בסוף השבוע האחרון, בצהרי יום שישי, הדוכס מווסטמינסטר יו גרוסוונור נישא לבחירת ליבו אוליביה הנסון. החתונה המלכותית נערכה בקתדרלת צ'סטר בצפון אנגליה.
גרוסוונור הוא בנו של ג'רלד קוונדיש גרוסוונור שהלך לעולמו בשנת 2016. גרוסוונור ירש את התואר המלכותי מאביו - וביחד עם התואר הגיעה גם השליטה המלאה באחוזת גרובנור, שבאותם ימים שוויה הוערך בתשעה מיליארד דולר וכיום מוערכת ב-12.8 מיליארד דולר.
5 צפייה בגלריה
חתונה יו גרוסוונור
חתונה יו גרוסוונור
באושר ועושר. יו גרוסוונור ואשתו אוליביה הנסון
(צילום: Samir Hussein/WireImage)
מלבד היותו דוכס, גרוסוונור הוא הסנדק של הנסיך ג'ורג', בנם הבכור של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, ולפי השמועות גם הסנדק של הנסיך ארצ'י, בנם הבכור של הנסיך הארי ומייגן מרקל. "יו הוא אחד החברים הקרובים הבודדים של וויליאם והארי, ששומר על קשר טוב וקרוב עם שניהם", סיפר מקורב למיליארדר.
הנסיך וויליאם הגיע לחתונה המלכותית - בלי אשתו הנסיכה קייט מידלטון, שכבר חודשיים וחצי נאבקת במחלת הסרטן. וויליאם פיזר חיוכים לצלמים הרבים שהיו שם ובילה בסביבתה של בת דודו הנסיכה יוג'יני, בתו של הנסיך אנדרו, שהגיעה גם כן לאירוע.
5 צפייה בגלריה
הנסיך וויליאם
הנסיך וויליאם
אתה מחזיק מעטפה עם צ'ק? הנסיך וויליאם
(צילום: Samir Hussein/WireImage)
5 צפייה בגלריה
הנסיכה יוג'יני
הנסיכה יוג'יני
נציגות מלכותית. הנסיכה יוג'יני
(צילום: Karwai Tang/WireImage)
מי שבלט בהיעדרו היה הנסיך הארי, שהחליט לוותר על החתונה - ככל הנראה כדי להימנע ממפגש מביך עם אחיו הגדול. על פי מקורות יודעי דבר, הארי סירב בצער להזמנה לחתונה - כדי לחמוק מאחיו. "יו הוא חביב מאוד ודיפלומטי במיוחד. הוא הצליח לשמור על החברות שלו גם עם הארי וגם עם וויליאם", סיפרה המומחית המלכותית הילארי פורדיץ' ל-Fox News.
"יו שוחח עם הארי אבל ביחד הם החליטו שזה יהיה מביך מדי עבורו להשתתף", הוסיפה פורדיץ'. "הנסיך וויליאם היה גם זה שסידר את המושבים וזה היה עלול להיות מביך מאוד עבורו להוביל את הארי למקומו".
מקור אחר הוסיף כי גם אם הארי היה מגיע ומתגנב לשורה האחרונה - הסיקור העיתונאי שהיה שם וההמולה על כך ששני האחים הנסיכים נמצאים באותו מקום, הייתה מושכת את מלא תשומת הלב אליהם - במקום להתמקד בזוג הטרי. "נוכחותו של הארי הייתה הופכת את כל הפרשה לקרקס תקשורתי והוא לא רצה לעשות את זה לחבר שלו".
5 צפייה בגלריה
הנסיך הארי
הנסיך הארי
לא רצה למשוך את תשומת הלב. הנסיך הארי
(צילום: רויטרס)
לטובת מי שפספס נזכיר כי בחצי השנה האחרונה הנסיך הארי הגיע לאנגליה פעמיים. הפעם הראשונה הייתה בחודש פברואר לאחר שנודע לו כי אביו חלה בסרטן. המפגש שלו עם אביו המלך צ'רלס נמשך 40 דקות בדיוק והארי חזר לארצות הברית כבר באותו היום.
הפעם השנייה שהארי הגיע לאנגליה הייתה בחודש מאי האחרון, אז הגיע לטובת אירועי משחקי האינוויקטוס. למרות שאביו היה ממש כמה מטרים ספורים ממנו - מהארמון הודיעו להארי שאביו יהיה עסוק מדי בכדי לראות אותו. כמובן שגם אחיו הבכור, הנסיך וויליאם, סירב לפגוש את הארי.
5 צפייה בגלריה
הנסיך וויליאם הנסיך הארי
הנסיך וויליאם הנסיך הארי
הנסיכים המסוכסכים. וויליאם והארי
(צילום: Ap)