שבו הכסף של הדוכסים ייגמר, מאחר והסבירות היא שהנסיך ואשתו יחפשו דרכים אחרות להגדיל את הכנסתם.
3 צפייה בגלריה
מייגן מרקל
מייגן מרקל
מה יהיה הצעד הבא?
(צילום: Gettyimages)