4 צפייה בגלריה
הנסיך הארי
הנסיך הארי
הסכסוך מחריף. הנסיך הארי
(צילום: רויטרס)
הנסיך הארי לא ישתתף בחגיגות יום הולדתו של אביו, המלך צ'רלס השלישי, כך פורסם היום (ב') באתרים בבריטניה. על פי הדיווחים, הארי סירב להזמנה - היות שהוא ואביו בקושי מדברים מאז יצא לאור ספרו של הארי, בו הוא הטיח האשמות חמורות באביו ואף כינה את אימו החורגת "נבלית".
מקורות יודעי דבר סיפרו כי הארי קיבל את ההזמנה אך החליט שלא להשתתף בחגיגות - בניגוד לחגיגות יום הולדתו ה-70 של צ'רלס שנערכו לפני חמש שנים, כשהגיע יחד עם אשתו, הדוכסית מייגן מרקל, לאחר שהשניים בחרו לדחות את ירח הדבש שלהם כדי לקחת חלק בחגיגות.
נציין כי זו הפעם השנייה בחודשים האחרונים שהנסיך הארי דחה הזמנה מאביו: הראשונה הייתה בחודש ספטמבר האחרון, כשצ'רלס הזמין אותו לחלוק כבוד לסבתו המלכה אליזבת, ביום השנה למותה.
4 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
לבד מול כל המלוכה. הנסיך הארי ומייגן מרקל
(צילום: Chris Jackson/Getty Images)
על פי הדיווחים, חגיגות יום הולדתו ה-75 של צ'רלס יתקיימו ביום שלישי ה-14 הנובמבר בבית קלרנס שבלונדון. שאר בני המשפחה, בהם הנסיכים וויליאם וקייט, ישתתפו באירוע המלכותי.
הסירוב של הנסיך הארי לא בהכרח מפתיע, בכל זאת - מערכת היחסים בין הארי לאביו עדיין מאוד קרה ומקורבים לנסיך מספרים כי "השניים בקושי מתקשרים". זה, על פי מקורבים למלך, נובע מכך שצ'רלס עדיין מאוכזב ופגוע בעיקר מהדרך בה הארי תיאר את קמילה בספרו SPARE.
4 צפייה בגלריה
המלך צ'רלס קמילה
המלך צ'רלס קמילה
פגוע בשם אשתו. צ'רלס וקמילה
(צילום: Andrew Milligan/Gettyimages)
נזכיר כי בחודש ספטמבר האחרון חגג הנסיך הארי את יום הולדתו ה-39 ובני המלוכה, שנוהגים לברך אחד את השנייה ברשתות החברתיות ובעמוד האינסטגרם הרשמי של הארמון, התעלמו מיום הולדתו. חודש לפני כן חגגה אשתו של הארי את יום הולדתה וגם אז החליטו בני המלוכה להתעלם בצורה מופגנת.
4 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
ויתרו על החגיגות
(צילום: Martin Meissner/AP)